Aika läski ??? Muunkin ikäisistä on juttua. Miehistä ei puhuta paljon.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/efa84037-562c-4c79-b172-88c3bfb6c2d0
Nonnii, vitsi vitsinä tosikot ! Ei ole läski, sanotaanko "hieman ylipainoinen" ?
Tyypillinen suomalainen nainen on 165 cm pitkä ja painaa keskimäärin 69,6 kiloa
82
2488
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillinen suomalainen 18–39-vuotias nainen on keskimäärin noin 165-senttinen, painaa 69,6 kiloa ja käyttää L-koon vaatteita.
- Anonyymi
60 palstallako😂
Toiveajattelua😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60 palstallako😂
Toiveajattelua😂Voiko vielä 60 ikäinen olla pikkusieluinen toisien tuomitsija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko vielä 60 ikäinen olla pikkusieluinen toisien tuomitsija?
Ootko punkero vai, kun tilastotieto kismittää sinua ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äly älä jätä, avaus ei ollut 60 . Vaan keskenkasvuisen yksinäisen keski ikäisen aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono kotikasvatus johtaa meitä koko iän.
- Anonyymi
Juttu on tilastollinen, se koskee suomalaisten pituutta yleensäkin.
Myös 65-vuotiaitten.
Standardeja uudistettiin, koska suomalaisen keskipituus on kasvanut
vuosikymmenten varsilla.
Tämä näkyy myös tilastoissa.
Esimerkiksi FinTerveys 2017 -tutkimuksessa ❗️65-vuotiaiden ja sitä vanhempien naisten pituus oli keskimäärin 159,4 senttimetriä,
18–29-vuotiaiden taas 164,8 senttimetriä ja 30–39-vuotiaiden 165,1 senttimetriä.
Sama tutkimus laski myös kaikkien täysi-iän ylittäneiden suomalaisten pituuden keskiarvon. Se oli naisilla 163,2 senttimetriä, miehillä taas 177,5 senttimetriä. - Anonyymi
Aika "verevä" sanoisin, on keskiverto suomalainen nainen.
Sellainen, jota "lohdutetaan", että "et sinä l i i a n lihava ole",
tarkoittaen, että olet kyllä lihava..... - Anonyymi
Suurin osa Suomalaista on ylipainoisia. Jonkinlainen ruokapula on tervetullut.
- Anonyymi
Suomalainen tuppisuu synkistelijä on tunnevammainen.
Se syö suruunsa ja iloonsa ja muuten vaan ja joskus nälkäänsäkin.
Nälkä ei voi usein vaivata, jos aina jotain puputtaa suuhunsa.
Vuoroin makeaa, vuoroin suolaista - roskaruokaa.
Paino-ongelma johtuu melkein aina tunne-elämän ongelmista.
Joku asia voi aiheuttaa ahdistusta tai masennusta ja se helpottaa kun syö,
sen unohtaa siksi aikaa kun syö. Ahmimishäiriö on juuri sitä,
hetken helpotuksen saamista.
Nuoremmat on ehkä useammin ylipainoisia kuin iäkkäämmät.
Nuorien elämä ei ole helppoa kilpailuyhteiskunnassa,
jossa joutuu "kyynärpäitä" käyttämään taistellakseen paikastaan eteenpäin
elämässä. - Anonyymi
Ei se ruokapulasta ole kiinni, vaan ällistä. Sohvaperunalla ei ole.
- Anonyymi
Afrikkan pojallakin aika vatsa, ei käsittääkseni johdu liiasta ravinnosta.
- Anonyymi
Olen 206 cm pit ja 180 kg paino, nostan isoja painoja. olenko jonkin naisen mieleen?
- Anonyymi
Varmaan monenkin !
- Anonyymi
Olen hyvin tyypillinen suomalainen nainen, pituus 164 ja paino 80,2 kiloa.
Harvat hampaat, paksu tukka, kävelen kumarassa ja jalkoja särkee. Ikä 60 ja risat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat hampaat, paksu tukka, kävelen kumarassa ja jalkoja särkee. Ikä 60 ja risat.Et ole tainnut käydä peilinedessä. Kun pidät itseäsi täydellisenä. 🤭
- Anonyymi
18:43
Ainakin nostelisit suomalaisia tanakoita keskivertonaisia kuin höyheniä.
Beng
Täytyy muistaa, että on paljon kevyempiä ja paljon raskaampia kuin keskiverrot. Ja mikä on suhdeluku 51%/49% vai mikä? Onko kyse matemaattisesta keskiarvosta vai jostain 1000 naista/1000 miestä otannasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat hampaat, paksu tukka, kävelen kumarassa ja jalkoja särkee. Ikä 60 ja risat.Unohdit mainita vaivasenluusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat hampaat, paksu tukka, kävelen kumarassa ja jalkoja särkee. Ikä 60 ja risat.Minäkin 168 ja painan 79 kg. Jalat särkee ja rinnat on turvonnut ja pieni maha tullut. Ennen olin hoikempi. Minulla lanneranka kipeä ja penikat särkee. Myös migreeni vaivaa. Ja joskus hermostun turhasta. Olen 57 tänä vuonna . Myös töissä ja uupunut välillä. Lapset aikuisia ja asun yksin ja tapailen . Elämä on hidastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tainnut käydä peilinedessä. Kun pidät itseäsi täydellisenä. 🤭
Et taida osata lukea?
- Anonyymi
Olen 170 cm pitkä ja painoin jo 35-vuotiaana noin 70 kiloa, olin plösö
ja inhosin plösöyttäni ja mietin mihin se johtaa aikaa myöten.
Yhtenä päivänä tein vain päätöksen, että parannan nyt heti tapani,
etten ole viiskymppisenä jalkojani raahaava vielä painavampi akka.
Korjasin ruokavaliotani, aloin harrastaa systemaattista kotijumppaa lihaksille
ja pitkiä reippaita kävelylenkkejä lähes joka päivä.
Ei sen kummempaa.
Vuoden päästä olin päässyt aika timmiin kuntoon (entiseen verrattuna),
painoin 60 kiloa
ja painan edelleenkin 58-60 kiloa ja jumppaan ja teen edelleen kävelylenkkejä
ja muutakin harrastan, nyt kun aikaa on.
Tosi vaivatonta, helppoa ja halpaa.
Ei vaadi salilla käyntejä ja ruokalaskutkin pienenee, kun syö vain terveellistä
ruokaa.
Olo on tietenkin paljon virkeämpi, kun fyysinen peruskunto on perushyvä.
Ei vaadi paljon, vain sen että ottaa itseään "niskasta kiinni".- Anonyymi
olen 165 cm ja paino 60 kg, vähän on ylipainoa, ei paljon, mutta en saa sitäkään pois, liikun, kuntoilen viikottain, en siis joka päivä, mut en jaksa kokoajan laskea mitä saa syödä ja mitä ei, välillä pidän huolettoman päivän, ja syön mitä huvittaa, ja joskus säännöstelen, mut siihen "laskemiseen" kyllästyy, pari kiloo kun sais pysyvästi pois , olis hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen 165 cm ja paino 60 kg, vähän on ylipainoa, ei paljon, mutta en saa sitäkään pois, liikun, kuntoilen viikottain, en siis joka päivä, mut en jaksa kokoajan laskea mitä saa syödä ja mitä ei, välillä pidän huolettoman päivän, ja syön mitä huvittaa, ja joskus säännöstelen, mut siihen "laskemiseen" kyllästyy, pari kiloo kun sais pysyvästi pois , olis hyvä.
170 - 70kg, ja 165 - 60kg te kaksi olette täydellisiä, älkää hyvänen aika murehtiko muutamaa kiloa sinne tai tänne! On turhaakin turhempaa välittää noin olemattomista! Oikeesti, hei!
äijä- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, ilmeisesti odotat kommentteija tyyliin" et todellakaan ole ylipainoinen" jne.jne.
No, tuossahan se tulikin. Kummallista, ettei noilla mitoilla olla vieläkään tyytyväisiä vaan kerjätään kommentteja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole ylipainoa yhtään muualla kuin mielikuvituksessasi. Painoindeksisi on 22.30 ja se on täysin Normaali paino 19 – 24,9
- Anonyymi
"Olen 170 cm pitkä ..........."
Minunkin vaimoni, aloitti terveellisen ruan, pienet jumpat ja 1 km juoksulenkit ja kerran kesässä 10 km juoksu. Oli pyykkilauta vatsa vielä +70v ja veti 5-10 leukaa koska vaan.
Tietysti ajoi autoa, euroopanmatkallakin enemmän kuin muut, asuntoautoa.
Kaikki meni hyvin 73v., kunnes tuli 2 tunissa hermojuuritulehdus. Ensin vasenta kättä kihelmöi, sitten oli kokonaan kuin hyytelöä. Onneksi sairaalassa 15 minuuutissa ja Attendo-keikka-lääkäri teki heti oikean diaknoosin. Oli nosteltava, syötettävä pari viikkoa, pyörätuolissa kuukauden, nyt 4 v jälkeen kävelee 2 km/h nopeudella max 2 km.
Hermojuuritutkimuksessa havaittiin alzaimerintauti ja 2 v kuluttua minäkin uskoin sen olevan kun ei päässyt auton ovista vaikka oli samaa autoa ajanut 2 vuotta. On avaimeton systeemi. Nyt kaikesta 5 vuotta , ei muista useinkaan 3 minuutin takaista, onneksi on kiltti ja siisti, perintöä sivistyneestä kodistaan.
Elämä on, arvaamatonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"olen 165 cm ja paino 60 kg, vähän on ylipainoa, ei paljon, mutta en saa sitäkään pois"
minä kun laihdutan, ei silloin kuntoile. Koska jos kuntoilen, syön heti kaksinveroin se kun olen kuluttanut.
laihduttaessa pyrin pieneen määrään, max 2 dl, ei edes kaloritonta enempää.
aina olen onnistunut ja luullut että pystyn säilyttämään painoni.
mutta ei, ja aina vanhemmiten se laihduttaminen on vaikeampaa, nyt +78v. - Anonyymi
Olen kateellinen sinulle. Olen myös 170 cm pitkä ja painoin 35-vuotiaana 59 kg. Mutta nyt painoa on tullut vuosi vuodelta lisää ja painan 90 kg. Lenkkeilen ja syön pääasiassa terveellisesti. Ehkä pitäisi alkaa myös jumppaamaan. ☺️
- Anonyymi
🤣 sama täällä ....
- Anonyymi
Radiosta kuultua: mitä eroa on pullukalla ja kukkakepillä? Pullukassa on enemmän rakastettavaa. Näin on tosi
- Anonyymi
pullukan eväisiin menee enemmän rahaa.
- Anonyymi
Niin on jos rakastaa läskiä.
- Anonyymi
Söpö pullukka on aina eväiden arvoinen ja kukkaset päälle
- Anonyymi
Näin on!
Meikkä x-kilotypykässä on sitä charmia ja huumorin kukkaa!
Nuori kun olin, niin laskin että siinä 50 kosintatarjousta tuli. Ja tää on sitten totta!
(Moni ei nimittäin usko).
Ja heti eka tapaamisessa oltiin jo kyselemässä.
Ihan vaivainnuin, kun oli niin paljon kyselijöitä.
Eikä silloin heti menty petihommiin muuten.
Kun sitten menin naimisiin, niin muistan kun olin hyvilläni, että nyt sai olla sitten rauhassa.
Olen nykyisin eronnut kylläkin, mutta turha tulla kosimaan.
Aina minä välillä pääsen 73 kiloon, mutta se riittää sitten.
Liikuntaa harrastan sopivasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
Meikkä x-kilotypykässä on sitä charmia ja huumorin kukkaa!
Nuori kun olin, niin laskin että siinä 50 kosintatarjousta tuli. Ja tää on sitten totta!
(Moni ei nimittäin usko).
Ja heti eka tapaamisessa oltiin jo kyselemässä.
Ihan vaivainnuin, kun oli niin paljon kyselijöitä.
Eikä silloin heti menty petihommiin muuten.
Kun sitten menin naimisiin, niin muistan kun olin hyvilläni, että nyt sai olla sitten rauhassa.
Olen nykyisin eronnut kylläkin, mutta turha tulla kosimaan.
Aina minä välillä pääsen 73 kiloon, mutta se riittää sitten.
Liikuntaa harrastan sopivasti.Lisäys edelliseen;
Kun olin Helsingissä tanssiravintolassa, en muista nimeä, niin pojat tekivät jonon, että pääsisivät tanssimaan.
Itse en kiinnittänyt siihen huomiota, mutta yks kaveri huomautti minulle, että eipä ole ennen nähnyt.
Oli päällä sellainen pitkä mekko, silloin oli muotia sellainen, ainakin minulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen;
Kun olin Helsingissä tanssiravintolassa, en muista nimeä, niin pojat tekivät jonon, että pääsisivät tanssimaan.
Itse en kiinnittänyt siihen huomiota, mutta yks kaveri huomautti minulle, että eipä ole ennen nähnyt.
Oli päällä sellainen pitkä mekko, silloin oli muotia sellainen, ainakin minulla.165 cm, 70 kiloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
165 cm, 70 kiloa.
Just sopiva paino
- Anonyymi
Puhut kauniisti hautapaikan arvokkuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen;
Oli päällä sellainen pitkä mekko, silloin oli muotia sellainen, ainakin minulla.Tekivätkö uuden jonon sitten illemmalla jossain jonkun kotosalla?
- Anonyymi
Ahaa, pituuden puolesta olen siis keskimääräinen, painon puolesta se ylipainoinen. Mutta ilolla ja ylpeydellä kiloni kannan ja nautin vartalostani (kuten miehenikin)
- Anonyymi
jaaaaaaaaaaa
onkohan tuo ilta-lehti salaa käyny mun selkänitakaa kattomassa
mitä painan
ja tuo pituushan näkyyki yleisesti kaikille,
sitä kun ei voi salata, heh
kun noin tarkaan tietää mitä mä painan ja kuinka pitkä olen,,, hups,, höh, - Anonyymi
Ei täällä kenenkään tarvii vähätellä eikä liioitella, ei painoaan ei pituuttaan. Ei tarvitse edes kertoa niitä normaaliarvojaan. Kukaan ei näe onko siellä tai täällä norsu vai bambi tai kenties pyton :)
- Anonyymi
160 cm ja 65 kg. Ikä 71v. Olenkohan sopivan kokoinen ja ikäinen? :)))
- Anonyymi
Seksuaalisuus näillä kymmenillä ei ole enää niin tärkeä niin mikä on? Itsetunto.
Jos sattuisi eteen nainen, jolla on hyvä itsetunto. Harvassa tuntuu olevan- Anonyymi
Jos sattuisi eteen kunnon rehti mies!
Harvassa on niitä. Hyvin harvassa!
Yleensä vain omaa etuaan ja nautintoaan havittelevia.
Ei kiitos!
Ei kiinnosta kaltaisesi.
- Anonyymi
Mikä on rehti mies?
- Anonyymi
Mitä vikaa minussa on Suomalisessa yli 60 vuotiaassa naisessa ,mutta alle 70v. Pituuteni 166cm ja painoni 60kg. Olen kyllä vialinen nyt masennun kovasti. Miksi ihmessä luin aloitustekstin. Läkärikin sanoi hyvä paino, sinulle on maksimi 58kg.Laihdut ne 2kg. Ajattele nut lika painosi 2kg.on 4 kpl voi paketteja,joista yksi A) painaa 500g. Kerot sen 4 . Jos ei silmäsi avaudu nosta kaupassa korisiis 4 kpl 500g. voi paketeja näet totuuden. syön moni puolisesti.en mitän missä sokeria, ruoka rytmillä.Harastan ohjattua likuntaa 2 ketrtaa viikossa ja aktivisesti likun päivttäin ja käyn ilasissa kuntolaiteissa urheilupuistot. EIKÖHÄN TUO 2 KG OLE PELKÄÄ LIHASTA JOKA PAINAA? Jokaisella ihmisellä on peili ja mitta nauha. Sitä näette todelisen kuvan.ETTE VAA ASTA OLI TEKSTINI YDIN.
- Anonyymi
"Pituuteni 166cm ja painoni 60kg",= hyvät mitat!
Ei tartte laihtua yhtään!
Liikuntaharrastuksesi on myös hyvä.
- Anonyymi
Kylläpää onkin noilla mitoilla hirvee läski, peräti kolmisen kiloa lievän ylipainon puolella. Mee metsään niin ei tarvii katella.
Tuossa uus laskuri
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri/uusi-painoindeksilaskuri - Anonyymi
no, eipä ole ylipainoa ainakaan, harmi vaan, että kaikki tuppautuu vyötärön seudulle, siis se normaalipainokin.
- Anonyymi
Vyötärön seudulle tuppautuva rasva on vaarallisinta. Silloin rasva kerääntyy sisäelinten ympärille.
Siili
- Anonyymi
Ei voi vertailla. Joillain painaa lihakset, joillain rasva.
Siili- Anonyymi
Ja mitä se haittaa?
Kiloja on sen verran kuin jokainen itse tarttee!
Miks pitäis seurailla joitain numeroita ja sitten yrittää elää niitten numeroitten mukaan?
Pääasia että itse viihtyy ja syö sitä ruokaa mitä haluaa ja tekee mieli.
Oikeastaan ainut ongelma onkin se, että vanhat kuteet ei mee päälle.
No, hankkii isommat kuteet ja myy kirpparilla entiset, tai jakaa muille.
Sitten voi taas elää mukavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä se haittaa?
Kiloja on sen verran kuin jokainen itse tarttee!
Miks pitäis seurailla joitain numeroita ja sitten yrittää elää niitten numeroitten mukaan?
Pääasia että itse viihtyy ja syö sitä ruokaa mitä haluaa ja tekee mieli.
Oikeastaan ainut ongelma onkin se, että vanhat kuteet ei mee päälle.
No, hankkii isommat kuteet ja myy kirpparilla entiset, tai jakaa muille.
Sitten voi taas elää mukavasti.No minä pärjäisin kyllä jonkun kilon vähemmälläki. Voisko nuo ylimääräiset viedä kirpparille tai lahjoittaa tarvitsevalle😁
Siili - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä pärjäisin kyllä jonkun kilon vähemmälläki. Voisko nuo ylimääräiset viedä kirpparille tai lahjoittaa tarvitsevalle😁
SiiliSorry, mutta miksi tuo ainainen hymiö?
On ruma ja lapsellinen. Miten joku eläkeläinen vieltä viittii?
Siili on ihan hyvä nimi, mutta nuo hölmöt hymiöt!
Eikä ollut mitenkään humoristista, jos meinasit hymiöllä että oli jotenkin "vitsi".
Joo, tulee taas tekstiä...
Minun puolestani tää kilopalsta riittää nyt.
En tule siis lukemaan selityksiäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, mutta miksi tuo ainainen hymiö?
Eikä ollut mitenkään humoristista, jos meinasit hymiöllä että oli jotenkin "vitsi".
En tule siis lukemaan selityksiäsi.Tää ei ole siilin vastaus. Minusta hymiöt elävöittävät kirjoitusta, kunhan niitä ei ole liikaa.
Yhteen pötköön kirjoitetut, asialliset tai humoristiset tekstit ovat minulle raskasta luettavaa. Usein jää lukemattakin. Olenko ainoa, se olisi mielenkiintoista tietää.
Hymyillään, vaikkei tavattaisikaan 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, mutta miksi tuo ainainen hymiö?
En tule siis lukemaan selityksiäsi.No kun mua hymmyilyttää🤣🤣🤣🤣🤣
Siili
Ps: Luet kuitennii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ole siilin vastaus. Minusta hymiöt elävöittävät kirjoitusta, kunhan niitä ei ole liikaa.
Yhteen pötköön kirjoitetut, asialliset tai humoristiset tekstit ovat minulle raskasta luettavaa. Usein jää lukemattakin. Olenko ainoa, se olisi mielenkiintoista tietää.
Hymyillään, vaikkei tavattaisikaan 😊Minäkään en virallisissa teksteissä käytä hymiöitä mut tällaiset hupi/huvipalstat on erikseen.
Ja saahan senki käydä kertomassa että ei tykkää. Tykkään ja hymmyilen silti
😋
Siili
- Anonyymi
Lahjattomat kirjoittajat yrittävät parantaa tekstiä hymiöillä
- heikoin tuloksin.- Anonyymi
Nii. Se on kyllä totta.🤭
Siili - Anonyymi
Ei tee heikkoakaan tulla lajoineen kaikkineen hymiöimään. 🎁 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa lahjoineen 🎁🎁🎁🎁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eddäs kehdaadde 😁
Siili - Anonyymi
153/49, pieni tumma, pienitissinen nainen. Rakastan.
- Anonyymi
Mulla on ihana rakastajatar 156cm maanpinnasta ja ihanan pyöree ja pehmee.
- Anonyymi
Mistä löytäis tuollaisen. Kukkakepit ei kiinniosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytäis tuollaisen. Kukkakepit ei kiinniosta
Kun kukaan ei kuule etkä kerro kellekkään niin kerron mistä löytyi. Suomi24 treffeistä, sinne vaan kattelemaan. Mutta älä pitkästy, meni n3 vuotta, että oikee löyty.
- Anonyymi
Kerro kilot myös
Onko roikkuvaa vai kuvissa valoa tyrk cx
- Anonyymi
Jos ei ole mitään sanomista eikä osaa ilmaista itseään, voi laittaa rivin
hymiöitä - mutta miksi ? Voi jättää koko "kommentin" väliin.- Anonyymi
Niin tai jättää kokonaan kommentoimatta yhtään mitään
- Anonyymi
Tai sitten ei# oma valunta. Älä ole noin kontrolloiva ja vallanhaluinen😝🤪😜.
Siili - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai jättää kokonaan kommentoimatta yhtään mitään
Kuin myös sinä. Jätä väliin🤧
Siili - Anonyymi
Miten kommenttisi liittyy ai
Loitukseen. Jos ei ymmärrä mistä keskustellaan kannattaisiko jättää väliin.
😶
Siili - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kommenttisi liittyy ai
Loitukseen. Jos ei ymmärrä mistä keskustellaan kannattaisiko jättää väliin.
😶
SiiliTäällä se Siili taas jutustelee ja kinailee ihan keskenään.
- Anonyymi
Kultani 72 v vanha , 148 cm ja 48 kiloa .-
Lemmenkäinen - Anonyymi
Asia selvä.Minkäs ikäinen aloiten tekijä on? Onko korvantaustat viellä märät?Entä mikä on sukupuolesi ja ikäsi? Katkeruuttasi aloiteen teit kun et saa naista.Minulla muodot on kuin veenuksen.Iso perä pulea miehusta. Miehiä on tarjolla mielin määrin halutessa. Mutta kun aviolitossa jo 40 v. miksi oman kultani vaihtaisin tuolaiseen räkä nokaan?
- Anonyymi
Kirjoitus taito aika heikko.. et tainnut koulussa paljon oppia. No kevät ja syksy tuo aina nämä mt. potilaat esiin!!
- Anonyymi
Minä olen lyhyt ja lihava ja ikä lähempänä seitsemääkymppiä! Minulla ei ole miestä. On sanottu, että jos en olisi niin lihava, voisin miehen saada.
Voi tylsyys! En edes osaa kuvitella, mitä nyt jollain ukonkäppänällä tekisin. Aikoinaan olin melkein kolmekymmentä vuotta naimisissa ja siinäkin oli liikaa, mutta meni siinä lapsi lapsien joukossa.- Anonyymi
No niitä on ukonkäppänöitä ja akankäppyröitä, sitten on miehiä ja naisia ja kaikkea siltä väliltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitä on ukonkäppänöitä ja akankäppyröitä, sitten on miehiä ja naisia ja kaikkea siltä väliltä.
Kun yksi käppänä on nurkissa pyörinyt, niin toiseen ei kiinnostusta ole!
- Anonyymi
Kela on kiristämässä haittaveroa sok. Tästä ei hyldy kuin kauppiaat. Oikea suunta olisikin liikunnan lisäys. Esim. Kaupungissa lyhin väli joukkoliikenteessä olis 2 km.joutivat kävelemään. Olisi eriryhmille oma lupa lyhyenpään
- Anonyymi
Liikunnan lisääminen kouluissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862