olen siis menossa nytten perjantaina (8.7) rippileirille ja mua ahdistaa todella paljon, mulla on todella tärkeä ihminen jonka luota nyt joudun lähteä ja se on minulle todella surullista ja hankalaa. moni ei varmaan ymmärrä miksi toi on minulle noin hankalaa mutta jos en ole kyseisen ihmisen lähellä minulla on todella paha ahdistus. öisin en pysty nukkua koska ahdistaa jonka takia tulee huono olo ja alkaa oksettamaan. en nää kyseistä henkilöä siis kahteen viikkoon koska kun minä tulen takas niin hän lähtee. ripari siis ahdistaa todella paljon koska ei ole oikein kavereita ja en haluaisi tutustua keneenkää koska en ole ihminen joka viihtyy esimerkiksi isoissa kaveriporukoissa. ahdistaa riparilla oleminen todella paljon ja myös yöt koska en tiedä miten pystyn nukkumaan tuon ahdistuksen ja huonon olon takia.
ripari ahdistaa
Anonyymi
0
462
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101001- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762