Juopposakissa transsuilu on ihanaa

Anonyymi

Onneksi on kesä ja voi transsuilla rantojen miesten juoppoporukoissa. Ihanaa kun voi ottaa rennosti, kukaan ei huomaa vaikka olisi peruukki vinossa ja unohtunut parransänki ajella. Saa huomiota ja joskus jopa joku örisee siihen malliin että saa selvää puheesta. Pari kertaa olen kuullut jopa minua mainittavan ihan jonkun julkkiskaunottaren näköiseksi kuten Aake Kallialaksi Lady Manhattanina tai Vesku Loiriksi Tyynenä. Ei sellaista kuule raittiiden suusta, pelkkää naureskelua ja ivaa saa osakseen jos kahvinjuojien retkiporukkaan menee transsuilemaan. Suosittelen puliremmissä transsuilua kaikille jotka haluavat imartelua ja positiivista huomiota. Ja saattaapa hulttiosakista löytyä aina muutama herrasmies joilla on vielä mieskuntoa jäljellä😏

7

206

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, se vaan kun on transmies niin kukaan ei tajua transsuksi, kun pukeutuu miesten vaatteisiin ja on parta ja kaljuuntunut.

• Anonyymi

No mut laitat hei nyt peruukin ja hameen ja sukkikset, ja feminiininen meikki naamaan, ja jos joku kutsuu transsuksi niin kysyt, että mistä lähtien pimpillä syntynyt, hameeseen pukeutuva on transsu?

• Anonyymi

Missä päin Suomea on vielä rantojen miehiä? Ainakin pk-seudulla on viimeisen 10 vuoden aikana tehty radikaaleja muutoksia asunnottomien alkoholistien auttamiseksi, ja nykyisin alkaa jonkisortin katto olla jokaisen päällä. Myöskin porukka alkaa pääsääntöisesti olla sekakäyttäjiä tai narkomaaneja, ei enää alkoholisteja. Kerrotko mistä paikkakunnasta on kyse, niin voisin hakeutua sinne, jos vielä aitoja rantojen miehiä löytyy?

• Anonyymi

No mutta ivahan on transsuilun pointti? Mitä ihmettä sekoilet? Sen sijaan jos tyttöilet, tilanne on eri. Silloin voisit panostaa ulkonäköön ja oikeasti yrittää näyttää tyylikkäältä tai edes naiselta, silloin et herättäisi huomiota - vai oletko sitten aivan täysin äijän oloinen, josta ei saa naista tekemälläkään, ja siksi purat kateutta ja katkeruutta täällä?

• Anonyymi

Ja transsu-Lyyli on iskenyt säkenöiviä ajatuksiaan nettiin. Upeaa.

• Anonyymi00007

Tänään menen yömajan eteen transsuilemaan oikein rajusti😋

• Anonyymi00008

Tuskin kukaan kiinnittää sinuun huomiota. Mitä itse olen noissa pyörinyt niiden edessä heiluu vaan tyyppejä peukunkiilto silmissä, ei paljoa muiden pukeutuminen kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe