Olisikohan koskella vielä jossain laadukkaita Teboilin voiteluaineita? Toimivat hyvin korkeaviritteisessä moottorissa ei juurikaan tule ohivuotoa vaikka olisikin väljä. Ilmeisesti lisäaineet ovat laadukkaita.
"Mercedes 124 bläksmoke"
Laadukkaat voiteluaineet
12
243
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla merssussa palaa vaan kytkin ja moottoriöljy, niin suosittelen moottoröljyks tankorasvaa, eli vaseliinia 🤣🤣 .
Ja kytkimen savuaminen loppuu kun opettelet ajamaan 😂😂😂- Anonyymi
Onhan se jännää kun skitsoilet ja kirjoittelet uusia aloituksia tänne
- Anonyymi
Oletko trolli vai älvänä vai molempia ? Kaikki teboilin tuotteet on boikotissa ! Ps.ja niiden "laatu "on myös onneton . . .
- Anonyymi
Ohhoh..! jopas se nyt meidän sonni innostui astumaan.. oikein kuola roiskuu ja korskuu kuin ori tamman selässä...! hehe...
- Anonyymi
Torvikekeskuksesta tai tekmannilta teboil diamond diesel 5w40 voitelee hyvin 12 mm mersun elementtipumpun. Nimim. Plack smoke racin
- Anonyymi
Suosittelen oliiviöljyä verenkierron takia, josko tuo narsistinen vouhotus vähenisi samalla? Parhaat öljyt koneeseen ja lääkkeet kohdilleen heti aamusta!
- Anonyymi
Käy myös liukuvoiteena..
- Anonyymi
Vanhoihun Mersun räppänöihin käy moottorin voiteluun banaaninkuoret.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia ei äänekoskelta saa enää teboilin öljyjä,jouduin mesee ostamaan jotain mobilin kuraa joka tuskin sisällä pysyy ja ostaessani mobilia tulin samalla tukeneeksi USA:n terrorisminvastaista hyökkäyssotaa.Teboil sentään kilpailee markkinoilla rehellisesti.
- Anonyymi
Teboilin öljynlaatu on yhtä hyvää , kuin vanha käytetty friteerausöljy. Sitä voi korkeintaan käyttää jäteöljypolttimessa...
En ikinä laita mitään teboilin feikkituotteita autoihini
- Anonyymi
Voita vehkeeseen ja hommiin..
- Anonyymi
Käytättekö työ puppelipojat voimakassuolaista vai normaalia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076