Eli mun nimellä ja mun osoitteeseen oli yritetty lähettää huumausaineita Hollannista. Jäivät tullissa kiinni ja sieltä tuli kirje että pitää ottaa yhteyttä. Soitin sinne ja siellä selitettiin että tällainen tosiaan oli löytynyt ja aine on nyt vielä tutkittava. Kuulusteluun pitää sitten kuulemma mennä, kun tutkimus valmistuu.
Itse en todellakaan ole tilannut mitään huumeita eikä minulla ole mitään muutakaan tietoa koko lähetyksestä. En koskaan ole käyttänyt huumeita. En todellakaan ymmärrä miten tällainen on voitu mun nimelle jo osoitteelle lähettää.
Ylimääräistä vaivaa ainakin tulee nyt kuitenkin. Onko tällainen kuinka yleistä, ja voiko tästä pahimmillaan seurata jopa tuomio syyttömänä?
Ahdistaa aika tavalla kun itse kuitenkin elänyt täysin rehellisesti ja lainkuuliaisesti
Mun osoitteeseen lähetetty huumeita
4
410
Vastaukset
- Anonyymi
No joo. Onhan joku voinut käyttää sinua kulissina, jos postisi jaetaan erilliseen laatikkoon. Sen kun vaan kyttää laatikkoa oletettuna tulopäivänä ja käy nappaamassa lähetyksen itselleen.
- Anonyymi
Joo, tai joku yrittää kiusata syystä jos toisesta.
Sinun postiosoitteeseen lähetetyt paketit eivät riitä tuomioon. Tai niin se pitäisi mennä. Muutenhan noita läheteltäisiin vaikka exille ;) - Anonyymi
Epäilyttäväähän tuo on kun selität eläneesi "täysin rehellisesti". Itse en ainakaan ole elänyt näin, onpa monta pysäköintisakkoakin tullut.
Jospa vain tunnustat tilauksesi, niin pääset helpommalla. - Anonyymi
Hei miten sun kävi. Meillä samantapainen lähetys tullut ja nyt poliisilta myös viesti. Mitä tapahtuu??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261653- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731261Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381244Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131107- 51974
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189928Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25838
- 48837