Meillä neljä vuotias koira,joka on uros.Harkitsemme toisen koiran ottamista,joka olisi vuoden vanhempi narttu ja samansukuinen.
Ongelma,jota pohdin on seuraava.Koiramme ei ole kunnolla totutettu muihin koiriin.Naapurin nartun kanssa tulee tosi hyvin toimeen,mutta...Koiramme puolustaa kovin,jopa meiltä omistajilta lelujaan,ruokakuppiaan ym lähes kaikkea.On paristi jopa purrut.
Voiko säästyä yhteenotoilta uuden aikuisen koiran kanssa vai olisiko parempi haudata koko haave?Uusi narttu on alistuva ja muiden kanssa toimeentuleva,mutta tämä omamme nyt mietityttää ankarasti.
Kaksi aikuista yhteen
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi olla tosissasi. Jos rakki käy kiinni teihinkin, niin ajattelitko pokkana kokeilla saako toinen koira jopa pahemmin hampaista? Ongelmakoiralle EI KOSKAAN hankita kaveria, vaan sen ongelmat hoidetaan. Käyttäkää energianne jo olemassaolevan sekopääpiskin viemiseen ongelmakoirakouluttajalle. Jollei sieltä löydy apuja noin jäätävän käytöksen kitkemiseksi, niin toista koiraa ei tule ottaa ennen kuin tuo on montussa.
- Anonyymi
No tämämpä takia kyssärin tänne heitinkin,jotta saisin näkökulmia asiaan.Kiitos vastauksestasi.Se on vaa jännä,et oma koira ei narttua kohtaan koskaan ole näyttänyt aggressiivisuuttaan,päin vastoin.Sen takia mietin,voisiko kuitenkin olla onnistumisen mahdollisuus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämämpä takia kyssärin tänne heitinkin,jotta saisin näkökulmia asiaan.Kiitos vastauksestasi.Se on vaa jännä,et oma koira ei narttua kohtaan koskaan ole näyttänyt aggressiivisuuttaan,päin vastoin.Sen takia mietin,voisiko kuitenkin olla onnistumisen mahdollisuus...
Voisko ja olisiko ja jos jos jos. Vittujako jossittelet, kun siitä jossittelusta maksaa koirat, jos tappeluksi menee?! Ei elukoita haalita enempää kun edellinenkin on pipipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko ja olisiko ja jos jos jos. Vittujako jossittelet, kun siitä jossittelusta maksaa koirat, jos tappeluksi menee?! Ei elukoita haalita enempää kun edellinenkin on pipipää.
Tällaisia täydellisiä yksilöitä maailma tarvitsee.😁😁😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354523- 553125
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473001- 302823
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452730Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82725- 412570
- 62280
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542145Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713