Kaivattuni paljastui kusipaaksi

Anonyymi

juuri kun olin ottamassa yhteyttä häneen? Mitä teen? Otanko silti yhteyttä vai unohdanko koko tyypin?

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvin, noin siinä monesti käy. Unohda!

      • Anonyymi

        Entäs jos se kusipaa olikin joku muu palstalla eikä hän? Veikkaan kyllä että hän oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos se kusipaa olikin joku muu palstalla eikä hän? Veikkaan kyllä että hän oli.

        Palstalla? Tuskin, Ihminen joka ei osaa ottaa muualla yhteyttä, ei ole sen arvoinen, että ajatuksia kannattaa häneen tuhlata. Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla? Tuskin, Ihminen joka ei osaa ottaa muualla yhteyttä, ei ole sen arvoinen, että ajatuksia kannattaa häneen tuhlata. Olen pahoillani.

        Nyt ymmärsit täysin väärin. Olen ottamassa yhteyttä muualla mutta täällä hän paljastui kusipaaksi. Sehän oli se vitsi, että TÄÄLLÄ kun en voi tietää onko hän. Että mua ärsyttää tuollaiset tekofiksut turhakkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärsit täysin väärin. Olen ottamassa yhteyttä muualla mutta täällä hän paljastui kusipaaksi. Sehän oli se vitsi, että TÄÄLLÄ kun en voi tietää onko hän. Että mua ärsyttää tuollaiset tekofiksut turhakkeet.

        Ymmärsin kyllä. Sinä et voi tietää onko hän täällä vai ei ja jos olisikin ja tietäisitkin. Nii teeppä itse valintasi, äläkä tyhmiä kysele. Jos mun kaivattu paljastuisi kusip..niin nou nou.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä. Sinä et voi tietää onko hän täällä vai ei ja jos olisikin ja tietäisitkin. Nii teeppä itse valintasi, äläkä tyhmiä kysele. Jos mun kaivattu paljastuisi kusip..niin nou nou.

        Hän on ollut täällä. Eikä hän ole se kusipaa. Provosoiduin jonkun paIstaämmän jutuista hetkeksi. Pahoittelut hänelle miehelle. Äläkä sinä selitä minulle, että minä en voi tietää. Tietysti voin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä. Sinä et voi tietää onko hän täällä vai ei ja jos olisikin ja tietäisitkin. Nii teeppä itse valintasi, äläkä tyhmiä kysele. Jos mun kaivattu paljastuisi kusip..niin nou nou.

        Siis tarkoitin etten voi tietää onko hän se kusipaa. Tiedän että hän on ollut täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin etten voi tietää onko hän se kusipaa. Tiedän että hän on ollut täällä.

        Nii, mitä.rakastuneet tekee palstalla? Jos kaksi ihmistä on kiinnostuneita toisista, ei he palstalla vietä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, mitä.rakastuneet tekee palstalla? Jos kaksi ihmistä on kiinnostuneita toisista, ei he palstalla vietä aikaa.

        Olipa jännä kommentti. Rakastuneethan täällä juuri viettää aikaansa, Rakastuneet jotka eivät saa kohdettaan. Lisäksi muutama pari sataa tirkistelijää, jotka kirjoittaa kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa jännä kommentti. Rakastuneethan täällä juuri viettää aikaansa, Rakastuneet jotka eivät saa kohdettaan. Lisäksi muutama pari sataa tirkistelijää, jotka kirjoittaa kuten sinä.

        Eikö elämässä pidä yrittää jatkaa elämää. Mä veikkaan, ettei kovin moni haikaile sellaisen perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärsit täysin väärin. Olen ottamassa yhteyttä muualla mutta täällä hän paljastui kusipaaksi. Sehän oli se vitsi, että TÄÄLLÄ kun en voi tietää onko hän. Että mua ärsyttää tuollaiset tekofiksut turhakkeet.

        sinäkin olet todella ärsyttävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinäkin olet todella ärsyttävä

        Ei ole yksinkertaista ikäänkuin elvyttää itseään, kun ei ole koulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö elämässä pidä yrittää jatkaa elämää. Mä veikkaan, ettei kovin moni haikaile sellaisen perään.

        Eihän täällä millekään exille kirjoitella vaan uusille ihastuksille. Ei mitään haikailua vielä kun vasta tutustumista ja flirttiä. . Olen aika varma, että minulla ja hänellä on molemmilla ainakin ollut tunteita. Meistä voi tulla joku päivä exät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yksinkertaista ikäänkuin elvyttää itseään, kun ei ole koulutusta.

        No miksi et hankkinut koulutusta? Onko myöhäistä, vaikutat tosi nuorelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä millekään exille kirjoitella vaan uusille ihastuksille. Ei mitään haikailua vielä kun vasta tutustumista ja flirttiä. . Olen aika varma, että minulla ja hänellä on molemmilla ainakin ollut tunteita. Meistä voi tulla joku päivä exät kyllä.

        Ei helvetti, joo kirjoitelkaa uusille ihastuksille ihan muuta kautta.


    • Anonyymi

      "Kaivattusi" ? Oletko ominut Kai Watun itsellesi. No mutta kylläpäs olet mennyt tempun tekemään

      • Anonyymi

        KaiW sen itse teki. Vangitsi minut itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KaiW sen itse teki. Vangitsi minut itselleen.

        En ole sellainen kusipää kun luulet, täältä olet saanut väärän käsityksen asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sellainen kusipää kun luulet, täältä olet saanut väärän käsityksen asiasta.

        Mistä päättelet, että tarkoittaisin sinua? Täällä ei voi saada kuin vääriä käsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että tarkoittaisin sinua? Täällä ei voi saada kuin vääriä käsityksiä.

        En tarkoita sitä, kun tiedän tunteistasi, tiedät myös mun, se on selvää ollut jo kauan, rakastat mua, ja Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että tarkoittaisin sinua? Täällä ei voi saada kuin vääriä käsityksiä.

        Se tuli sivusta sössöttämään sulle


    • Anonyymi

      Ensin ollaan ottamassa yhteyttä, sitten ei oteta koska epäillään, että hän oli se kusipää😳

      • Anonyymi

        😂, just näin. Ei järjen häivää.


    • Teet viisaimmin, kun otat häneen yhteyttä ja kysyt, oliko hän se, joka kirjoitti netissä k-päisyyksiä. Eiköhän jatko ratkea? Onnea ja menestystä! 🌹👀

    • Anonyymi

      Miehenä sivusta, kokemusta on naisista, jotka olettaen tekevät ylireakoiva päätelmiä. Syyksi riittää vain, kun asiat eivät ole edenneet toivomallaan tavalla. Oletetaan sitten, ettei toinen ole riittävän kiinnostunut minusta yms. Ehkä miehetkin oppineet sen, et tällaiset ylireakoivat eivät ole mieleen.

      Menneet jättää jälkensä ja siksi hyvä olla entistä varovaisempi siinä, kenelle antaa mahdollisuuden ja kenelle ei. Kusipaaksi haukkumalla ilman totuus pohjaa kuulostaa sellaiselta, että epäily riittää ennemminkin ottamaan etäisyyttä kuin lähentymään, jollei tykkää riitelyistä ja lisäongelmista arjessaan.

      • Anonyymi

        Jos et osoita olevasi riittävän kiinnostunut, niin mihin muuhun päätelmään siitä voisi päätyä?


    • Anonyymi

      Sinussa itsessäsi ei ole mitään vikaa?

    • Anonyymi

      En tule ottamaan minkäälaista yhteyttä tai kontaktia.

      • Anonyymi

        Se on hyvä se.


      • Anonyymi

        Ei sitä kukaan ole uskonutkaan että ottaisit .


    • Anonyymi

      unohdan.

    • Anonyymi

      Harva haluaa olla kusipaan kanssa, kumpi sitten on enemmän kusipaa? Syyllistäjä yleensä ei ole se parempi osapuoli. Huomannut, että nykyisin helposti syyllistetään toisia vailla totuus pohjaa. Ajatellaan no, että hyökkäys on paras puolustus tai haukkumalla toista saadaan parempi lähtökohta itselle.

      Yksi narsisti työelämässä kehui itseään niin paljon, että uskoi nostavan sillä itsensä jalustalle, jonka jälkeen hänen sanomisilla olisi enemmän painoarvoa. Ehkä luuli väärin, hän eli harhoissaan pitkään ja siten ilmeisesti psyykkasi itseään parempiin tuloksiin, mollaamalla muita.

      Hän teki ok tulosta, mutta samalla pilasi yhteishenkeä työpaikalla. Hän oli kusipaa monen mielestä. Jos häneltä asiaa kysyi, hän oli omasta mielestä paras kaikista. Ja ilman häntä yritys olisi konkurssissa hyvin pian. Valitettavasti näitä kusipaita palkitaan, kun totuus jää pimentoon.

      Menestys ja kusipaisyys monesti kulkevat käsikädessä. Hyvä on uskoa itseensä, mut jos sen tekee muiden kustannuksella, silloin se on kusipaisyyttä. Sitä kuka on kusipaa ja kuka ei, yleensä paljastuu kanssakäymisessä. Toivon, et aloittaja ei ole?

    • Anonyymi

      No onhan sulla taas hyvä tekosyy olla ottamatta yhteyttä. Win win.

      • Anonyymi

        Ei ole enää mitään tekosyitä ottamatta yhteyttä.


    • Anonyymi

      Täällä on aika paljon kusipäitä. Oikein kokoontumisajot. Ketä heistä mahtanet tarkoittaa. No, muistinpa taas tuolta toisaalta, miten poissaolo täältä on balsamia sielulle ja mielelle. 👵

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe