elikkäs meidän perhettä kiinnostais tosi paljon lähteä ens talvena marokkoon (taas) viimeksi lentäminen tuntui aika hintavalta. me alettiin miettiä sellasta vaihtoehtoa että mentäisiinkin espanjaan jollain halpislennolla ja siitä marokkoon lautalla... olisiko jollain jakaa kokemuksia tai neuvoja. tässä askarruttaa vielä semmonenkin juttu että millä esim. lentokentältä matkustettaisiin lautalle, ja lautalta marokon päässä hotelliin (agadiriin) -apua kaipasin-
lautalla
henna
2
463
Vastaukset
- tere
Lentää voisitte Malagaan. Siirtyä vaikka bussilla kentältä Algecirasiin (n. 130 km), josta lautat (useita vuoroja päivässä)lähtevät Marokkoon (Tanger) tai Espanjan Ceutaan.
Tangerista taas Agadiriin ON 880 KM !!!, jotka voitte körötellä vaikka bussilla.
Säästänette rahaa muttei ainakaan aikaa.- henna
eipä enää kuulostakkaan niin hohdokkaalta... kiitos vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136