Ketään Fc kooteepene kannattajia? Muita kuin minä!? Mitä mieltä olette joukkueesta / pelaajista?
Fc Kooteepee
Football
3
426
Vastaukset
- OuZox
KooTeePee on Veikkausliigan paras jengi,selvästi.Ite en kyl oo Kotkasta, mutta aika usein tulee käytyä siellä.Paras pelaaja KooTeePeessa on ehdottomasti Kim Liljeqvist.Tänä vuonna KooTeePee voittaa liigan.Vähän on lähteny huonosti, mut kyl se koht lähtee käyntiin..
- jenkkakahva
Samaa mieltä, ehdottomasti! :) Kaikki artsan areenalle kotiottelun tullen.
- sarah
Fc Kooteepee on selvästikin paras joukkue! Olen itse kotkasta, niin helppo sanoa ;) Minusta Kooteepeessä on monia hyviä pelaajia ja nuoria lupauksia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265