Eli mun nimellä ja mun osoitteeseen oli yritetty lähettää huumausaineita Hollannista. Jäivät tullissa kiinni ja sieltä tuli kirje että pitää ottaa yhteyttä. Soitin sinne ja siellä selitettiin että tällainen tosiaan oli löytynyt ja aine on nyt vielä tutkittava. Kuulusteluun pitää sitten kuulemma mennä, kun tutkimus valmistuu.
Itse en todellakaan ole tilannut mitään huumeita eikä minulla ole mitään muutakaan tietoa koko lähetyksestä. En koskaan ole käyttänyt huumeita. En todellakaan ymmärrä miten tällainen on voitu mun nimelle jo osoitteelle lähettää.
Ylimääräistä vaivaa ainakin tulee nyt kuitenkin. Onko tällainen kuinka yleistä, ja voiko tästä pahimmillaan seurata jopa tuomio syyttömänä?
Ahdistaa aika tavalla kun itse kuitenkin elänyt täysin rehellisesti ja lainkuuliaisesti
Mun osoitteeseen lähetetty huumeita
4
584
Vastaukset 4
- Anonyymi
No joo. Onhan joku voinut käyttää sinua kulissina, jos postisi jaetaan erilliseen laatikkoon. Sen kun vaan kyttää laatikkoa oletettuna tulopäivänä ja käy nappaamassa lähetyksen itselleen.
- Anonyymi
Joo, tai joku yrittää kiusata syystä jos toisesta.
Sinun postiosoitteeseen lähetetyt paketit eivät riitä tuomioon. Tai niin se pitäisi mennä. Muutenhan noita läheteltäisiin vaikka exille ;) - Anonyymi
Epäilyttäväähän tuo on kun selität eläneesi "täysin rehellisesti". Itse en ainakaan ole elänyt näin, onpa monta pysäköintisakkoakin tullut.
Jospa vain tunnustat tilauksesi, niin pääset helpommalla. - Anonyymi
Hei miten sun kävi. Meillä samantapainen lähetys tullut ja nyt poliisilta myös viesti. Mitä tapahtuu??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741640Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971143- 161097
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301060- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks56854Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132845- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189796Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93737- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.13627Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 86580
- 41530
- 48518