Miksei kehitysvammaisten omaiset voi osallistua kehitysvammaisten lastensa elämään vaikka viemällä näitä mieluisiin tapahtumiin.. Näin henkilökohtaisena avustajana ihmettelen suuresti moista. Olisi nyt minun tehtävä taas lähteä avustettavan kanssa mutta suoraan sanottuna vituttaa lähteä minnekään ihmisten ilmoille tuollaisen kanssa kun ei osaa käyttäytyä vaikka monesti sovitaan että paikalla muita ja pitää osata olla kunnolla. Joten omaiset viekää lapsenne jonnekin kun lapsi tulee luoksenne ja vaikka viikollakin. Ei se niin kamalaa ole ja paremmin saatte lapsenne uskomaan olemaan kunnolla.
Kehitysvammaisten omaiset
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kehareita potää kuskata ympäriinsä, kun ne eivät mitään tajua. Aivan sama missä ovat.
- Anonyymi
Vanhemmathan sysäävät kasvatuksen koulun harteille. Kehutaan niin kovaa kun se vaikeasti kehitysvammainen oppi peruskoulussa pukemaan pipon päälle. Aika avuttomia vanhemmat, jos eivät osaa opettaa tuollaista asiaa lapselleen.
- Anonyymi
No olipas kummallinen aloitus,ehkei se avustajan homma ole sun unelmatyö kun on tuollainen asenne?Itse ainakin kuljen jo aikuisen lapseni kanssa paljon tapahtumissa,mukana on usien hyvinki iäkkäitä vanhempia,ehkä ne ei jaksa enää..
- Anonyymi
Ei aloittaja ole avustaja vaan trolli. On niin nähty jo toi kirjoitustyyli. Tällä palstalla on kyllä ihan ihme porukkaa. Ei voi mistään keskustella asiallisesti kun noita röllejä joka kulmassa.
On täällä muutamia aihealueita onneksi jossa oikeaa keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984