Enon vaimo

Anonyymi

Olin silloin 15v. pojankloppi ja rangaistuksena talven kolttosista jouduin kulkemaan vanhempien kanssa mökillä vielä tulevan kesän. Mökki sijaitsi lähellä enon maatilaa ja vietin siellä usein päiviä koska sai ajella traktorilla ja muuta hommia tehdä pienestä palkasta. Kerran päivällä ollessani navetassa katselin kun pikkuinen vasikka alkoi virtsaamaan ja mietin että pilluhan se silläkin. Aloin hyväilemään kulliani ja katselin vasikan pillua. Nopeasti kaluni oli kovana ja aloin runkkaamaan sitä. Tovin runkkailtuani tunsin tutun tunteen ja ruiskin spermani olkiselle navetan lattialle. Siitä lähtien kävin melkein päivittäin runkkailemassa vasikan pillulle.
Sitten eräänä päivänä ollessani taas runkkailemassa enoni vaimo ilmestyi navetan ovelle. Hän tuli lähemmäksi ja kysyi että sinäkö täällä käyt lattioita spermailemassa, olenkin miettinyt että enosiko täällä sotkee. Punastuin ja laitoin kullini housuihin .
Täti sanoi että , älä nyt lopeta et voi laittaa sitä kesken housuihisi. Punastelin edelleen ja täti sanoi ota se ulos vain. Vaikeana otin kaluani ulos ja katselin hiukan muualle päin. Täti sanoi että katsele vain vasikkaa. Katsoin kuinka täti meni vasikan luokse ja siirsi häntää sivulle päin. Samalla hän laittoi kaksi sormea sen pillulle ja upotti sisään.
Saman tien minulla kulli oli taas ihan kovana. Hetken vasikan pillua sormeillen hän kysyi että olenko nähnyt oikeaa pillua luonnossa, vastasin kieltävästi. Täti päästi vasi-
kan ja siirtyi heinäpaalien viereen. Laittoi siihen jonkun loimen ja istuitui reunalle.
Tule hän pyysi ja taputti paikkaa vieressään. Menin hänen viereen ja istuiduin siihen.
Komea kulli sinulla hän sanoi ja laski kätensä syliini, ottaen heti kiinni varresta. Huokaisin samalla ja ehkä hiukan inahdin, sattuiko hän kysyi. Ei vaan tuntui ihanalta.
Täti sanoi tämä on vielä ihanempaa ja veti esinahkani taakse ooooh sanoin ja täti nosti nahan takaisin ylös.
Sitten hän laski omat housunsa ja alta paljastui hyvin tuuhea karvakolmio. Hän istuitui takaisin ja levitti jalkansa , katsoppa tänne .
Katsoin ensin sivulleni ja sitten nousin ylös seisomaan että näkisin paremmin. Näytti että koko jalkoväli oli täynnä tummaa karvaa kunnes täti hiukan levitti häpyhuuliaan ja punertava pillu avautui. Hän esitteli sitä ja kertoi missä on klitoris
minne kulli laitetaan. Sitten laittoi kaksi sormea sisäänsä kertoen kuinka tuntuu
hyvältä. Haluutko kokeilla hän sanoi , vastasin että miksei.
Ojensin käteni ja painoin suoraan kaksi sormea hänen sisään, ooooooh hän sanoi
kun samalla tajusin että sormenihan ovat kaksi kertaa paksummat kun hänen.
Täti kaatui selälleen ja nosti jalkansa koukkuun, pyytäen jatkamaan. Painelin sormia edestakaisin häneen ja katselin kiimoissani. Täti itse vei sormensa pepulleen ja painoi yhden sormen sinne, silloin tunsin että tulen. Sperma roiski kovasta kullistani ja sotki hänen toisen jalkansa. Pelästyin hiukan mutta hän pyysi vain jatkamaan , eikä pitkään mennyt kun hän vaikeroi ja sai orgasmin.
Otin sormeni pois ja nuuskin niitä ihana pillun tuoksu tulvi nenääni.
Hetken toivuttuaan täti kurkotti kiinni kulliini ja sai sen melkein heti taas kovaksi.
Tule annetaan sille sitä mistä se pitää. Hän veti minut jalkojennsa väliin ja ohjasi
kaluni suoraan pilluunsa . AAAaaaaaah sanoi, tunne oli sanoin kuvaamaton. Täti veteli minua itseensä päin ja aloin nussimaan. Kumpikin huokailimme ja voihkimme. Pitkään ei mennyt kun aloin nopeuttaa liikkeitäni jolloin täti alotti hieromaan klitoristaan . Kohta kumpikin ähisimme ja tuhisimme kun tunsin spermani taas lähtevän. Täristen täti veti minut tiukasti itseensä ja tulimme yhtä aikaa.
Tämä kerta ei ollut kesän viimeinen ja silti ehdin vielä käydä runkkailemassa katsellen vasikan pillua.

0

4240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        142
        2362
      2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        399
        2012
      3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        34
        1894
      4. Hauskaakin jopa...

        Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
        Sinkut
        233
        1260
      5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        103
        1151
      6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        119
        1139
      7. Vanhemmalle naiselle

        Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
        Ikävä
        56
        1073
      8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

        Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
        Ikävä
        125
        1044
      9. Jos et kaipaakaan minua täällä

        Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
        Ikävä
        11
        1027
      10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

        Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
        Ikävä
        25
        908
      Aihe