Mies, kaikki tietävät mitä sinä kirjoittelet täällä. Eikö sinua yhtään hävetä? Lopeta jo hyvän sään aikaan!
Tuttu työpaikan mies
29
960
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi häpeäisin sitä mitä olen kirjoittanut? En mielestäni ole kertaakaan kirjoittanut mitään hävettävää varsinaisesti. Seison sanojeni takana.
- Anonyymi
Sivussta: Taitaa aloituksen tekijä olle se, joka luulee kaikkien kirjoitusten olevan hänen tuntemaltaan mieheltä. Kannattaa siis miettiä mitä vastaa, ettei ota kaikkia palstan kirjoituksia kontolleen (siis myös naisten tekemiä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivussta: Taitaa aloituksen tekijä olle se, joka luulee kaikkien kirjoitusten olevan hänen tuntemaltaan mieheltä. Kannattaa siis miettiä mitä vastaa, ettei ota kaikkia palstan kirjoituksia kontolleen (siis myös naisten tekemiä).
Lisään vielä, että tuo kommentti on siis sivusta, eikä keneltäkään s:ltä. Toi toinen s tuli ihan vahingossa sivusta sanaan, eikä siis merkitse mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivussta: Taitaa aloituksen tekijä olle se, joka luulee kaikkien kirjoitusten olevan hänen tuntemaltaan mieheltä. Kannattaa siis miettiä mitä vastaa, ettei ota kaikkia palstan kirjoituksia kontolleen (siis myös naisten tekemiä).
Omapahan on häpeensä.
Sillä ei ole enää 50 vuoden jälkeen mitään merkitystä, mitä olen kirjoittanut/sanonut.
- Anonyymi
Mitähän on kirjoittanut et kävi tunteisiin?
- Anonyymi
Saakait sekin etsiä ikävöidä ja rakastaa.
- Anonyymi
Ilmeisesti jonkun mielestä joku ei saa. Vaan hänelle saa nauraa koko kylä, jos on niin hölmö.
- Anonyymi
Häpeäisit itse, kun kirjoittelet syyttäviä aloituksia tänne työpaikan nainen? Ei täällä voi tunnistaa ketään ihan varmasti. Ilkeän kyllä tunnistaa.
- Anonyymi
Kertoo todellakin kirjoittajasta enemmän, kuin siitä kenestä kirjoittaa. Ilkeä käärme on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo todellakin kirjoittajasta enemmän, kuin siitä kenestä kirjoittaa. Ilkeä käärme on.
Niin näkyy olevan tai sitten on rakastunut tähän moitittavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näkyy olevan tai sitten on rakastunut tähän moitittavaan.
Ei kovin välittävältä ja rakastavalta kuulosta.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu jos joku kirjoittaa (useampi miljoona) täällä. Todella ilkeä viesti.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Tuskinpa ihan miljoonaa käviää on... Tuhansia ehkä.
Melkein miljoona viikossa ja kolme miljoonaa kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein miljoona viikossa ja kolme miljoonaa kuukaudessa.
… vaikka kyllähän sä tiedät :)
Anonyymi kirjoitti:
… vaikka kyllähän sä tiedät :)
Ikävä taikka tunnepalstalla? Tuskin. Koko suoli24:llä varmasti.
- Anonyymi
🤣 Sama palsta teillä, kova on ikävä sinullakin
- Anonyymi
Sun pitää aloittaja olla todella rakastunut tuohon mieheen, kun kuvittelet hänet tänne. Iskikö mustasukkaisuus?
- Anonyymi
Ainakin kaikki työttömät voi laskea tästä aloituksesta heti pois.
- Anonyymi
Taidat olla ainoa joka kyttäät! Tuskin niitä muita kiinnostaa ja mitä se sulle kuuluu yhtään? Kirjoittelee mitä kirjoittelee hanki elämä itselles!
- Anonyymi
Tuo mieheksi kutsuminen vie kaiken sanojesi alta, että luonnon mukaan ketään ei merkitä aloituksen mukaan osallisena, siinähän miehittelet.....
Herran Jeesuksen Kristuksen rauha miehittelyillesi
https://m.youtube.com/watch?v=epEho2FeoNo - Anonyymi
Ei kaikki tiedä yhtään mitään. En minä ainakaan tunnista kuka mitäkin kirjoittaa.
- Anonyymi
Provoilet.
Omit itsellesi, koska haluat nähdä sen olevan sinulle.
Tänne kirjoitetaan kun halutaan nyyminä purkaa tunteita.
Toki jollakin voi olla tietona jonkin kirjoittelevan tänne joskus. Mutta miten tunnistat kirjoittajan ja kohteen silloinkaan oikein?
T. Yksi mies eräältä työpaikalta erästä naista kaipaillen.- Anonyymi
Veikkaan että on iskenyt se klassinen palstaharha.
- Anonyymi
Sanoisin omani työpaikkani miehelle ja muiden työpaikkojen miehille, että kirjoita mitä haluat. Kirjoittaa saa ja tunteita saa purkaa vapaasti, kunhan hallitsee yleiset käytössäännöt edes jotenkin eikä tahallaan vahingoita herkkiä haavoittuvassa tilassa olevia ihmisiä.
Sen sijaan me työpaikan naiset voimme lukea vain mitä itse haluamme. Jos palsta ahdistaa, fiksu sulkee sen, eikä ala komentelemaan ja kontrolloimaan muita. - Anonyymi
Se työpaikan mies ei kirjoita sulle vaan mulle - tai niin ainakin toivon... Sä voit häippästä palstalta kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Hmmm, varmaan täällä kukaan toisiaan tunnistaa. Mutta täytyy sanoa näin naisena, että kyllä sitä kaikkea hullua tulee tehtyä erään varatun miehen vuoksi, hänen itsensä pyynnöstä tietenkin, mutta minkä voi, kun ei pysty vastustaa, niin hullua! Jäätävän hullua! Perse mua..
- Anonyymi
Tunnistat mut täältä, tunnistan myös sut, eli hänet jotka olen ensin tietänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483