Miksei kehitysvammaisten omaiset voi osallistua kehitysvammaisten lastensa elämään vaikka viemällä näitä mieluisiin tapahtumiin.. Näin henkilökohtaisena avustajana ihmettelen suuresti moista. Olisi nyt minun tehtävä taas lähteä avustettavan kanssa mutta suoraan sanottuna vituttaa lähteä minnekään ihmisten ilmoille tuollaisen kanssa kun ei osaa käyttäytyä vaikka monesti sovitaan että paikalla muita ja pitää osata olla kunnolla. Joten omaiset viekää lapsenne jonnekin kun lapsi tulee luoksenne ja vaikka viikollakin. Ei se niin kamalaa ole ja paremmin saatte lapsenne uskomaan olemaan kunnolla.
Kehitysvammaisten omaiset
4
205
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kehareita potää kuskata ympäriinsä, kun ne eivät mitään tajua. Aivan sama missä ovat.
- Anonyymi
Vanhemmathan sysäävät kasvatuksen koulun harteille. Kehutaan niin kovaa kun se vaikeasti kehitysvammainen oppi peruskoulussa pukemaan pipon päälle. Aika avuttomia vanhemmat, jos eivät osaa opettaa tuollaista asiaa lapselleen.
- Anonyymi
No olipas kummallinen aloitus,ehkei se avustajan homma ole sun unelmatyö kun on tuollainen asenne?Itse ainakin kuljen jo aikuisen lapseni kanssa paljon tapahtumissa,mukana on usien hyvinki iäkkäitä vanhempia,ehkä ne ei jaksa enää..
- Anonyymi
Ei aloittaja ole avustaja vaan trolli. On niin nähty jo toi kirjoitustyyli. Tällä palstalla on kyllä ihan ihme porukkaa. Ei voi mistään keskustella asiallisesti kun noita röllejä joka kulmassa.
On täällä muutamia aihealueita onneksi jossa oikeaa keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050