Mehtuu einarit tarkkana!

Anonyymi

https://www.karjalainen.fi/maakunta/kaksi-vapaana-ollutta-koiraa-puri-miestä-keskiviikkoiltana-ylämyllyllä-poliisi-takavarikoi-koirat

Koirat purreet ihimstä!! nythän kaikkien metsästäjien pitäisi nousta takajaloilleen ja lähteä lahtaamaan kaikki koirat!! Eihän tällaista pitäis ihyväksyä!! Näin pitäisi nyt toimia, koska metsästäjät ovat aina paasanneet, että " kyllä se pääivä vielä tulee, että susi hyökkää ihmisen kimppuun! " noh sitä päivää ei tule, joten jospa aloittaisitte nyt koirista. Näitä Disney koirien hyökkäyksiä kun tapahtuu useita kertoja vuoteen. Entäpä jos hyökkyksen kohteena olisi ollut se lapsi?? Ai niin, tämähän on Disney koiran tekosia, tuon metsästäjien söpön lemmikin, eiköhän asia taas paineta unholaan ja jatketa Sudesta meuhkaamista,

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sudet pitää tappaa sitä mukaa kun niitä ilmestyy pihapiiriin , nyt tää tupsuttelija tässä suoltaa soopaa , nää koirat kaksi kappeletta oli BIT BUL tappaja koiria jotka ei ole Metsästys Koiria , ja jotka on kielletty ESIM Saksassa Sveitsissä ja muissa sivistys valtioissa , en ymmärrä miksi niitä Suomessa sallitaan , juuri näille jotka ei hallitse omia Koiriaan , en lakkaa käsittämästä . Vielä hörhöille tiedolksi Bit Bul ei ole Metsästys Koira .

    • Anonyymi

      Onneksi aselait on niin tiukkoja, että sinä et sellaista saisi, kun vihaat eri eläinlajeja poliittisideologisista syistä ja sellaisia ihmisryhmiä jotka eivät tue sinun anarkistisia näkemyksiä.
      Näitä sinun erinäisiä metsästäjiin, koiriin yms liittyviä vihakirjoituksia, kun on seurannut tällä palstalla sen parikymmentä vuotta ihmettelen, että sinua ei ole passitettu hoitoon jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Onhan tuo säännöllisesti. Miksi muuten luulet tänne taukoja muodostuvan?
        Tietysti siksi, kun tuo sonnansuoltaja on Niuvanniemessä "maakuntamatkalla".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe