olen 11.v ja omistan yhden talvikon joka alkoi tänään aamulla pitämään vikinää. yleensäkin sitä on tapahtunut mutta se on ollut siinä tilanteessa jossa joku tuntematon yrittää ottaa syliin mutta silloin se on ollut vinkaisu vain. olemme viimepäivinä olleet melkein puolitoista viikkoa poissa kotoa ja hamsulla on myös vaihdelleet myös hoitajat voiko tämä olla jotakin pelkoa hamsulla että omistaja olisi jättänyt sillä huolehdin hänestä todella intensiivisesti vai onko tämä jokin sairaus?? Hamsteriasiantuntijat kertokaa tarvitsen kipeästi apua olen huolissani
hamsterini vikisee
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että hamsusi oli ollut stressaantunut kun oli uusia hoitajia. Eikä ollut yhtä pysyvää mikä joillekin yksilöille on stressaavaa. Uskon että ei ole mitään vakavaa ja jos pidät rutiinit annat hamsulle myös omaa rauhaa ja tilaa, niin uskon että menee ohi. Itse opetin oman hamsuni siihen että kun ihminen laittaa käden häkkiin ja hamsteri tulee kädelle niin saa herkun. Kun antaa hamsun ite tulla käteen niin se yhdistää sen todennäköisesti siihen että ihmisen läsnäolosta seuraa jotain hyvää, mutta hamsteria ei silti pakoteta mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466