Lenkkisaunassa transsuilu

Anonyymi

Tekisi mieli mennä taloyhtiön lenkkisaunaan transsuilemaan naisena joka on vahingossa tullut miesten vuorolla saunaan. Huomaako kukaan mitään ihmeellistä jos istun lauteilla kikuli reisien välissä, korkokengät jalassa ja rintaliiveissä grapehedelmät? Ajattelin myös laittaa peruukin ja vedenkestävää silmämascaraa niin että näyttäisi oikealta, tartteeko vielä muuta että näyttää hämärässä saunassa naiselta?

28

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan itsesi takia älä mene! Olit sitten osakkeen omistaja tai vuokralainen? Saat taloyhtiöltä varoituksen ja kolmannella varoituksella lennät ulos asunnostasi vaikka olisi oma osake.

• Anonyymi

Naiset ei ikinä sauno rintaliiveissä joten heti sinut äkätään, parempi kun ransuilet ihan asunnossasi ja verhot kiinni niin et saa häätöä.

• Anonyymi

serious?? se saa kulkee misää haluaa ja mä en oon trans tai vastaavaa

• Anonyymi

Vastasiko aloittaja kenties itselleen? Tuskin kukaan on niin tyhmä, että vastaisi näin ryhmään provoon. Parempi jättää nämä vaan huomiotta.

• Anonyymi

Siis tyhmään

• Anonyymi

Vois mennä itekin ja transsuilla lauteilla miesten sylissä🤤😍

• Anonyymi

Juu. Ja näin naisena toivon kanssa, että joku nainen tulisi yhteissaunaan tekoparrassa ja rinnat sidottuina. Olisi se ihanaa, kun joku samat genitaalit omaava tulisi istuskelemaan syliin lupaa kysymättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Ja näin naisena toivon kanssa, että joku nainen tulisi yhteissaunaan tekoparrassa ja rinnat sidottuina. Olisi se ihanaa, kun joku samat genitaalit omaava tulisi istuskelemaan syliin lupaa kysymättä.

Kyllä normaali mies kiihottuu jos saunassa syliin istuutuu laadukas transsu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laadukas tiitti ehkä voisi vielä mennä, mutta joku transsuilija... Juuei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä korkeintaan, jos transihminen on pre-op transmies eli pimpsalla varustettuna. Ns. normaali mies ei todellakaan halua, että peniksen ja kivekset omistava tuntematon henkilö istuu syliin, näytti sitten miltä tahansa.

• Anonyymi

Isännöitsijä kokoaa transu tiimin yhtiöstä ja yhressä sitten!😪😂🤣😅

• Anonyymi

Miten transsulla, miehellä, voi olla naisellisen pyöreä pylly?

• Anonyymi

Tänään menen yläkerran komean sinkkumiehen kanssa saunaan ja transsuilen lauteilla🤤🤤🤤

• Anonyymi

Saunassa on vaatteet kielletty, joten hän tehnee sinusta ilmoituksen ja saat porttikiellon ko.saunaan.

• Anonyymi

Toivottavasti on homo, niin ei käy huonosti. Homo transmies vielä parempi.

• Anonyymi

Saako uimahallissa transsuilla saunassa ja altaassa tissiliiveissä ja korkokengissä?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.

Olet kirjoittanut saman viestin jo aiemmin. Sellaista ei ole olemassa kuin miesseksuaali ja vaatteiden käyttö uimahallin saunassa on kielletty, muuten ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyteläistä on, vaikka epäilet, että vasta jonkin päivänä onni saattaisi käydä..?

• Anonyymi

mitä nää kysymykset on??? nää sattuu mun päähän

• Anonyymi

mitä nää kysymykset on??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä nää kysymykset on??

Toihu tippa tärähtää temmin noknaan kun setä laittaa grape hedelmät liiveihim ja menee ja transsuilllemaaan!!!!!1!’

• Anonyymi

Huomenna olisi lenkkisauna🥰

• Anonyymi

Minä menin uima halliin trassuileman,,, Laitoin grape hedelmät ja string housut jalkaan naisten suanaan steve tuli ja soitti skoudet,,, ei auttanut vaikka kerroin transsuilevami.,,1!

• Anonyymi

Höh. Ihme rasismia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh. Ihme rasismia

Mitä syrjintää on poistaa asiattomasti pukeutunut miespuolinen, juridinen mies naisten saunasta?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe