Mä en kestä

Anonyymi

Sen takia mä en kestä sellasta sanotaan nyt vaikka säätämistä kun jää tää typerä ikävä. Vihaan tätä olotilaa. En halua ikävöidä. Ihan energiantuhlausta ja paha olo.

39

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Semmonen on syvältä. 👵

    • Anonyymi

      Nonni

    • Anonyymi

      Ongelmat korjaantuvat hankkimalla uusia, vielä pahempia ongelmia. Vaihda suuntaa välillä

      • Anonyymi

        Niitä kuule riittää. Life sucks. Piti vielä mennä sekoilemaan tämän kaiken keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kuule riittää. Life sucks. Piti vielä mennä sekoilemaan tämän kaiken keskellä.

        Joskus kaikki muuttuu hyväksi, älä sure. Päivä kerrallaan vaan eteen päin. No joinain päivinä taakse päin, kunhan ei joka päivä


    • Anonyymi

      Typeryyttä kovettaa itsensä tällästen sekoilujen takia, ei ikinä enää näitä tapauksia.

    • Anonyymi

      Luovu palstasta. Itse pyrin siihen. Tämä ruokkii ikävää.

      • Anonyymi

        Niin tekee. Miksi täällä ollaan? Koska kaivataan yhteyttä toiseen ihmiseen ja tää on ihan perverssi paikka sen tarpeen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee. Miksi täällä ollaan? Koska kaivataan yhteyttä toiseen ihmiseen ja tää on ihan perverssi paikka sen tarpeen kanssa.

        Sekopäiden virtuaaliplaneetta. Kannattaisi pysyä poissa.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee. Miksi täällä ollaan? Koska kaivataan yhteyttä toiseen ihmiseen ja tää on ihan perverssi paikka sen tarpeen kanssa.

        Kyllä paras olisi olla irl yhteydessä. Haluatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paras olisi olla irl yhteydessä. Haluatko?

        Joo o mitä sitä selittää viimesen jälkeen. Jo on ilmoja pidelly?


    • Anonyymi

      Mistä se johtuu oletko ihastunut? Jos ikävöit jotaki mikset tee jotain vai oletko tehnyt ja yksipuolista? Kuulostaa siltä että olet rakastunut vaikken sitä tietenkään voi tietää..

      • Anonyymi

        En mä tiedä mitä tämä on. Harhaa.


    • Anonyymi

      Jos oot säätäny jotain vinksalleen niin korjaa se säädä uudestaan 😊

      • Anonyymi

        Hän haluaa vain sitä. En ammu itseäni jalkaan - toista kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa vain sitä. En ammu itseäni jalkaan - toista kertaa.

        Ei millään pahalla, sillä neitihän olisi myös täysi työmaa, koko komeudessaan....
        Hyvin, hyvin matalaäänisellä kuiskulla, pussaus
        https://m.youtube.com/watch?v=dhcobJNyhgI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään pahalla, sillä neitihän olisi myös täysi työmaa, koko komeudessaan....
        Hyvin, hyvin matalaäänisellä kuiskulla, pussaus
        https://m.youtube.com/watch?v=dhcobJNyhgI

        Sitä ei kukaan tiedä mitä mä oon. Tutustumatta. Hän ei halunnut tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa vain sitä. En ammu itseäni jalkaan - toista kertaa.

        Ikävöit seksihullua? Mineen ymmärrä! Jos itsekin sen tiedät niin eikös sen pitäis sitte olla sulle ilmaa jos tiijät että lurjus se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöit seksihullua? Mineen ymmärrä! Jos itsekin sen tiedät niin eikös sen pitäis sitte olla sulle ilmaa jos tiijät että lurjus se on.

        En ymmärrä minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä minäkään.

        Onko tää nyt sitä naiset rakastuu renttuihin juttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää nyt sitä naiset rakastuu renttuihin juttua?

        Ei sen pitänyt olla renttu. Ihan tavallisetkin on näitä lurjuksia näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen pitänyt olla renttu. Ihan tavallisetkin on näitä lurjuksia näköjään.

        Ootko ihan varma että se on semmonen vai onko vain kuulopuheita? Monesti juoruilijoilla on vaan oma lehmä ojassa ja saattavat tahallaan keksiä paskaa toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihan varma että se on semmonen vai onko vain kuulopuheita? Monesti juoruilijoilla on vaan oma lehmä ojassa ja saattavat tahallaan keksiä paskaa toisesta.

        Uskon kyllä mitä toinen omalla suulla mulle sanoo. En halunnut uskoa mutta selvisihän se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kukaan tiedä mitä mä oon. Tutustumatta. Hän ei halunnut tutustua.

        Miksi sinä et antanut tietojasi hänelle?Onko hänellä ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään pahalla, sillä neitihän olisi myös täysi työmaa, koko komeudessaan....
        Hyvin, hyvin matalaäänisellä kuiskulla, pussaus
        https://m.youtube.com/watch?v=dhcobJNyhgI

        😆tokkona


    • Anonyymi

      Säädät sivuuttaen rakkauden. Hypit suhteesta toiseen ilman mitään taukoja. Sairastat läheisriippuvuutta ja seksiriippuvuutta. Olet hukassa oman itsesi kanssa etkä osaa toimia oikein edes rakkautta kohdatessasi ja/tai sitä saadessasi. Et joko tunnista sitä, tai sitten ylenkatsot kun sitä kohtaat, muutoinhan olisit jo vakavemmassa suhteessa, et täällä valittamassa. Opettele olemaan jonkun aikaa yksin(kin), vain siten löydät itsesi, sen todellisen minuutesi.

      • Anonyymi

        No ei. Pitkiä aikoja ilman ketään, pärjään itseni kanssa oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Pitkiä aikoja ilman ketään, pärjään itseni kanssa oikein hyvin.

        Sain vain jotenkin sellaisen käsityksen, ja kun yleisestikkin tuntuvat hälyttävän monet painivan noiden ongelmien kanssa.


    • Anonyymi

      Ei ole ihme kun mielikuvia tuputetaan joka tuutista. Hormonaalinen ehkäisy, mielialaläåkkeet, naistenlehtien jutut, saippuahömppä ja porno. Vähemmästäkin menee sekaisin. Kaikki luonnollisuus on poissa.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä. Rakas raksu sitä ja tätä ja muru rakastatko mua. Otatko suihin ja saisko panna anaaliin.

        Voisko vaan ihan tutustua!


      • Anonyymi

        Kyllä näin on ja on vittuun ikävä. Rakastan sinua M..... Mutta tiedän kaikki ja on vittuun vaikea ymmärtää sinun toimintaa varsinkin jos ei keskustelu tulee, mielen muutu ja en tiiä mitä minun pitäisi tehdä, sinä sanot että ei löydy tärkeää mutta kyllä on. Onko normaali käydä suihkuun ja sanoa että käyn myös runkaman, halooooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on ja on vittuun ikävä. Rakastan sinua M..... Mutta tiedän kaikki ja on vittuun vaikea ymmärtää sinun toimintaa varsinkin jos ei keskustelu tulee, mielen muutu ja en tiiä mitä minun pitäisi tehdä, sinä sanot että ei löydy tärkeää mutta kyllä on. Onko normaali käydä suihkuun ja sanoa että käyn myös runkaman, halooooo

        Ai te olette sitäkin tehneet. Hyvin olette saaneet salaisuuden pidettyä. Ihmettelinkin näin sivullisena mitä teidän välillä on tapahtunut.
        Siksikö teit mitä teit kun et oikein saanut riittävästi vastakaikua? Merkitsikö se sille toiselle sitten vain paineiden purkua? Vähän ajattelematonta kyllä tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai te olette sitäkin tehneet. Hyvin olette saaneet salaisuuden pidettyä. Ihmettelinkin näin sivullisena mitä teidän välillä on tapahtunut.
        Siksikö teit mitä teit kun et oikein saanut riittävästi vastakaikua? Merkitsikö se sille toiselle sitten vain paineiden purkua? Vähän ajattelematonta kyllä tässä tilanteessa.

        Älä omi tuntemattomat täällä mölisee. Tuo on joku randon selittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi tuntemattomat täällä mölisee. Tuo on joku randon selittäjä.

        *random


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on ja on vittuun ikävä. Rakastan sinua M..... Mutta tiedän kaikki ja on vittuun vaikea ymmärtää sinun toimintaa varsinkin jos ei keskustelu tulee, mielen muutu ja en tiiä mitä minun pitäisi tehdä, sinä sanot että ei löydy tärkeää mutta kyllä on. Onko normaali käydä suihkuun ja sanoa että käyn myös runkaman, halooooo

        …..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …..

        Maa kutsuu.


    • Anonyymi

      Naistenlehtien palstoilla ja yleltä saakka kehoitetaan kokeilemaan sitä tätä tota ja tuota. Väkisinkin eksyy ja sekoaa. Psyyke ei kestä sellaista. Puhdistukaa, menkää alkulähteille.

    • Anonyymi

      Flirttiä käytetään tekosyynä sille että minkään ei tarvitse tarkoittaa mitään. Ja se on ihan oma lajinsa ihmisiä joille siitä on iloa. Ehkä vahingoniloa.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe