Kyselläänkö teiltä usein, että: "Onko jotain kadonnut?" "Etsitkö jotain?"
Itseltä on parissa vuodessa kolme kertaa kyselty, kun olen tutkinut ympäristöä ja miettinyt kuvauskohdetta.
Kyselläänkö teiltä usein, että
5
770
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että on löytynyt hyvä aloituksen aihe :-D
- Anonyymi
Joo, sellaiset on ollu kadoksissa.
- Anonyymi
Tuo nyt mitään. kahdelle tutulle on tullut ambulanssi, kun ovat kasveja tai hyönteisiä kuvanneet.
- Anonyymi
Jaa, asiat voi eskaloitua niinkin paljon 😁 Ennen ei tullut niin ajateltua tätä asiaa, mutta nyt kun tullut useampi kysely, niin alkanut miettimään, että ilmeisesti "luominen" näyttää ulkopuolisista jotenkin oudolta, että se herättää huomiota. Valokuvaaminen taitaa olla aika outo juttu monelle loppujen lopuksi.
- Anonyymi
Kerran kun zoomailin erään lasten päiväkodin nurkilla niin kohta tuli Poliisi kysymään, että "onkos turajussilta joku kateissa, jos älynlahjoja ei lasketa mukaan".
No mitäs siinä sitten muuta kuin suljin sepalukseni ja poistuin takavasemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848