Pelosta sekaisin

Tätähän minä olen aina sanonut ja toistellut. Naureskellut ja hirnunut päin tämän maan tyhmiä apinanaamoja.

https://www.kaleva.fi/tutkija-suomen-susipelko-poikkeuksellista-muualla/1811805

Kyllä hävettää suomalainen paskahousu roskasakki. Muaalla päin Eroopassa ollaan paljon fiksumpia. Noh, olen taas lähdössä Kreikkaan lomamatkalle.

He he heh....hi hi....nyt jo niin naurattaa. Siellä kun sitten naureskellaan tämän maan velliperseille ja siinä samalla syödään ja juodaan kunnolla. Oli mulla viime reissullakin niin hyvät jutut, että kreikkalaiset nauraa röhöttivät ja taputtivat käsiään.

16

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löysit sitten artikkelin vuodelta 2013 ??? Onneksi olkoon. Alkaa sinullakin se googlen käyttö hiljalleen sujua. Vielä kun saisit nuo harhaiset ajatuksesi koottua, niin sinua voisi luulla ihmiseksi.
      Luuletko oikeasti, että kreikkalaisten naureskelu johtuu vain jutuistasi? Tai varmaan toisaalta johtuukin. Sielläkin huomataan, että jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.

      • Kuvitteleeko pallinaama, että suomalainen petohysteerikko märisisi tänä päivänä vähemmän kuin vuonna 2013?

        Samanlaista hyateeristä parkumista ja älämölyä vuodesta toiseen. Tämä oli hyvinkin ajankohtainen ja viisas artikkeli.


      • Anonyymi

        Susianaalin pääelämäntehtävä on etsiä kaikki mahdolliset metsästykseen tai metsästäjiin kohdistuvat linkit netistä. Jos uusia ei tule hän nostaa vanhoja esille tai vanhoja avauksiaan ja yrittää saada näin metsästysvihalleen uutta nostetta. Mutta kumma kyllä hän ei saa avauksiinsa samanmielisten hörhöjenkään komppausta, vaan vastailee itselleen ilman rekisteröityä nikkiään. xD Kirjoitustapa on äärimmäisen helppo tunnistaa.
        Kun syksy koittaa ja mahd metsästysvahingoista ilmoitetaan iltalehdissä alkaa susianaalin paras aikakausi.
        Mielenvikaisuudestahan se kertoo, että henkilö nauttii jopa vakavistakin tapaturmista metsällä. Normaali ihminen ei koe iloa mistään henkilövahingoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susianaalin pääelämäntehtävä on etsiä kaikki mahdolliset metsästykseen tai metsästäjiin kohdistuvat linkit netistä. Jos uusia ei tule hän nostaa vanhoja esille tai vanhoja avauksiaan ja yrittää saada näin metsästysvihalleen uutta nostetta. Mutta kumma kyllä hän ei saa avauksiinsa samanmielisten hörhöjenkään komppausta, vaan vastailee itselleen ilman rekisteröityä nikkiään. xD Kirjoitustapa on äärimmäisen helppo tunnistaa.
        Kun syksy koittaa ja mahd metsästysvahingoista ilmoitetaan iltalehdissä alkaa susianaalin paras aikakausi.
        Mielenvikaisuudestahan se kertoo, että henkilö nauttii jopa vakavistakin tapaturmista metsällä. Normaali ihminen ei koe iloa mistään henkilövahingoista.

        Mitä ihmeen "vihaa"?

        Tyhmyydelle minä naureskelen. Hysteerikkoapinan pöljyydelle. Juoppuhullulle metsästäjäeinarille, joka lihanhimossaan roiskoi hauleja mihin mihin sattuu. Milloin sordaan, millpin kaberin naamatauluun. Ja jälkienkin tunnistaminen on niin vaikeata. Jopa takapihalla olevia kissan jälkiä luullaan suden jättämiksi.

        Minähän en ketään vihaa. Päinvastoin. Otan reppanaa kädestä kiinni ja tarjoan Susianalyysia terapiaksi. Sivistän sutta pelkäävää maalaistolloa.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitä ihmeen "vihaa"?

        Tyhmyydelle minä naureskelen. Hysteerikkoapinan pöljyydelle. Juoppuhullulle metsästäjäeinarille, joka lihanhimossaan roiskoi hauleja mihin mihin sattuu. Milloin sordaan, millpin kaberin naamatauluun. Ja jälkienkin tunnistaminen on niin vaikeata. Jopa takapihalla olevia kissan jälkiä luullaan suden jättämiksi.

        Minähän en ketään vihaa. Päinvastoin. Otan reppanaa kädestä kiinni ja tarjoan Susianalyysia terapiaksi. Sivistän sutta pelkäävää maalaistolloa.

        Mitä ihmeen "vihaa"?

        Tyhmyydelle minä naureskelen. Hysteerikkoapinan pöljyydelle. Juoppohullulle metsästäjäeinarille, joka lihanhimossaan roiskii hauleja mihin sattuu. Milloin sorsaan, milloin kaverin naamatauluun. Ja jälkienkin tunnistaminen on niin vaikeata. Jopa takapihalla olevia kissan jälkiä luullaan suden jättämiksi.

        Minähän en ketään vihaa. Päinvastoin. Otan reppanaa kädestä kiinni ja tarjoan Susianalyysia terapiaksi. Sivistän sutta pelkäävää maalaistolloa.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitä ihmeen "vihaa"?

        Tyhmyydelle minä naureskelen. Hysteerikkoapinan pöljyydelle. Juoppohullulle metsästäjäeinarille, joka lihanhimossaan roiskii hauleja mihin sattuu. Milloin sorsaan, milloin kaverin naamatauluun. Ja jälkienkin tunnistaminen on niin vaikeata. Jopa takapihalla olevia kissan jälkiä luullaan suden jättämiksi.

        Minähän en ketään vihaa. Päinvastoin. Otan reppanaa kädestä kiinni ja tarjoan Susianalyysia terapiaksi. Sivistän sutta pelkäävää maalaistolloa.

        Vähän kiireessä kirjoitin.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitä ihmeen "vihaa"?

        Tyhmyydelle minä naureskelen. Hysteerikkoapinan pöljyydelle. Juoppuhullulle metsästäjäeinarille, joka lihanhimossaan roiskoi hauleja mihin mihin sattuu. Milloin sordaan, millpin kaberin naamatauluun. Ja jälkienkin tunnistaminen on niin vaikeata. Jopa takapihalla olevia kissan jälkiä luullaan suden jättämiksi.

        Minähän en ketään vihaa. Päinvastoin. Otan reppanaa kädestä kiinni ja tarjoan Susianalyysia terapiaksi. Sivistän sutta pelkäävää maalaistolloa.

        Vahingot tai tapaturmat on sinulle "pöljyyttä"? Miksi et sitten listaa oman ideologiasi tai poliittisen puolesi pöljyyttä tai hölmöyttä nettilinkkeinesi palstalle, jos se vain on sinun periaatteesi? Näitähän on enemmän is uutisissa kuin metsästysvahinkoja.
        Näytähän yksikin tekstisi tällä palstalla missä tarjoat "reppanalle" apua? Pelkkää vihaa ja ihmisryhmää koskevaa vihan lietsontaa on tämä koko sinun palstan kahdenkymmenen vuoden historia täynnä.
        Luettele ne seikat mitä olet tällä parinkymmenen vuoden aikaisella metsästysvihallasi saanut aikaiseksi?
        Metsästys on kasvattanut suosiotaan joka vuosi yhä enemmän ja enemmän eli teet töitä anarkiassasi meidän eduksi. Kiitos. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahingot tai tapaturmat on sinulle "pöljyyttä"? Miksi et sitten listaa oman ideologiasi tai poliittisen puolesi pöljyyttä tai hölmöyttä nettilinkkeinesi palstalle, jos se vain on sinun periaatteesi? Näitähän on enemmän is uutisissa kuin metsästysvahinkoja.
        Näytähän yksikin tekstisi tällä palstalla missä tarjoat "reppanalle" apua? Pelkkää vihaa ja ihmisryhmää koskevaa vihan lietsontaa on tämä koko sinun palstan kahdenkymmenen vuoden historia täynnä.
        Luettele ne seikat mitä olet tällä parinkymmenen vuoden aikaisella metsästysvihallasi saanut aikaiseksi?
        Metsästys on kasvattanut suosiotaan joka vuosi yhä enemmän ja enemmän eli teet töitä anarkiassasi meidän eduksi. Kiitos. xD

        No kerrohan sitten, kun vaahtoamiseltasi ehdit, että mitä mieltä olet itse tämän linkin aiheesta?

        Siinähän todetaan suomalaisten olevan susiasiassa oikeaa märisijäkansaa. Tyhjää pelkääviä hysteerikkoapinoita.

        Väitätkö jotain muuta?


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        No kerrohan sitten, kun vaahtoamiseltasi ehdit, että mitä mieltä olet itse tämän linkin aiheesta?

        Siinähän todetaan suomalaisten olevan susiasiassa oikeaa märisijäkansaa. Tyhjää pelkääviä hysteerikkoapinoita.

        Väitätkö jotain muuta?

        On sanonta "terroristien kanssa ei neuvotella"
        Sama pätee kohdallani niin vihreisiin kuin muihinkin anarkistisideologisiin metsästyksen vastustajiin. Eli en käy mitään keskusteluja metsästyksestä kanssanne, koska se ei johda mihinkään eikä keskustelutapanne ole asiallisia saati sivistyneitäkään.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mitä ihmeen "vihaa"?

        Tyhmyydelle minä naureskelen. Hysteerikkoapinan pöljyydelle. Juoppuhullulle metsästäjäeinarille, joka lihanhimossaan roiskoi hauleja mihin mihin sattuu. Milloin sordaan, millpin kaberin naamatauluun. Ja jälkienkin tunnistaminen on niin vaikeata. Jopa takapihalla olevia kissan jälkiä luullaan suden jättämiksi.

        Minähän en ketään vihaa. Päinvastoin. Otan reppanaa kädestä kiinni ja tarjoan Susianalyysia terapiaksi. Sivistän sutta pelkäävää maalaistolloa.

        Kirjoita joskus selvin päin, niin sattuvat sormet oikeille näppäimille. Tai varmaan nuo mielialalääkkeet vaikuttavat myös koordinaatiokykyyn.


    • Heh heh.....täällä sitä ollaan Kreikan helteessä, he he he.....

      • Huh huh, olihan reissu ja he he heh.

        Ei voi kreikkalaiset ymmärtää, miksi suomalaiset ovat niin hysteerikkoja susien suhteen, raukkoja velliperseitä. Mutta hauskaa oli.....heh heh. Minä kerroin juttuja hysteerikkoapinoista ja drinkit virtas ruokapöydässä. Siinä sitten kaikki hirnuivat ja nauraa röhöttivät. Toinen toistaan hauskempia tosi tarinoita suomen syrjäkyliltä.

        He he he......heh....hi hi hi.....


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Huh huh, olihan reissu ja he he heh.

        Ei voi kreikkalaiset ymmärtää, miksi suomalaiset ovat niin hysteerikkoja susien suhteen, raukkoja velliperseitä. Mutta hauskaa oli.....heh heh. Minä kerroin juttuja hysteerikkoapinoista ja drinkit virtas ruokapöydässä. Siinä sitten kaikki hirnuivat ja nauraa röhöttivät. Toinen toistaan hauskempia tosi tarinoita suomen syrjäkyliltä.

        He he he......heh....hi hi hi.....

        Nauroivat sinun idiotismillesi. Sitäpaitsi nauraja ei ollut kreikkalainen tarjoilija, vaan Niuvanniemen mielisairaalan lääkäri. Että semmoinen Kreikan reissu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauroivat sinun idiotismillesi. Sitäpaitsi nauraja ei ollut kreikkalainen tarjoilija, vaan Niuvanniemen mielisairaalan lääkäri. Että semmoinen Kreikan reissu.

        Nauroivat pelkuriapinoille.

        Nythän jo olin hilloja poimimassa (hillatie) reissun jälkeen.. Vähän jälkijunassa, mutta silti sanko tuli täyteen. Hyvä paikka.

        Mutta makeat röhönaurut sai tuoltakin hillareissulta. Suon laitamilla oli kylttejä, missä luvattiin palkkiota löytämistä pororaadoista. Ilmeisesti poroeinarit havittelevat korvauksia. Susiko pikkusen pitänyt hauskaa?

        Heh heh....vielä apinalle rahaa laittaa....muutama poron tollero laumasta joutaa ilman muuta susien raatelemaksi.

        Ktllä mulla hirnutti nuo kyltit. Varsinkin sen jälkeen, kun olin vähän käsitellyt niitä....hw he he


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Nauroivat pelkuriapinoille.

        Nythän jo olin hilloja poimimassa (hillatie) reissun jälkeen.. Vähän jälkijunassa, mutta silti sanko tuli täyteen. Hyvä paikka.

        Mutta makeat röhönaurut sai tuoltakin hillareissulta. Suon laitamilla oli kylttejä, missä luvattiin palkkiota löytämistä pororaadoista. Ilmeisesti poroeinarit havittelevat korvauksia. Susiko pikkusen pitänyt hauskaa?

        Heh heh....vielä apinalle rahaa laittaa....muutama poron tollero laumasta joutaa ilman muuta susien raatelemaksi.

        Ktllä mulla hirnutti nuo kyltit. Varsinkin sen jälkeen, kun olin vähän käsitellyt niitä....hw he he

        Toivottavasti ne "poroeinarit" yllättävät sinut itse teosta ja opastavat sinua hivenen siellä suolla. Vaikkapa silmäkkeeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ne "poroeinarit" yllättävät sinut itse teosta ja opastavat sinua hivenen siellä suolla. Vaikkapa silmäkkeeseen.

        Jahas....metsästäjätollerolla taas "silmä" mielessä....heh heh. Taitaa jo sorsastuskausi olla mielessä. Pääsee poikien kanssa pusikkoon tutkimaan kaverin kolmatta silmää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe