Webbi jyrää!

20

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höh, mitä luulet siellä näkeväs?

      • Anonyymi

        Mustan aukon. Etenki jos se suunaataan sun perseesees.


    • Siellä on nähty jo nyt lukuisia asioita, jotka kirjoittaa tähtitieteen ja Universumin synnyn uudelleen, tähtien kuoleman, universumin laajenemisen, muodon... kaikesta lisää tietoa!

      Mahtavaa materiaalia upein kuvin ja kun ottaa huomioon että projektiin on osallistunut henkilöitä, joiden koko työura 20-70 vuotiaaseen saakka on tähdännyt tähän.

      Nyt kun kaikki se on saatu nyt onnistuneesti vireille, niin ei voi muuta sanoa kuin: "Lakki, päästä"

    • Anonyymi

      Kiitos linkistä! Uusia asioita ja yksityiskohtia, miljoonia tähtiä ja uusia löydettyjä galakseja on NASA:n mukaan niin valtavasti että jo nyt parissa viikossa löydetyn materiaalin analysoimiseen ja nimeämiseen kuuluu loputon ikuisuus.. Aivan uskomatonta ja aivan alussa ollaan silti!

    • Anonyymi

      Nuo kuvat taitavat olla lähinnä populaarinen tuote yleisölle, kun varsinaiset tutkijat keskittyvät eri aallonpituuksien analysointiin ja siitä saatavaan tietoon.
      Hieno homma että tiedettä tehdään näinkin.

      • Anonyymi

        Rahvas on aina yhtä innostunutta vaikka ei itse asiasta mitään tajuakaan. Sitä ovat vallanpitäjät hyödyntäneet jo vuosituhansia.


    • Anonyymi

      Ei kuitenkaan niitä avaruusaluksia ole näkynyt. Sepäs nyt outoa. Sitähän tässä odoteltiin niin jännittyneenä.

      • Nyt ei voi sanoa kuin että voi hellanlettas sentään.

        Yksikään suomalaisen peruskoulun käynyt täysjärkinen ihminen ei odottanut näkevänsä syväavaruutta kuvaavan Webbin kuvissa avaruusaluksia, paitsi jeesuslahkon kieltäjä, joka pelkää kuollakseen että maailmankuvansa hajoaa.

        Se hajosi jo todellisuudessa viimeistään 1800- luvulla. Nyt hajoaa tämänhetkinen tieteellinenkin maailmankuva ja sitä kutsutaan jännittävällä nimellä "kehitys".


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Nyt ei voi sanoa kuin että voi hellanlettas sentään.

        Yksikään suomalaisen peruskoulun käynyt täysjärkinen ihminen ei odottanut näkevänsä syväavaruutta kuvaavan Webbin kuvissa avaruusaluksia, paitsi jeesuslahkon kieltäjä, joka pelkää kuollakseen että maailmankuvansa hajoaa.

        Se hajosi jo todellisuudessa viimeistään 1800- luvulla. Nyt hajoaa tämänhetkinen tieteellinenkin maailmankuva ja sitä kutsutaan jännittävällä nimellä "kehitys".

        Hellanlettas mikä selitys taas. Miksi sitten tämä aihe on rajatiedon ufo sivustolla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellanlettas mikä selitys taas. Miksi sitten tämä aihe on rajatiedon ufo sivustolla ?

        Webb teleskooppi sisältää instrumentit joilla voidaan löytää elämän merkit muilla planeetoilla, mukaan lukien teknologisesti kehittyneen kultuurin merkit. Teknologisesti kehittyneen kulttuurin olemassaolo on todiste ufojen ja muukalaisten olemassaololle.

        Ufojen ja muukalaisten olemassaolo ei tosin riipu mitenkään siitä löydämmekö me laitteillamme merkkejä teknologisesti kehittyneistä kulttuureista muilla planeetoilla.

        Kokonaan toinen asia tosin on että ufot ja muukalaiset eivät oikeastaan enää kuulu rajatiedon alueelle, ajat ovat nyt toisenlaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Webb teleskooppi sisältää instrumentit joilla voidaan löytää elämän merkit muilla planeetoilla, mukaan lukien teknologisesti kehittyneen kultuurin merkit. Teknologisesti kehittyneen kulttuurin olemassaolo on todiste ufojen ja muukalaisten olemassaololle.

        Ufojen ja muukalaisten olemassaolo ei tosin riipu mitenkään siitä löydämmekö me laitteillamme merkkejä teknologisesti kehittyneistä kulttuureista muilla planeetoilla.

        Kokonaan toinen asia tosin on että ufot ja muukalaiset eivät oikeastaan enää kuulu rajatiedon alueelle, ajat ovat nyt toisenlaiset.

        Ei ota selvää. Etsii merkkejä elämästä mutta ei vihreitä pikkumiehiä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ota selvää. Etsii merkkejä elämästä mutta ei vihreitä pikkumiehiä???

        Esitätkö vain idioottia vai oletko?


    • Anonyymi

      Mitä tuo nyt paljasti? Ei näy ensimmäisenkään avaruusolion naamaa??

    • Anonyymi

      Uskovaisilla ollut taas eilen huono päivä. Sairaimmathan toivoivat jo että teleskooppia kantava raketti räjähtäisi nousussa.

      Olisi tehnyt hyvää näille, kun virsien hoilaamisen sijaan olisi seuroilla pidetty astronomian tunti ja ihailtu ihmiskunnan tähän asti tehokkainta avaruusteleskooppia, jonka tehtäviin kuuluu myös selvitellä universumin alkuaikoja. Alkuräjähdyksestä päästään noin 100 miljoonan vuoden päähän Valtaojan mukaan. Valtaoja sanoo että kun opitaan lukemaan neutriinoja ja siirtämään ne kuvaksi, niin silloin päästään alkuräjähdykseen saakka katsomaan mitä oikein tapahtui.

    • Anonyymi

      Ja kansa on hurmiossaan kun saa katsella värikkäitä kuvia !
      Apinatkin killistelevät pää kallellaan samoja iloisia ja hehkuvia värejä.
      Oi, tätä onnen autuutta ja vielä keskellä kesää. Mätäkuu alkaa olla vauhdissaan ja maanisdebikot seisovat taas päällään.

      • Anonyymi

        Jaa tähtitiedekin on nyt siis apinoiden ja mätäkuun maanisdebikoiden hommaa? Oli aika koskettava tapahtuma kun 60 vuotta projektin parissa työskennelleet papparaiset sai työstään lopulta kiitoksen onnistumisella ja näkivät sen vielä elinaikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tähtitiedekin on nyt siis apinoiden ja mätäkuun maanisdebikoiden hommaa? Oli aika koskettava tapahtuma kun 60 vuotta projektin parissa työskennelleet papparaiset sai työstään lopulta kiitoksen onnistumisella ja näkivät sen vielä elinaikanaan.

        Kirjoitus mihin viittaat ei mielestäni puhu mitään tähtitieteestä. Oletko varma että luulet ymmärtäväsi mitä luet? Tarkista varmuuden vuoksi myös kirjoituksesi aiheryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitus mihin viittaat ei mielestäni puhu mitään tähtitieteestä. Oletko varma että luulet ymmärtäväsi mitä luet? Tarkista varmuuden vuoksi myös kirjoituksesi aiheryhmä.

        Onhan se varsin kipeetä touhua jos alat vihjailemaan että tällainen huikea saavutus ja onnistuminen on kansan huijaamiseksi ja viihteeksi tarkoitettua skeidaa ja että Raamatun tarinat karvaisesta veljestä ja karvattomasta veljestä ovat sitten totta.
        Olennainen osa Webbin tehtäviä on elämän merkkien etsiminen kaukaisuudesta ja muinaisuudesta, jotka ovat sama asia. Sitä samaa elämää etsitään välillisesti ufotutkimuksessa, joita niinikään suorittaa nykyään NASAkin ja sitä et voi kiistää.
        NASAlla on hieman enemmän auktoriteettia avaruuden tutkimuksessa ja ufotutkimuksessa kuin jollakin Toholammin vapaakirkolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se varsin kipeetä touhua jos alat vihjailemaan että tällainen huikea saavutus ja onnistuminen on kansan huijaamiseksi ja viihteeksi tarkoitettua skeidaa ja että Raamatun tarinat karvaisesta veljestä ja karvattomasta veljestä ovat sitten totta.
        Olennainen osa Webbin tehtäviä on elämän merkkien etsiminen kaukaisuudesta ja muinaisuudesta, jotka ovat sama asia. Sitä samaa elämää etsitään välillisesti ufotutkimuksessa, joita niinikään suorittaa nykyään NASAkin ja sitä et voi kiistää.
        NASAlla on hieman enemmän auktoriteettia avaruuden tutkimuksessa ja ufotutkimuksessa kuin jollakin Toholammin vapaakirkolla.

        Tuosta voit lukea NASAn kotisivuilta asiasta, niin ei tarvi alkaa huutelemaan taas hölynpölyä huijauksista ja viihteestä.
        https://www.nasa.gov/feature/nasa-to-set-up-independent-study-on-unidentified-aerial-phenomena/


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe