Miehet, uskotteko todella että ikävöimänne

Anonyymi

Nainen kirjoittaisi täällä halustaan laittaa teille viestiä?

Onko välinne sellaiset ylipäätään että mielessä
Olevalla naisella voisi olla minkäänlaista halua teille viestiä laitella?

Miten olette kohdelleet? Oletteko tuttuja?
Onko hänellä numerosi? Onko välinne ylipäätään siinä kunnossa että hänellä voisi olla tämmösiä haluja?

Entä millanen luonne hän on? Kokematon ujo tyttö joka ei juurikaan puhelinta käytä eikä miehille juttele ja siksi on hyvin arka viestitteleen?

Vai kokenut nainen joka työssään ja vapaa-ajallaan käyttää sujuvasti puhelinta naisten ja miesten kanssa kommunikointiin?

58

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa taas alentava viesti muita naisia kohtaan. Olet oikeasti nolo!

• Anonyymi

Kuinka niin?

Suhteuttakaa mielessä olevan naisen luonteeseen ja todellisiin väleihinne se voiko hän täällä piilossa miettiä ottaako yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin?

Suhteuttakaa mielessä olevan naisen luonteeseen ja todellisiin väleihinne se voiko hän täällä piilossa miettiä ottaako yhteyttä.

Kyllä voisi. Välit on hyvät mutta tutustuminen vasta alussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voisi. Välit on hyvät mutta tutustuminen vasta alussa.

Miksi miettii eikä
        Toimi?

3 päivää miettimistä ok.
        7 päivää menettelee
        1 kk kipuraja

1 vuosi = ei toivoa enää
        2-20 vuotta= pelleilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miettii eikä
        Toimi?

3 päivää miettimistä ok.
        7 päivää menettelee
        1 kk kipuraja

1 vuosi = ei toivoa enää
        2-20 vuotta= pelleilee

Ei olla tutustuttu tarpeeksi vielä. Koronaeristykset ja muut tuli väliin juuri kun tavattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miettii eikä
        Toimi?

3 päivää miettimistä ok.
        7 päivää menettelee
        1 kk kipuraja

1 vuosi = ei toivoa enää
        2-20 vuotta= pelleilee

Nainen voi odottaa vaikka 3 vuotta kun rakastuu. Tiedän kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen voi odottaa vaikka 3 vuotta kun rakastuu. Tiedän kokemuksesta.

Odottaa tekemättä mitään? Tuskin.

Jos niin kauan menee nainen on varattu eikä haluu erota

Tai ei todellisuudessa halua suhdetta ko. Mieheen vaikka olisi ihastunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottaa tekemättä mitään? Tuskin.

Jos niin kauan menee nainen on varattu eikä haluu erota

Tai ei todellisuudessa halua suhdetta ko. Mieheen vaikka olisi ihastunut

On nopeammin ja hitaammin ohitse meneviä tuntemuksia. Mutta riippuen laadustaan, milloin ja miten tunteet syttyneet nainen voi odottaa 3,5vuotta, 6 vuotta, 9 vuotta, 12 vuotta tai vaikka koko loppuiän..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On nopeammin ja hitaammin ohitse meneviä tuntemuksia. Mutta riippuen laadustaan, milloin ja miten tunteet syttyneet nainen voi odottaa 3,5vuotta, 6 vuotta, 9 vuotta, 12 vuotta tai vaikka koko loppuiän..

Niin tekemättä mitään?

Jos nainen odottaa 12 vuotta panien muita miehiä mennen naimisiin tehden lapsia toisille miehille niin tiekkö mitä?

Se ei vaan tahdo olla sen kanssa mitä odottelee 12 v tekemättä mitään!

Kato se valitsee toisen miehen minkä tahtoo ja jonka eteen tekeekin jotain kuten panee sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miettii eikä
        Toimi?

3 päivää miettimistä ok.
        7 päivää menettelee
        1 kk kipuraja

1 vuosi = ei toivoa enää
        2-20 vuotta= pelleilee

Ai jaa, mä ajattelin että kohta tää hiljaisuus alkais riittää, mutta ilmeisesti pitää sitten mennä sinne 20 vuotta rajan yli, ettei vaan luulla pelleilijäksi..
        :0

No mä oon tottunut odottamaan.
        Odotas kun näet.

• Anonyymi

Tuo on hyvää pohdintaa ihan kelle vaan, miehille ja naisille, kaikille ja muutenkin.

• Anonyymi

Ei ole. Olen itse rakastunut nainen, terve ja sosiaalinen, ei mt-ongelmia. Mutta siltikään en istu tämän tytön kaavoihin.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Olen itse rakastunut nainen, terve ja sosiaalinen, ei mt-ongelmia. Mutta siltikään en istu tämän tytön kaavoihin.
        Sivusta

Oon lukenu sivusta juttelevan juttuja.

Kyse on sun kohdalla vuosien palstailusta ja mieheltä viestin kerjuusta ja tunnisteluleikistä

Eli pelleilystä.

Sulla on mukavat oltavat siellä kotona noin. Haet palstalta jännitystä kuin rakkausromaanista mutta todelliseksi et halua asiaa tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon lukenu sivusta juttelevan juttuja.

Kyse on sun kohdalla vuosien palstailusta ja mieheltä viestin kerjuusta ja tunnisteluleikistä

Eli pelleilystä.

Sulla on mukavat oltavat siellä kotona noin. Haet palstalta jännitystä kuin rakkausromaanista mutta todelliseksi et halua asiaa tehdä

Ei tuo pidä paikkaansa enkä ole ainoa sivusta kirjoittaja. Ei mulla ollut mitään vaihtoehtoja aiemmin. Mies katosi koronan tultua enkä tiennyt nimeä enkä yhteystietoja. Toivoin irl-kohtaamista ja kirjoittelin tänne. Olin ja olen edelleen rakastunut häneen. Olet siis täysin väärässä.

• Anonyymi

Nainen on älykäs ja ilmeisesti erittäin hyvä huumorintaju, leikkisä......
      Voisi hyvinkin tehdä niin että kirjoittaa tänne....

• Anonyymi

Voi kirjottaa! Mutta onko hänelle vaikeaa ilmasta tahtoaan puhelimella suoraa ja voiko hänellä ylipäätään olla mitään tahtoa suhun yhteydenotossa.

Tunteeko sua niin että mieleen oisit jääny ja uhan ihastunut sinuun ja nimes tietää ja sitä kautta puhelinnumeros?

Onko ilmaissut todellisessa elämässä ajatuksiaan sinusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kirjottaa! Mutta onko hänelle vaikeaa ilmasta tahtoaan puhelimella suoraa ja voiko hänellä ylipäätään olla mitään tahtoa suhun yhteydenotossa.

Tunteeko sua niin että mieleen oisit jääny ja uhan ihastunut sinuun ja nimes tietää ja sitä kautta puhelinnumeros?

Nähdessä tuijottaa kuin aaveen näkisi. Muuten puhelias ja nieleskelee sanojaan. Taitaa olla rakastunut minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numeroni hän saisi helposti. En ole sitä hänelle antanut kun ei ole pyydetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdessä tuijottaa kuin aaveen näkisi. Muuten puhelias ja nieleskelee sanojaan. Taitaa olla rakastunut minuun.

Pelkää?

Kärsii sosiaalisen tilanteen pelosta?

Paniikkihäiriöstä?

Selityksiä on monia muitakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkää?

Kärsii sosiaalisen tilanteen pelosta?

Paniikkihäiriöstä?

Selityksiä on monia muitakin.

Ei pelkää, ei kärsi sosiaalisten tilanteiden pelosta eikä paniikkihäiriöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pelkää, ei kärsi sosiaalisten tilanteiden pelosta eikä paniikkihäiriöstä.

Mistä tiedät?

Takeltelu on sosiaalista kömpelyyttä joka usein johtuu jännittämisestä ja itsevarmuuden puutteesta sosiaalisissa tilanteissa.

Aaveen nähny tuijottelu taas on kauhua.

Ootko ehkä vähän karskin näkönen tai raivonnu hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Takeltelu on sosiaalista kömpelyyttä joka usein johtuu jännittämisestä ja itsevarmuuden puutteesta sosiaalisissa tilanteissa.

Aaveen nähny tuijottelu taas on kauhua.

Ootko ehkä vähän karskin näkönen tai raivonnu hänelle?

Kirjoitin että puhelias muuten, et lukenut?

• Anonyymi

Unohdit rakastuneen naisen. Rakastuminen on oikeasti vahva tunnetila eikä siinä järkeillä. Et taida uskoa että täällä käy myös rakastuneita.

• Anonyymi

Uskon. Mutta onko ne täällä sata vuotta ilman et tekee mitään?

Tutisee nurkasss ja kerjää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon. Mutta onko ne täällä sata vuotta ilman et tekee mitään?

Tutisee nurkasss ja kerjää?

Olet todella ilkeä ihminen. Jokainen on sellainen kuin on. Et sinä heitä parempi ole. Oletko mustasukkainen siitä röllistä vai mikä tänään vikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella ilkeä ihminen. Jokainen on sellainen kuin on. Et sinä heitä parempi ole. Oletko mustasukkainen siitä röllistä vai mikä tänään vikana?

Sanon vain totuuksia.

Itse otan yhteyttä kiinnostavaan mieheen itse alle 1 kk:n jos olen suhteeseen halukas.

Jos en ota yhteyttä en ole kiinnostunut tai olen mutta en halua suhdetta, koska en näe henkilöö
        Sopivana suhteeseen. Tai olen yksinkertaisesti liian vihanen halutakseni keskustella yhtään mitään.

En todellakaan kerjäis netissä yht. Ottaja tumput suorina

Tai tutisis pelosta miettien ottaako vai eikö ota.

Olen sentään ollut parisuhteissa ennenkin. Enkä pidä miehiä minään alieneina joita ei osaa käsitellä eikä tiedä millä kielellä niitä lähestyis kun koko sukupuoli pelottaa niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi yleensä jos sukset menny ristiin tai en näe henkilöö sopivana parisuhteeseen ilmaisen sen todellisessa elämässä ja kun ilmaisen asiaa ilmaisen myös että
        Turha odottaa yhteydenottojana. Ja se pitää.

Eli osaan puhua tahtoni eikä miehet ole mitään eri planeetan olioita.

Herran jestas mä oon harrastanu sen sukupuolen kans seksiä 19 vuotiaasta tähän päivään. Tuhansia kertoja jo.

Olen asunut sen sukupuolen kanssa.

Miten voisin ujostella pelkkää viestiä kun en ujostele seksiä ja alastomuuttakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi yleensä jos sukset menny ristiin tai en näe henkilöö sopivana parisuhteeseen ilmaisen sen todellisessa elämässä ja kun ilmaisen asiaa ilmaisen myös että
        Turha odottaa yhteydenottojana. Ja se pitää.

Eli osaan puhua tahtoni eikä miehet ole mitään eri planeetan olioita.

Herran jestas mä oon harrastanu sen sukupuolen kans seksiä 19 vuotiaasta tähän päivään. Tuhansia kertoja jo.

Olen asunut sen sukupuolen kanssa.

Miten voisin ujostella pelkkää viestiä kun en ujostele seksiä ja alastomuuttakaan?

no ihmiset nyt vaan tapaavat olla kovin erilaisia, et voi oman persoonas ja elämänhistorias pohjalta vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä muiden käytökseen, tietenkin on olemassa tyypillistä käyttäymistä mutta senkin skaala aika lavea, ja lisäksi tietenkin kaikenlaista poikkeuksellisuutta ollut maailman sivu ja varmasti yhä vaikka kuinka yritettäis yhtenäistää kaikki samaan kaavaan puhumalla siitä mikä on normaalia ja mikä ei

• En usko enää.

• Anonyymi

En tietenkään 😁, huvittaa vain toisinaan olla tyhjäpäinen ihan tahallisesti eikä vain vahingossa...huono matikkapää auttaa kanssa ainakin todennäköisyyslaskelmien teossa 😍

• Anonyymi

En usko että kukaan nainen kirjottaisi mitään. Sitä se teettää kun on ruma. Jos joku nainen täällä on jotain kirjottanut niin haukkunut vaan ja väitellyt että olisin monien ilkeitten tekstien takana.

• Anonyymi

M nainenko siellä kyselee?

• Anonyymi

Juha R uskoo että Mia on niin estynyt 50 v muija ettei uskalla yhtä viestiä laittaa!

50 v vanhus on kokenu pahenpaakin kun yhden viestin.

• Anonyymi

Humala mahdollistaa asioita ujommaltakin naiselta. Rohkaisu ryypyt ja taivas on vain rajana. Nousu humalassa nainen on rohkeimmillaan ja silloin onnistumiset mahdollisia. Usko hyvään riittää ylittämään mahdottomanakin pidetyn ujouden.

Ei kannata aliarvioida naisten tahtotilaa, kun riittävästi jotain haluaa niin se tuppaa toteutua. Ja aina voi syyttää lopuksi viinaa, että kyllä oli petollista ainetta, vaikea uskoa tapahtunutta todeksi, nyt saa ryypyt jäädä muiden nautittavaksi. Miehen oletusta tämä.

Usko, toivo ja rakkaus, suurin niistä voi olla myös toivo. Myönteisen kautta toimimalla ei voi syntyä pahaa jälkeä. Halu ymmärtää asioita toimii miehillä paremmin, kun puhutaan yllätyksistä, joita voi arjessa kohdata. Siksi tällaisenkin voi kokea mahdolliseksi.

• Anonyymi

Sekin. Mä en itse tartte mitään rohkasevaa.

Riittää vaan tahto.

Jos tahdon otan yhteyttä
        Jos en en ota

Exien kanssa kun erottu oon saattanu olla hyvin rakastunu edelleen mut tunne on eri kuin tahto.

Rakastin ehkä
        Tahdoinko siltä sitä miestä enää? Tai suhdetta? En

Miksi? Mies käyttäytyi niin huonosti että teki minusta surullisen ja onnettoman. Arjesta tuli ahdistavaa, pelottavaa, riidan täytteistä ja todella surullista

.. joten vaikka rakastin. En enää tahtonu

Yhteydenotoissakin kyse siitä. Tahdotko? Tahtooko?

• Anonyymi

Aloittaja unohtaa että täällä käy paljon varattuja. Heillä on oikeasti menetettävää..

• Anonyymi

Paljon. Ei täällä käy yksi varattu joka paljon äänessä.

Muut sinkkuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon. Ei täällä käy yksi varattu joka paljon äänessä.

Muut sinkkuja

Ja sinä tiedät sen mistä? Siis että vain yksi varattu ja muut sinkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tiedät sen mistä? Siis että vain yksi varattu ja muut sinkkuja.

Ylimielisenä kuvittelee tietävänsä kaiken. Naisvihaaja naiset on tuollaisia. Hänen olemassaolonsa palstalla perustuu siihen, että täällä voi loukata muita naisia. Röllitär ja mieheksiluulija (ei-mia), toistensa pahimmat vihamiehet täällä, oikeasti siskoksia irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylimielisenä kuvittelee tietävänsä kaiken. Naisvihaaja naiset on tuollaisia. Hänen olemassaolonsa palstalla perustuu siihen, että täällä voi loukata muita naisia. Röllitär ja mieheksiluulija (ei-mia), toistensa pahimmat vihamiehet täällä, oikeasti siskoksia irl.

Emme ole siskoksia oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole siskoksia oikeasti.

Kumpi olet heistä?

• Anonyymi

Uskon todella :)
      Tiedän että kirjoittaa sellaisiakin.

• Anonyymi

Ehkäpä se nainen on erilainen mitä aloittaja tuntee ja tietää naisista.
      Ei mahdu aloittajan raameihin.

• Anonyymi

Ei se sitten oo nainen.

Se on tyttö. Neitsyt teini jolla ei vielä seurustelusuhteita takana, ei seksiä
        Eikä todellakaan yhteisasumista

Puhukaa sitten tyttöinä niitä eli kaipaatte 14-23 v tyttöö joka ujostelee koska ei oo koskaan edes koskenu poikaa/miestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitten oo nainen.

Puhukaa sitten tyttöinä niitä eli kaipaatte 14-23 v tyttöö joka ujostelee koska ei oo koskaan edes koskenu poikaa/miestä

Nyt puhut hxrxista ja moniavioitujista. Neitsyt on enemmän nainen kuin sinä koskaan enää tulet olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitten oo nainen.

Ei vaan nainen, joista sinä et vielä tiedä mitään. Olet niin itseäsi täynnä ja silti niin lapsellinen. Minäkuvasi ei ole ihan realistinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitten oo nainen.

Ei vaan eronnut nainen. Sinun äitisi varmaan.

• Anonyymi

Kovikset tää on viesti teille....

• Anonyymi

En. Olen vasta ymmärtänyt kuinka yksin olen. Ei pelota eikä edes satu jostain syystä. Olen sellainen hiljainen ja olematon mies. Eikä minua löydä mistään.

• Anonyymi

En usko, vain lähinnä sellaista ajankulua ja ihailunhakua.

Hän olisi jo aiemmin toiminut jos kiinnostus olisi ollut todellista. Halusi vain mielikuvitusparin ja sai sen.

Tietää miten kohdeltu.
      Tavallaan.
      On.
      Saattaa olla.

Sekä että, riippuu henkilöstä ja asiasta.

• Anonyymi

Miksi et toiminut itse? Oletko jotenkin hänen yläpuolellaan omasta mielestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et toiminut itse? Oletko jotenkin hänen yläpuolellaan omasta mielestäsi?

Hän tietää miten kaikki mennyt. En.

• Anonyymi

Entäs jos ei vaan uskaltanut koska on niin rakastunut sinuun?
        Miksi muista pitää aina ajatella pahinta ja rumasti?
        Ihminen rakastuu kunnolla kerran tai pari elämässään, se ei oikeasti ole helppoa varsinkaan jos kohteesta ei ole tarpeeksi tietoa ja rakastuminen tapahtuu muualla kuin tinderissä tai vastaavassa, Ihminen voi rakastua myös vahingossa, ei aina olla hakupäällä etsimässä. Eikä kaikki yksinkertaisesti halua tyrkyttää itseään. Aloittajan maailmankuva on liian minäminäminä. Empatiakyky puuttuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos ei vaan uskaltanut koska on niin rakastunut sinuun?
        Miksi muista pitää aina ajatella pahinta ja rumasti?
        Ihminen rakastuu kunnolla kerran tai pari elämässään, se ei oikeasti ole helppoa varsinkaan jos kohteesta ei ole tarpeeksi tietoa ja rakastuminen tapahtuu muualla kuin tinderissä tai vastaavassa, Ihminen voi rakastua myös vahingossa, ei aina olla hakupäällä etsimässä. Eikä kaikki yksinkertaisesti halua tyrkyttää itseään. Aloittajan maailmankuva on liian minäminäminä. Empatiakyky puuttuu

Uskaltanut ottaa yhteyttä koska niiiin rakastunu?

Ok. Eli kaikki rakastuneet muuttuu mielenterveyshäiriöisiksi. Estyneitä joilla kovia ahdistusoireita ajatuksesta että pitäs ottaa yhteyttä ja alkaa suhteeseen!

Ja kaikki jo parisuhteissa olevat ja liitoissa olevat taas ei oo niin rakastuneita koska ovat uskaltaneet ottas yhteyttä ja alottas suhteen?

Selitys se on tuokin mielenterveyshäiriölle

• Anonyymi

Minä rakastan sitä miestä. Uskon että hänkin vähintään ihastui. Ja ne tekstit oli minulta. Kyllä joku nainen ihan oikeasti tekee jollekin miehelle niin.

• Anonyymi

Tiedän että rakastat mua, ihastuit minuun silloin aikoinaan. Ja vaikka vuosia on kulunut niin edelleen olet halunnut löytää mut, huhtikuussa se tapahtui kun tiesin että olet niinkin kauan halunnut löytää mut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että rakastat mua, ihastuit minuun silloin aikoinaan. Ja vaikka vuosia on kulunut niin edelleen olet halunnut löytää mut, huhtikuussa se tapahtui kun tiesin että olet niinkin kauan halunnut löytää mut.

Huhtikuussa? Miten muka huhtikuussa juuri? ehkä en ole hän..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhtikuussa? Miten muka huhtikuussa juuri? ehkä en ole hän..

Huhtikuussa löysin sut täältä, et sitä ennen tietänyt että olen ollut kommentoimassa täällä, olet pitkään luullut niin, puolestani on kommentoitu viime syksynäkin, ymmärrettävää on että et ole ennen huhtikuuta tietänyt sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe