Meilien poisto kännykästä

Anonyymi

Minulla on puhelimessa ja tietokoneella sama gmailin sähköpostiosoite.
Kuinka saan poistettua turhat meilit puhelimesta niin että ne ei poistu myös tietokoneen meileistä?

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et mitenkään. Sähköposti toimii pilvessä. Eli se mitä poistaa tietokoneen selaimella poistuu myös kännykästä ja sama toisinpäin.. Ja turha näitä on muutenkaan poistella koska eivät vie tilaa ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ei voi olla totta? Eihän noin typerää systeemiä voi olla olemassakaan!

        Mahdatko ollenkaan tietää mitä puhut, taitaa olla pelkkää mutua...


    • Anonyymi

      Kuka hullu haluaa pitää puhelimellaan tuhansia sähköposteja. Jos sinulla alkaa olla tuhansia meilejä luurissa ja haluat katsoa jotain 5 vuoden takaista infoa, niin eihän siinä ole mitään järkeä kelata luurin näyttöä tuntitolkulla taaksepäin löytääksesi kyseisen asian. Tietokoneella homma pelaa älykkäämmin ja esim. Thunderbirdissä asia hoituu parissa sekunnissa.
      Androidin meilit tietysti säilyy maailman tappiin jossain Googlen drivessä mutta minä en ainakaan halua ruveta maksamaan siitä tilasta joka alkaa olla jo äärirajoilla kiitos siitä että Google kerää ja tallentaa kaikki vaikka et haluakaan.

      • Anonyymi

        Kaikki viisaat sillä ne eivät vie yhtään tilaa.. Thunderbird joutaa museoon:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki viisaat sillä ne eivät vie yhtään tilaa.. Thunderbird joutaa museoon:D

        ?? Et taida ainakaan tilaa vieviä viisaita edustaa noilla taidoillasi. Oletko vapusen åpäriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?? Et taida ainakaan tilaa vieviä viisaita edustaa noilla taidoillasi. Oletko vapusen åpäriä?

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!


      • Viestejä voi Gmailissa luokitella ja etsiä etsi-toiminmolla. Esimerkiksi viestiluokkia voivat olla ostokuitit, laskut, työasiat, harrastukset, asiakaspalvelu, perheasiat, terveysasiat, mainokset, roskaposti jne. Luokittelu helpottaa lukuisien viestien järjestelyä.

        Gmailiin voi lisätä luokkia menemällä selaimella sähköpostitiliin ja avaamalla asetukset. Asetuksista löytyy luokkiin liittyvät asetukset. Voit siellä muokata, lisätä ja poistaa luokkia. Gmail luo kansion jokaiselle luokalle, johon voit tallentaa haluamasi viestit. Valitse viesti/viestit, valikosta valitse "siirrä kansioon" ja
        sitten valitset sopivan kansion, johon viestit siirtyvät.

        Jos tallennustila pilvessä uhkaa loppua, etkä halua luopua viesteistäsi, niin voit ladata viesteistä pdf kopion. Se onnistuu menemällä viestiin, valitsemalla valikosta Tulosta. Sen jälkeen tulostusnäkymässä valitaan valikosta tulosta pdf tiedostoon. Näin saat viestit tietokoneen omaan muistiin ja voit poistaa pilvessä olevan alkuperäisen viestin.
        .


      • Jakkepir1990 kirjoitti:

        Viestejä voi Gmailissa luokitella ja etsiä etsi-toiminmolla. Esimerkiksi viestiluokkia voivat olla ostokuitit, laskut, työasiat, harrastukset, asiakaspalvelu, perheasiat, terveysasiat, mainokset, roskaposti jne. Luokittelu helpottaa lukuisien viestien järjestelyä.

        Gmailiin voi lisätä luokkia menemällä selaimella sähköpostitiliin ja avaamalla asetukset. Asetuksista löytyy luokkiin liittyvät asetukset. Voit siellä muokata, lisätä ja poistaa luokkia. Gmail luo kansion jokaiselle luokalle, johon voit tallentaa haluamasi viestit. Valitse viesti/viestit, valikosta valitse "siirrä kansioon" ja
        sitten valitset sopivan kansion, johon viestit siirtyvät.

        Jos tallennustila pilvessä uhkaa loppua, etkä halua luopua viesteistäsi, niin voit ladata viesteistä pdf kopion. Se onnistuu menemällä viestiin, valitsemalla valikosta Tulosta. Sen jälkeen tulostusnäkymässä valitaan valikosta tulosta pdf tiedostoon. Näin saat viestit tietokoneen omaan muistiin ja voit poistaa pilvessä olevan alkuperäisen viestin.
        .

        Muokkaus:
        Viestin kohdalla paina tulostin-kuvakketta. Tulostusnäkymässä valise valikosta "Tallenna PDF muodossa".


      • Anonyymi
        Jakkepir1990 kirjoitti:

        Viestejä voi Gmailissa luokitella ja etsiä etsi-toiminmolla. Esimerkiksi viestiluokkia voivat olla ostokuitit, laskut, työasiat, harrastukset, asiakaspalvelu, perheasiat, terveysasiat, mainokset, roskaposti jne. Luokittelu helpottaa lukuisien viestien järjestelyä.

        Gmailiin voi lisätä luokkia menemällä selaimella sähköpostitiliin ja avaamalla asetukset. Asetuksista löytyy luokkiin liittyvät asetukset. Voit siellä muokata, lisätä ja poistaa luokkia. Gmail luo kansion jokaiselle luokalle, johon voit tallentaa haluamasi viestit. Valitse viesti/viestit, valikosta valitse "siirrä kansioon" ja
        sitten valitset sopivan kansion, johon viestit siirtyvät.

        Jos tallennustila pilvessä uhkaa loppua, etkä halua luopua viesteistäsi, niin voit ladata viesteistä pdf kopion. Se onnistuu menemällä viestiin, valitsemalla valikosta Tulosta. Sen jälkeen tulostusnäkymässä valitaan valikosta tulosta pdf tiedostoon. Näin saat viestit tietokoneen omaan muistiin ja voit poistaa pilvessä olevan alkuperäisen viestin.
        .

        Ei se pilvipalvelun tilanloppuminen viesteistä koskaan johdu..


      • Anonyymi
        Jakkepir1990 kirjoitti:

        Muokkaus:
        Viestin kohdalla paina tulostin-kuvakketta. Tulostusnäkymässä valise valikosta "Tallenna PDF muodossa".

        Mitä tuo auttaa aloittajan kysymykseen jos hän haluaa poistaa ainoastaan kännystään turhat meilit mutta säilyttää kaikki tietokoneen ohjelmassa?
        Ja vielä muka pitäisi ruveta tallentamaan jotain paskaa erikseen!
        Ehei, pojat ei tämä homma näin voi mennä. Ette ole ymmärtäneet yhtään mitään
        kuten en minäkään joten heitän koko gmailin hevon v*ttuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo auttaa aloittajan kysymykseen jos hän haluaa poistaa ainoastaan kännystään turhat meilit mutta säilyttää kaikki tietokoneen ohjelmassa?
        Ja vielä muka pitäisi ruveta tallentamaan jotain paskaa erikseen!
        Ehei, pojat ei tämä homma näin voi mennä. Ette ole ymmärtäneet yhtään mitään
        kuten en minäkään joten heitän koko gmailin hevon v*ttuun!

        Vaan kun mitään ei kannata Gmailista poistaa koska ei ne viestit edelleekään vie laitteesta tilaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki viisaat sillä ne eivät vie yhtään tilaa.. Thunderbird joutaa museoon:D

        Taidat olla itse museokamaa joka ei osaa edes käyttää Thunderbirdiä. Mutta kyllä Googlen vakoiluposti toimii sujuvasti myös Thunderbirdillä kun et näköjään edes sitä tiennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun mitään ei kannata Gmailista poistaa koska ei ne viestit edelleekään vie laitteesta tilaa..

        Minulla näkyy niitä roskapostia sivutolkulla luurissa tärkeiden postien seassa. Miten ne siellä on jos ei kerta vie tilaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse museokamaa joka ei osaa edes käyttää Thunderbirdiä. Mutta kyllä Googlen vakoiluposti toimii sujuvasti myös Thunderbirdillä kun et näköjään edes sitä tiennyt!

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla näkyy niitä roskapostia sivutolkulla luurissa tärkeiden postien seassa. Miten ne siellä on jos ei kerta vie tilaa?

        Et ole perillä miten sähköpostia tulisi käyttää:)


    • Anonyymi

      Jossain olen nähnyt ohjeen tuohon mutta en löytänyt tähän hätään.
      Ei android sentään ihan niin typerä ole kuin täällä väitetään.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään keinoa:D


    • Se on mahdotonta, koska viestit eivät tallennu itse puhelimen tai tietokoneen omaan muistiin, vaan pilvipalveluun Google Drive. Harva sähköpostipalvelu tallentaa viestit itse käytössä olevan laitteen muistiin oletuksena. Näin ollen viestitietokanta ei voi olla eriävä eri laitteiden välillä saman sähköpostiosoitteen kanssa.

    • Anonyymi

      Itsekin erehdyin aikoinaan joskus ottamaan yleiskäyttöön Androidin vaatiman gmail- sähköpostiosoitteen koska muutahan puhelin ei hyväksy.

      Huomasin pian että tarvitaan ihan toinen gmailista riippumaton osoite joka ei lähetä kaikkea infoa pois ulottuviltani varsinkin jos postiliikenteesi on muutakin kuin lomakuvien lähettelyä kavereille ja muuta vastaavaa hömppää, kuten näillä kakaraikäisillä vapusilla on.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa olla pääGmail kännykässä..


    • Anonyymi

      Minä en paljo muuta kaipaakkaan kun kundien läheetämiä perseikkäitä kuvia kimuleista pikineissään. Ei mulle mitään muuta meiliä ole koskaan tullukkaan.

    • Anonyymi

      Gmailin kanssa ei onnistu, mutta erillisen sähköpostiohjelman, ja jonkin muun sähköpostipalvelun kanssa kanssa onnistuu helposti. Itse käytän Elisan sähköpostia joka on kotimainen, ja ei vakoile posteja ja näytä mainoksia. Puhelimessa on Spark sähköpostiohjelma, ja tietokoneessa Seamonkey, joka on Mozilla pohjainen. Jos tietokone ei ole päällä, sähköpostit latautuvat puhelimeen, johon niitä voi halutessaan tallentaa. Muussa tapauksessa, viestit poistuvat puhelimesta, kun postiohjelma lataa ne palvelimelta tietokoneelle. Vapusen lässytyksiä Gmailin ihanuudesta ei kannata kuunnella, vaan hoitaa asiat niin kuin itse haluaa.

      • Anonyymi

        Tarkkojen genrerajojen vetäminen on melko vaikeata, ja kauhuelokuvakin on kehittynyt eri aikoina moneen eri suuntaan.[6] Kauhuelokuvat voidaan jakaa useisiin alalajeihin juonikuvioidensa, asiasisältönsä tai niissä esiintyvien hirviöiden mukaan. Lisäksi kauhuelokuvat voivat muodostaa tietynlaisia sarjoja, jotka ovat suosittuja hetken ja joihin tehdään lyhyessä ajassa useita elokuvia. Niissä voidaan nähdä myös genresekoituksia, jotka lainaavat elementtejä muista lajityypeistä, ja tietyille elokuvastudioille sekä -ohjaajille ominaisia tyylejä.[7] Kauhuelokuvat voidaan jakaa esimerkiksi seitsemään alalajiin[


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe