Elämäni pysähtyi tähän uutiseen.
Varpusen poikanen menehtyi Äänekoskella . oli jäänyt jalastaan jumiin ostoskeskuksen rakenteisiin
9
171
Vastaukset
pahoitin mieleni. tilasin virosta pussin liito-oravien jätöksiä. vastustan kaikkea uutta.
- Anonyymi
Viimeinen kesäeines on syöty.
Lähetin kirjelmän Brysseliin. Vaadin että vehreiden pitää estää tälläinen.
- Anonyymi
Oppiipahan.
- Anonyymi
Onko siitä ulosajosta jotain tietoa, oliko samanlainen tapaus kuin laukaassa missä se yks joi pari pulloa kaljaa , ja puolisammuneena ajo sen kirjastoautonsa mehtään ja kuoli
- Anonyymi
Vaadin äänekosken vehreitä päivystämään 24/7 ostoskeskuksella,että moinen ei enää tapahdu. Hävetkää ku sallitte tapahtuneen!
- Anonyymi
vehreät tilaa virosta liito-oravien jätöksiä. kohta on ostarillakin.
- Anonyymi
Minä sen varpusen siihen kiinnitin. Pitemmän aikaa vituttanut nuo linnut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869