MITÄ METELÖIVIÄ HÄRVELEITÄ ILMASSA LENTÄÄ

Anonyymi

Äsken viimeisin niin matalalla, että hyvä ettei tullut parvekkeen ovesta sisään, täällä harjun päällä.

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hirveä jyrinä alkoi ennen puolta yötä. Arvelin helikoptereiksi. En mennyt ikkunaan katsomaan. Mutta myöhemmin vielä yksi metelöijä lensi, sen kävin parvekkeelta katsomassa. Siinä oli siivet. Vihreä ja punainen valo siipien päissä.

      • Anonyymi

        Eikun vihreät valot siipien päissä ja keskellä punainen valo.Sitten punainen valo sammui ja kone teki äkkinäisen käännöksen vasemmalle eli pois päin talosta.

        Netistä katselin, onko ollut mitään hälytystä en löytänyt.

        Niin ja huomio: tämän jälkeen vielä 4 mopoa päristeli ohi,. Yksi oli sellainen matala pieni mopo, jolla kai sitten taas ajoi joku lyhytkasvuinen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun vihreät valot siipien päissä ja keskellä punainen valo.Sitten punainen valo sammui ja kone teki äkkinäisen käännöksen vasemmalle eli pois päin talosta.

        Netistä katselin, onko ollut mitään hälytystä en löytänyt.

        Niin ja huomio: tämän jälkeen vielä 4 mopoa päristeli ohi,. Yksi oli sellainen matala pieni mopo, jolla kai sitten taas ajoi joku lyhytkasvuinen,

        Jos muut eivät ole kuulleet, on ollut vain minun korviini järjestettyä. Mikrowavehearing tai muuta.
        Joskus muutama vuosi sitten oli 3 vrk:n juhannusrieha kustannuksellani. Se loppui voimakkaaseen poistuvan helikopterin ääneen. Olikohan kopteri vai pelkkä ääni, ihmettelin somessa. Parin päivän päästä olin Aulangolla tornin lähellä. Siitä yli lensi se pieni vihreä tunnukseton helikoperi. Ääni oli valtava. Ei juhannuksena oikeaa kopteria, totesin somessa, että kiitos vaan demonstraatiosta, -Sillä vihreällä on stalkattu minua, viimeksi Paalijärvellä kesällä 2017.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muut eivät ole kuulleet, on ollut vain minun korviini järjestettyä. Mikrowavehearing tai muuta.
        Joskus muutama vuosi sitten oli 3 vrk:n juhannusrieha kustannuksellani. Se loppui voimakkaaseen poistuvan helikopterin ääneen. Olikohan kopteri vai pelkkä ääni, ihmettelin somessa. Parin päivän päästä olin Aulangolla tornin lähellä. Siitä yli lensi se pieni vihreä tunnukseton helikoperi. Ääni oli valtava. Ei juhannuksena oikeaa kopteria, totesin somessa, että kiitos vaan demonstraatiosta, -Sillä vihreällä on stalkattu minua, viimeksi Paalijärvellä kesällä 2017.

        Olin äsken kävelyllä. Taivaanrannassa lensi suihkukone. Samanlaista ääntä kuin yöllä. Ensin yöllä oli jyrinä/jylinää, sitten meluraitaa. Yöllä on voinut olla sotilaskoneita. Niistähän saatetaan vaieta, mutta jos muut eivät ole kuulleet!!!
        Kävelin urheilupuistossa. Kun pääsin harjun päälle, varuskunnan suunnasta alkoi kuulua ampumista. Paljon pamauksia samaan syssyyn. Jonkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin äsken kävelyllä. Taivaanrannassa lensi suihkukone. Samanlaista ääntä kuin yöllä. Ensin yöllä oli jyrinä/jylinää, sitten meluraitaa. Yöllä on voinut olla sotilaskoneita. Niistähän saatetaan vaieta, mutta jos muut eivät ole kuulleet!!!
        Kävelin urheilupuistossa. Kun pääsin harjun päälle, varuskunnan suunnasta alkoi kuulua ampumista. Paljon pamauksia samaan syssyyn. Jonkin aikaa.

        Olen väsynyt viime yön jäljiltä. Lisäksi kotonani on päällä e-häirintä, jonka takia en pysy hereillä ( ilmeisesti vaikutetaan aivoaaltoihin).

        Olen nukahdellut sängyn päälle. Äsken heräsin meluhäirintään, joka on ulkopuolisten äänien voimistaminen korvissani. Korvissani. On ollut hyvin matalaa murinaa, pitkää kirskunaa sun muuta, nyt jo. Jos taivaalla lentää lentokone, voi senkin äänen voimistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen väsynyt viime yön jäljiltä. Lisäksi kotonani on päällä e-häirintä, jonka takia en pysy hereillä ( ilmeisesti vaikutetaan aivoaaltoihin).

        Olen nukahdellut sängyn päälle. Äsken heräsin meluhäirintään, joka on ulkopuolisten äänien voimistaminen korvissani. Korvissani. On ollut hyvin matalaa murinaa, pitkää kirskunaa sun muuta, nyt jo. Jos taivaalla lentää lentokone, voi senkin äänen voimistaa.

        EIVÄT OLE HULLUN HARHOJA. Vaan ihan tunnetulla teknologialla voimistetulla äänillä häiritsemistä. - Oli pako kirjoittaa auton äänien voimistamisista ja toivoa sen auttavan. Kyllä ne vähitellen hiljenivät. -EN OLISI JAKSANUT YLI SIETOKYVYN MENEVÄÄ MELUA. Enkä lähde kotoani minnekään.


    • Anonyymi

      Se yli seitsemänkymppinen akka, joka juoksee pyöränsä vieressä eikä koskaan aja sillä. Ei taida edes osata.

      • Anonyymi

        minulla ketjun aloittajalla ei ole pyörää enkä juokse muuten kuin suojateillä.


    • Anonyymi

      Kun makkara alkaa mikroaaltouunissa vinkumaan, niin onko sillä jokin viesti minulle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe