Hamsterini jyrsii koko ajan kaltereita :( alusta asti kun meille tuli niin on jyrsinyt kaltereita. Se on Syyrian hamsteri ja sillä on lasinen terraario jossa on kalteri katto. Terra on oikean kokoinen, siellä on tarpeeksi purua ja virikkeitä (myös jyrsittäviä) Pelottaa että saa terveysongelmia kalterin maalista tai metallista. Eikä ole hampaillekaan hyväksi. Leikin sen kanssa ja annan olla vapaana lattialla. Johtuuko vain hamsterin luonteesta? Olisin todella kiitollinen jos auttaisitte
HAMSTERI JYRSII KALTEREITA AUTTAKAA PLIIS! :(
7
615
Vastaukset
- Anonyymi
"oikean kokoinen" ei kerro paljoa. Saisinko mitata? Se terraario ei ole oikean kokoinen hamsterille jos se jyrsii kaltereita eli yrittää päästä ulos. Paras idea olisi ostaa isompi asumus.
- Anonyymi
luulen että hamsterisi on turhautunut eli se ei ole tyytyväinen asumukseen vaihtoehtoja on että vaihdat järjestystä lisätty virikkeitä ulkoilutan useammin tai että vaihdat häkkiä
- Anonyymi
Terraarion koko on noin:80x37x43. Tulin siihen tulokseen että ostan ikean detolf vitriinin. Sillä on kokoa. :)
- Anonyymi
Hyvä🥰😅✨
- Anonyymi
Sillä ei todennäköisesti vain ole tekemistä! Kannattaa ripotella häkkiin yrttejä niin etsiskelee sitten niitä! (Toimii mun hamsul)
- Anonyymi
Mun hamsteri ei tykkää kukista mutta olen ripotellut Siemensekoitusta tykkää ettsiä sitä
- Anonyymi
Se kertoo stressistä suosittelen hankkimaan isomman terraarion meillä auttoi syrkki naaraan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410281Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12110074- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304842- 514613
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1143985Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233371- 623087
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016