Niuvassa on kyllä tilaa

Anonyymi

myy jo se saatanan renupaska haarakepillä työntäen jolleki vajakille ettet joudu suljetulle kun hermo pettää sähkövikoihin! Apua on kyllä saatavilla www.toyota.fi

4

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiiiiä, Mekane ja Lakuna siipi aivan täynnä, taitaa Kliiosiivessä olla 2 paikkaa vapaana, yhteis renusiivessä ei enää tilaa, potilaita on jouduttu majoittamaan myös keittiöön, tehden siitä niin sanotun ranskalaisen.

      Terveisiä: Niuvan suljettu Renault-psykiatrinen mielenliikahdus osasto.

      PS. Onko uusia lääkkeitä? Söisimme mielellämme uusia lääkkeitä, koska ne ovat aina vanhoja parempia, kuten myös Renault "autot". UUSI on aina vanhempaa parempi kertoo mainos, me uskomme Niuvassa mainoksiin, siispä tehkää UUSIA mainoksia ja erityisesti UUSIA kuumia kesäetuja haluamme renuihin.

    • Anonyymi

      Teroille löytyy aina tilaa niuvasta. Jos ei muualle niin käytävä majoitukseen.

    • Anonyymi

      Kyllä sinun täytyy viihtyä siellä ihan itse.

    • Anonyymi

      Valtuutetut Toyota kauppiaat suosittelevat varomaan ja välttämään kaikenlaista renu röntyämistä ja röntyytymistä, koska sen on havaittu aiheuttavan vakavaa mielenrappio/mielenliikahdus tilaa sekä kevytkenkäisyyttä, jota lähinnä korkea korkoisilla on havaittu. (ranskalaiset korot ja höppänä mielisyys eli suoranainen hulluus, kansankielellä ilmaistuna).
      Me Niuvan hoitohenkilökunta emme voi olla altistumatta myös itse rönöttymisellle, tämän vuoksi ja hyvin selkokielellä ilmaistuna sekä lääketieteen nimissä ilmoitamme, että kentällä pitäisi ennaltaehkäistä edellä mainitun vakavan kehitys kulun laajeneminen ja tarttuminen esim. nuoriin juuri Toyota iässä oleviin pienokaisiimme, viuluviikareihin ja vastaaviin, muuten me olemme kaikki täällä Niuvassa tappelemassa viimeisestä ketsuppi tipasta, ranskalaiset perunat lentäen pitkin käytäviä ja hoitotiloja. Ei siis kuulosta hyvältä.
      Japanista karannut Renault roisto pitäisi saada kiinni, jos ei ole jo saatu ja muille vastaaville jalkapanta nilkkaan, jotta eivät pääse varkain levittämään renu-saastaa ympäri maailman.
      Tämänn kirjoittaja eli minä on vakava esimerkki mihin johtaa trauma peräinen renu altistumis tila eli se johtaa juuri tähän, että vain renuttunut mieli hullun lailla harhailee vähän siellä sun täällä, eikä edes iloiset Tojottajat voi aina lieventää mielenmaiseman sektoria, vaikka olisi kuinka punainen kansan suosikki auto näkökentässä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe