vanha 50 luvun mökki 7x8m neljä hormia muutettu talousrakennukseksi aivan rannan tuntumassa noin 3m rannasta. uusi mökki 12x14m . samalla parin tuhannen neliön tontilla. tuo vanha rakennus on käytössä mökkinä myös. onko ihan laillista toimintaa
talousrakennuksessa mökkeily
8
126
Vastaukset
- Anonyymi
mitä sitä suotta loma rakennuksia rakentaa kun talousrakennuksissa pienemmät kiinteistöverot ja mökkinä menee siinä missä loma asuntokin
- Anonyymi
Mikä on tällä kertaa aloituksen pointti, Suomi24 ei laittomaksi tuomitse !
- Anonyymi
ajattelin itsekkin rakentaa aitan ja siihen kaikki herkut
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu, missä mökkeillään. Hoida omat hommasi!
- Anonyymi
"Mitä se sinulle kuuluu, missä mökkeillään. Hoida omat hommasi!"
Ja tee muutama aloitus lisää ihan tekemisen ja palstan aktivoinnin ilosta ! - Anonyymi
minäkin teen majoitustilat autotalliin
- Anonyymi
Se menee 50-luvun sääntöjen mukaan. Tuskin sitä on virallisesti muutettu vajaksi tms, joten aivan kesämökki asumiskäyttöön se on vieläkin.
Vihervassarit ja muut kateelliset ovat huolissaan, kun ennen sai rakentaa aivan vesirajaan mökin. - Anonyymi
kyllä se on muutettu talousrakennukseksi jotta uudempi mökki on saatu rakennettua 2000 luvulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479