Golfin kestäminen kaksi kuukautta ei ole poikkeuksellista

Anonyymi

Oulun seudulla toimiva autoliike kauppasi noin 169 000 kilometriä ajettua Volkswagen Golfia.

Auto sammui kesken ajon ja edessä oli enää kyyti hinurilla Jyväskylässä toimivan huoltoliikkeen pihaan. Tuomio oli tyly, moottori pitäisi vaihtaa. Vikadiagnoosin mukaan auton moottorin yhdestä sylinteristä puuttui puristuspaineet ja paineet vuotivat öljytilaan.

Myyjän mielestä moottorin rikkoutuminen ei ollut mitenkään poikkeuksellista moottorin tyyppi huomioiden.

https://www.is.fi/autot/art-2000008929828.html

21

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin vähän ajettu ja moottori pitää vaihtaa. Kai se pikkuturbo on sellainen.

• Anonyymi

kuluja vain 10000e

• Anonyymi

soon normaalia VWskodaaautobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

eipä kestä uudetkaan sanoo lehtiautobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

eipä kestä uudetkaan sanoo lehtiautobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

eipä kestä uudetkaan sanoo lehti

• Anonyymi

Heikkoja on Toyotan omapojan jutut, tuokin tie mones kerta kun hän jaksaa yrittää provoa.

• Anonyymi

hieno myyjä-sukua juha Sipilälle?

• Anonyymi

Yleensä golf kärryillä ei ajeta noin paljoa.
      Ellei sitten ole iso golf kenttä.

• Anonyymi

Toyotan ja Fordin ja Hondan moottori voi myös hajota, normaalissa käytössä?💩💩💩

• Anonyymi

Mitenkä Teron otsikko liittyy mihinkään?
      Vain idiootti keksii tuollaisia jotka ei liity asiaan.

• Anonyymi

Onko tämä nyt korjattuna parempi?

Golfin kestäminen vain kaksi kuukautta ei ole poikkeuksellista, sanoi automyyjä.

• Anonyymi

Myyjän mielestä moottorin rikkoutuminen ei ollut mitenkään poikkeuksellista moottorin tyyppi huomioiden.

hih

• Anonyymi

"Myyjän mielestä auto vastasi sitä, mitä voi olettaa, kun ostaa 12 vuotta vanhan ja lähes 170 000 kilometriä ajetun henkilöauton. Kun hankkii kyseisen kaltaisen auton, niin on syytäkin varautua moottorin vaihtoon."

Oh-hoh... ei kyllä itsellä ole koskaan ollut noin tuoretta autoa, ja silti ei ole tullut tarvetta moottorin vaihtoon koskaan yli 30 v aikana. Niin no joo, ehkä seuraavassa lauseessa mainittu moottorin tyyppi sitten selittää asiaa. Mutta kyllähän tuollaisen lelumoottorin käyttäminen autossa on jo itsessään suuri virhe, joten ihan oikein oikeus katsoi, että "virhe autossa oli ollut jo olemassa vaaranvastuun siirtyessä ostajalle".

• Anonyymi

Autojen moottori voi hajota huonolla hoidolla nopeastikin riippumatta auton merkistä. Yksittäisen tapauksen takia ei kannata kauheasti intoilla, mutta mitä omapoika luonteelleen voi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autojen moottori voi hajota huonolla hoidolla nopeastikin riippumatta auton merkistä. Yksittäisen tapauksen takia ei kannata kauheasti intoilla, mutta mitä omapoika luonteelleen voi?

Höynimmiltä rahat vaan pois yksittäistapaukseen aina vedoten, vaikka on huollot tehty joka kerta hyvin, mutta ne perushuollot ovatkin ihan eri asioita, kuin korjaukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höynimmiltä rahat vaan pois yksittäistapaukseen aina vedoten, vaikka on huollot tehty joka kerta hyvin, mutta ne perushuollot ovatkin ihan eri asioita, kuin korjaukset.

Varsinkin näin lyhyen takuuajan jälkeen.

• Anonyymi

Reollitehtaan dissausta ! ! Kurapaskoo suoltaan narsu 20 h/vrk 365. Kohta miljoona spammia postannut tämä mt hööpö narsu.

• Anonyymi

VWtehtaan asiakkaan dissausta. Kurapaskoo suoltoopi VW.

• Anonyymi

hih

• Anonyymi

hih

• Anonyymi

Koeajoin tai yritin koeajaa uutta Golfia, mutta auto sammui parin kilometrin päähän autoliikkeestä. Valoristeykseen hyytyi ja ei enää käynnistynyt, joten eikun työntämään sitä risteyksen yli tien reunaan. Ostohalut karisi kerralla ja olen päätökseen ollut tyytyväinen, sittemmin hankin Subarun ja kestävä on ollut.

• Anonyymi

VW merkkiliike ajaa bensansuodattimella 200tkm oulussa, joku viisaampi ehkä hitusen vähemmän.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017490214wm

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5439
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3520
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      302
      3017
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      60
      2789
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      180
      2474
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2274
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1939
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      1932
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      94
      1849
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1431
    Aihe