Olen rintaliiviä käyttävä btm mies käytän myös sukkahousuja. Olis kiva saada miestä.
Mies seksi
4
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Transuilija, olet väärällä osastolla kun "miesten kesken"palstalla ollaan! Trasuilijat ym. harrastajat ovat omalla s24 myös omalla palstallaan!
Ok. Täällä normaalimmat ihmiset ( miehet) juttelee oman aiheensa mukaan! Kiitos!
😟 - Anonyymi
Voiko pellempää ja säälittävämpää ollakaan munat ja kikkelin omaava naisten rintaliiveissä ja sukkahousuissa hakemassa MIESTÄ! Palstalla joka on muuta kuin tämän tyyppinen seuranhaku paikka!?
Ja transuilija jos sitäkään provoilija pervoilija kuvittelee sen pukeutumisinto liiveihin ym. on ihmisenä kaikki mitä hänen päässä on ja liikkuu!?
Keskity enempään kuin miehen hakuun liiveissäsi, et erotu muista tuhansista vastaavista pervoista muuteb kuin yksinkertaisuudella!
Ihan kuin ilmoittaisimme että "olis kuva käydä paskalla" mutta juuri nyt ei ole tarvetta!?!😂😫😬 - Anonyymi
Tämän osaston otsikko on "MIESTEN kesken" edelleen, ei "tansujen kesken" sivusto pervoon seuranhakuun! Vaan enemmän asiaa miesten asioissa! Ne erikoisuudet löytyy monilla muilla sivuilla!
- Anonyymi
Moi, älä välitä noista nihkeistä kommenteista. Kaikki vaan eivät sulata toisten käytösmuotoja, tai fantasioita. Jokaisella meillä on omamme. Käytä sinä vaan rintsikoita silloin kun haluat. Ei se kuulu muille. Hyvää loppukesää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119