Kirkoitan tässä vähän ajatuksia!

Anonyymi

Kun kerroin että aloitan sukupuolenkorjausprosessin

Osa sisaruksista lopetti yteyden ,

Äiti pitänyt yhteyttä , ja meillä on hyvät välit.

Mulla on muuten asiat hyvin ja ystäviä


Se mua harmittaa sukukujuhlat ym.

Kun ei kutsuta jotkut eivät halua tavata.

Olkoon sitten , elän omaa elämäni
Hoito henkilät ja kaikki olleet mukavia.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ka ne sun sisarukset tyhmyydessään ymmärrä tilannettani, että olet sama ihminen kuten ennenkin ja kun sanot miten aiot tehdä niin aletaan välttelemään
      Tyhmyyden huippu lähiomaiselta kun ei hyväksy ihmistä sellaisen kun hän on

    • Anonyymi

      En minä tiedä mitä ne ajattelevat,
      Jos eivät halua pitää yhteyttä, niin minulle on aivan sama!

    • Anonyymi

      Hienoa äiti pitää kontakti.Äidit rakastaa aina lastaan oli hän minkä ikäinen tahansa. On outoa ja kumma sisarukset tavalaan hyljäneet sinut. Ihan sama ihminen olet kuin aina ollut.Kuin sukusi! Et ole kuitenkaan ainoa.esim. Ihan tavalinen nainen 69v itse olen 2 aikuista lasta 50v/46v. En vain elänyt kaavan mukaan aviolitto ja sitten lapset!Naisena jolla on 2 rakauslasta ja työlläni heidät elätänyt.Olen siis kumajainen ,varmasti vialinen kun en pääsyt aviolitoon.Sitä sana he käyttävät kun en pässyt aviolitton.Vaikka oma valintani systä tai toisesta oli jädä sinkuksi .Toki oli suhde miehen 22 v.hän vain kuoli.Ihmiset eivät vain hyväksy mitän suvuissa erinlaisuutta. Vaikka tilanteeni eri.Mutta veranolista sinuun. Kun et elä tietyn kaavan mukaan olet vialinen. selkän pukotetan lähisuku ja hylätään .Osalistuin Helsinki 2.7. Pride kulkue motoni osalistua: tasa arvon ja ihmisoikeuksien puolesta!Olen nyt sitten lespo! VAIKKA NAISENA RAKASTAN YHÄ MIEHIÄ.Ajatusta heillä tukee se olen 69vuotiaana noin yli 2 vuotta ajanut hiuksen pois.toin aina huivi tai hattu päässä!Syy siihen pälvikalju!Mutta pahan suopeiset sukuni vanhat tantatko pättänytt olen lespo,tukkakin pois!Jotka mutenkin tietävät elämästäni kaiken vaikka en heihin läheistä kontaktia pitänyt enää veljeni kuoltua 1997 olenkaan.Mutta ihmis mieli kumma pahan suopeudella!Kaikea hyvä kuitenkin kaikille. Olette kaikki yhtä arvokaita ihmisiä.Anteksi jos ilmasutaitoni huono ja txt virheet.se on vaan lukihäiriöni. sempiä halaukset yksis mutsi monien mutsien joukoista Kontula Helsinki 94

    • Anonyymi

      Kiitos ihanista sanoista?

      Alkuperäräinen kirjoittja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe