Mitä mieltä ootte

Anonyymi

Moi kaikki! Oon 12 w tyttö, mua haukutaan koulussa läskiksi, painan 43-44 kg ja oon
149-150 cm pitkä. Oonko läski. Mun murrosikä on alkanut aika vasta. Miten kerron äidille et haluun rintsikat. Entä miten kerron sitten joskus menkoista. Mun elämä on vaan huonoa. 😔
Mulla on koulus vaan pari "oikeaa ystävää", muuten oon välkät Yksin. En uskalla puhuu Mun huolista kellekään aikuiselle auttakaa pliis.

Mut missä vaiheessa teidän murrosikä on? Kertokaa myös ikä. Ja mikä kuppi koko teil on (en tiiä miten se mitataan) ja onks teil alkanut menkat.
Itsetyydytättekö itseenne(jos joo niin Kertokaa jotain mitä teette)

Kiitos teille jotka vastaatte :)

5

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TOTUUS TÄSTÄKIN:
      Suomi on ollut NATO maa jo vuonna 1865, sillä Suomi perusti NATO:n.
      Eli mitäköhän allekirjoittivat?
      Se menee näin:
      Tämänkin tiedon löydät Suomen Historian Laitoksen New York Osiosta vasta tänään:
      12.7.2022.

Chedarou le Paris!

AMEN!

• Anonyymi

What

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

What

Trolli

• Anonyymi

Olen kyllä mummo ja muistan omankin nuoruuden.
      Et sinä ole lihava.
      Olet vasta murrosiän alkumetreillä ja sinun vartalo muuttuu pikkuhiljaa naisen vartalosi.
      Oma lapsenlapseni oli myös huolissaan lihavuudesta sinun ikäisenä, mutta nyt 14 ikäisenä on hyvän vartalon omaava nainen.
      Kuukautiset on normaali asia josta voi kysyä äidiltä mummolta tai joltakin läheiseltä.
      Usko pois sinä olet normaali nätti tyttö. Älä ole huolissaan.
      Hyvää kesän jatkoa.

• Anonyymi

Et ole lihava. Jos koulussa haukutaan loman jälkeenkin, kerro opettajalla ja äidillesi siitä, tai jollekkin muulle aikuiselle. Sinun ei tarvitse sietää kiusaamista. Kiusaaminen on väärin.
      Yritä rohkaista mielesi ja kerro äidillesi että haluat topin. Se olisi ehkä aluksi parempi valinta. Tai jos sinulla on rahaa ja liikut kaupungilla, käy alusvaateliikkeessä. Sieltä saisit hyviä neuvoja liivien valintaan ja just sinulle sopivat.
      Kuppikoko mitataan niin että mittanauhalla mitataan rintojen korkeimmalta kohdalta ja rintojen alta. Niiden lukujen erotus on kuppikokokosi ja pienempi mitta eli rintojen alta mitattu on ympärysmitta. Elä pyöristä lukua pienempään ettei kiristä. Pienin kuppikoko on AA.
      Yritä saada rohkeutta puhua äidillesi. Sinulla on hyvä olla aikuinen ihminen kenen puoleen kääntyä erilaisissa asioissa tarvittaessa. (Joskus voi olla helpompi puhua jollekkin muulle kuin omalle vanhemmalle. Elä jää yksin.)
      Kuukautiset ovat normaali, tavallinen asia naisten elämässä. Sen kun kerrot rohkeasti äidillesi niistä kun sen aika on.
      Harrastuksesta saattaisi löytyä lisää kavereita.
      Oletko kokeillut Sekaisin-chattia? Se on tarkoitettu nuorille.
      Kaikkea hyvää sinulle!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      126
      11134
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10324
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8030
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      187
      6537
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      50
      5622
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5071
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      147
      4384
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4236
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      70
      4067
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      133
      3614
    Aihe