Zafiran, 1,8 elegance vm- o1, ajettu 85 tkm. Pitkän harkinnan ja useiden koeajojen jälkeen päädyimme Zafiraan. Opelin laadusta on kuulunut kaikenlaista, joten hiukan arvelutti, varsinkin kun entinen Nissani pelasi vuosikausia täysin moitteettomasti mutta kävi pieneksi. Joten saas nähdä miten tämän kanssa käy. Tilat on kyllä hulppeat kolmelle lapselle ja koiralle. Autossa on vain yhden renkaat, kitkat, joten tietäisikö kukaan mikä on Zafiran vanteiden pulttijako ? Ajattelin ostaa toisetkin renkaat.
Entä kuinka "nollataan" huoltomerkki "InSP" ihan omatoimisesti ? Auto kyllä huolletaan nyt mutta vastaisuuden varalta.
Ostimme myös
Saas nähdä?
5
1255
Vastaukset
- Max
Paina tripin nollauspainiketta,ja kytke sytytysvirta.
- Seppo
Nollataa pitämällä se trippimittarin nappula 10s. pohjassa!
- Saas nähdä?
tiedosta !!
- kakakakaka
yks piste kaheksan komfortti ja mittariin kertynyt ilman ainuttakaan vikaa 140tkm ja vielä mon monta monituista kilometriä edessä.
- kakakakakakaka
Ei mulla vielä ole ajokorttiakaan, kun ei tuo ikä vielä riitä, nyyh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838