Tekisi mieli mennä taloyhtiön lenkkisaunaan transsuilemaan naisena joka on vahingossa tullut miesten vuorolla saunaan. Huomaako kukaan mitään ihmeellistä jos istun lauteilla kikuli reisien välissä, korkokengät jalassa ja rintaliiveissä grapehedelmät? Ajattelin myös laittaa peruukin ja vedenkestävää silmämascaraa niin että näyttäisi oikealta, tartteeko vielä muuta että näyttää hämärässä saunassa naiselta?
Lenkkisaunassa transsuilu
30
891
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan itsesi takia älä mene! Olit sitten osakkeen omistaja tai vuokralainen? Saat taloyhtiöltä varoituksen ja kolmannella varoituksella lennät ulos asunnostasi vaikka olisi oma osake.
- Anonyymi
Naiset ei ikinä sauno rintaliiveissä joten heti sinut äkätään, parempi kun ransuilet ihan asunnossasi ja verhot kiinni niin et saa häätöä.
- Anonyymi
serious?? se saa kulkee misää haluaa ja mä en oon trans tai vastaavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
serious?? se saa kulkee misää haluaa ja mä en oon trans tai vastaavaa
Kyllä, mies saa mennä miesten lenkkisaunaan milloin vaan, siinä olet kyllä ihan oikeassa.
- Anonyymi
Vastasiko aloittaja kenties itselleen? Tuskin kukaan on niin tyhmä, että vastaisi näin ryhmään provoon. Parempi jättää nämä vaan huomiotta.
- Anonyymi
Siis tyhmään
- Anonyymi
Vois mennä itekin ja transsuilla lauteilla miesten sylissä🤤😍
- Anonyymi
Juu. Ja näin naisena toivon kanssa, että joku nainen tulisi yhteissaunaan tekoparrassa ja rinnat sidottuina. Olisi se ihanaa, kun joku samat genitaalit omaava tulisi istuskelemaan syliin lupaa kysymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ja näin naisena toivon kanssa, että joku nainen tulisi yhteissaunaan tekoparrassa ja rinnat sidottuina. Olisi se ihanaa, kun joku samat genitaalit omaava tulisi istuskelemaan syliin lupaa kysymättä.
Kyllä normaali mies kiihottuu jos saunassa syliin istuutuu laadukas transsu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laadukas tiitti ehkä voisi vielä mennä, mutta joku transsuilija... Juuei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä korkeintaan, jos transihminen on pre-op transmies eli pimpsalla varustettuna. Ns. normaali mies ei todellakaan halua, että peniksen ja kivekset omistava tuntematon henkilö istuu syliin, näytti sitten miltä tahansa.
- Anonyymi
Isännöitsijä kokoaa transu tiimin yhtiöstä ja yhressä sitten!😪😂🤣😅
- Anonyymi
Miten transsulla, miehellä, voi olla naisellisen pyöreä pylly?
- Anonyymi
Tänään menen yläkerran komean sinkkumiehen kanssa saunaan ja transsuilen lauteilla🤤🤤🤤
- Anonyymi
Saunassa on vaatteet kielletty, joten hän tehnee sinusta ilmoituksen ja saat porttikiellon ko.saunaan.
- Anonyymi
Toivottavasti on homo, niin ei käy huonosti. Homo transmies vielä parempi.
- Anonyymi
Saako uimahallissa transsuilla saunassa ja altaassa tissiliiveissä ja korkokengissä?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.
Olet kirjoittanut saman viestin jo aiemmin. Sellaista ei ole olemassa kuin miesseksuaali ja vaatteiden käyttö uimahallin saunassa on kielletty, muuten ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyteläistä on, vaikka epäilet, että vasta jonkin päivänä onni saattaisi käydä..?
- Anonyymi
mitä nää kysymykset on??? nää sattuu mun päähän
- Anonyymi
mitä nää kysymykset on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä nää kysymykset on??
Toihu tippa tärähtää temmin noknaan kun setä laittaa grape hedelmät liiveihim ja menee ja transsuilllemaaan!!!!!1!’
- Anonyymi
Huomenna olisi lenkkisauna🥰
- Anonyymi
Minä menin uima halliin trassuileman,,, Laitoin grape hedelmät ja string housut jalkaan naisten suanaan steve tuli ja soitti skoudet,,, ei auttanut vaikka kerroin transsuilevami.,,1!
- Anonyymi
Höh. Ihme rasismia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Ihme rasismia
Mitä syrjintää on poistaa asiattomasti pukeutunut miespuolinen, juridinen mies naisten saunasta?
- Anonyymi
Ketä kutsuis transsun joulusaunaan?😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162466Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup242020Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua271510Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3081259- 601053
- 2581023
- 53960
- 146923