Lenkkisaunassa transsuilu

Anonyymi

Tekisi mieli mennä taloyhtiön lenkkisaunaan transsuilemaan naisena joka on vahingossa tullut miesten vuorolla saunaan. Huomaako kukaan mitään ihmeellistä jos istun lauteilla kikuli reisien välissä, korkokengät jalassa ja rintaliiveissä grapehedelmät? Ajattelin myös laittaa peruukin ja vedenkestävää silmämascaraa niin että näyttäisi oikealta, tartteeko vielä muuta että näyttää hämärässä saunassa naiselta?

26

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan itsesi takia älä mene! Olit sitten osakkeen omistaja tai vuokralainen? Saat taloyhtiöltä varoituksen ja kolmannella varoituksella lennät ulos asunnostasi vaikka olisi oma osake.

    • Anonyymi

      Naiset ei ikinä sauno rintaliiveissä joten heti sinut äkätään, parempi kun ransuilet ihan asunnossasi ja verhot kiinni niin et saa häätöä.

      • Anonyymi

        serious?? se saa kulkee misää haluaa ja mä en oon trans tai vastaavaa


    • Anonyymi

      Vastasiko aloittaja kenties itselleen? Tuskin kukaan on niin tyhmä, että vastaisi näin ryhmään provoon. Parempi jättää nämä vaan huomiotta.

      • Anonyymi

        Siis tyhmään


    • Anonyymi

      Vois mennä itekin ja transsuilla lauteilla miesten sylissä🤤😍

      • Anonyymi

        Juu. Ja näin naisena toivon kanssa, että joku nainen tulisi yhteissaunaan tekoparrassa ja rinnat sidottuina. Olisi se ihanaa, kun joku samat genitaalit omaava tulisi istuskelemaan syliin lupaa kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ja näin naisena toivon kanssa, että joku nainen tulisi yhteissaunaan tekoparrassa ja rinnat sidottuina. Olisi se ihanaa, kun joku samat genitaalit omaava tulisi istuskelemaan syliin lupaa kysymättä.

        Kyllä normaali mies kiihottuu jos saunassa syliin istuutuu laadukas transsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä normaali mies kiihottuu jos saunassa syliin istuutuu laadukas transsu

        Laadukas tiitti ehkä voisi vielä mennä, mutta joku transsuilija... Juuei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä normaali mies kiihottuu jos saunassa syliin istuutuu laadukas transsu

        Ehkä korkeintaan, jos transihminen on pre-op transmies eli pimpsalla varustettuna. Ns. normaali mies ei todellakaan halua, että peniksen ja kivekset omistava tuntematon henkilö istuu syliin, näytti sitten miltä tahansa.


    • Anonyymi

      Isännöitsijä kokoaa transu tiimin yhtiöstä ja yhressä sitten!😪😂🤣😅

    • Anonyymi

      Miten transsulla, miehellä, voi olla naisellisen pyöreä pylly?

    • Anonyymi

      Tänään menen yläkerran komean sinkkumiehen kanssa saunaan ja transsuilen lauteilla🤤🤤🤤

      • Anonyymi

        Saunassa on vaatteet kielletty, joten hän tehnee sinusta ilmoituksen ja saat porttikiellon ko.saunaan.


      • Anonyymi

        Toivottavasti on homo, niin ei käy huonosti. Homo transmies vielä parempi.


    • Anonyymi

      Saako uimahallissa transsuilla saunassa ja altaassa tissiliiveissä ja korkokengissä?

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.

        Olet kirjoittanut saman viestin jo aiemmin. Sellaista ei ole olemassa kuin miesseksuaali ja vaatteiden käyttö uimahallin saunassa on kielletty, muuten ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloin transuamaan uima hallilla tissi liiveissä ja sanda leteissä kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ehkä lauteilta löytyy mies jos toinenkin transeksuelli. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin ja saunassa varmaan viihtyy silikoonit. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.

        Täyteläistä on, vaikka epäilet, että vasta jonkin päivänä onni saattaisi käydä..?


      • Anonyymi

        mitä nää kysymykset on??? nää sattuu mun päähän


      • Anonyymi

        mitä nää kysymykset on??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä nää kysymykset on??

        Toihu tippa tärähtää temmin noknaan kun setä laittaa grape hedelmät liiveihim ja menee ja transsuilllemaaan!!!!!1!’


    • Anonyymi

      Huomenna olisi lenkkisauna🥰

    • Anonyymi

      Minä menin uima halliin trassuileman,,, Laitoin grape hedelmät ja string housut jalkaan naisten suanaan steve tuli ja soitti skoudet,,, ei auttanut vaikka kerroin transsuilevami.,,1!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1403
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1063
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      999
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      974
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      881
    7. 3
      880
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      879
    9. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      868
    Aihe