Ei voi enää muuta sanoa kuin että täysiä kusipäitä ovat näiden häirikkö-mopoilijoiden vanhemmat !!!
Vittu menkää oikeesti itteenne ja miettikää onko kasvatus-tehtävä sujunut omasta mielestänne ihan mallikkaasti ?!? Hävetkää onnettomat jos osaatte edes sitä !!!
Häirikkö-mopoilijat
20
794
Vastaukset
- Anonyymi
Soita poliisille. Ei liikenteen häiriökäyttäytyminen ole oikein. Lisäksi voit työntää eteen vaikka lastenvaunut.. jos kävelyteillä kaahailevat?
- Anonyymi
Milloin viimeksi olet kylällä nähnyt poliisin tekevän yhtään mitään, muuta kuin ajavan kylän läpi kerran kuukaudessa ? Esim soisi pysäyttävän, tutkivan, sakottavan yli-äänekkäitä autoja, vanhojen pappojen paukkuvia harrikoita tai finni-naamojen häirikkö-mopoja ? Ei tapahdu tässä maailmassa. Nämä virkamiehet istuvat virka-aikana haalari-kameroissa miekka-taksissaan eivätkä ole näkevinään tai kuulevinaan mitä ympärillä tapahtuu. Täysin turhaa porukkaa mitä tulee liikenteen kaluston valvontaan. Hätäkeskuksessa, minne poliisi itse ohjaa soittamaan, ei viitsitä kuunnella edes lausetta loppuun. Vanhempiensa tulisi kantaa ja tuntea kasvatus-vastuunsa kupeittensa hedelmistä, näistä muutamista, vain ja ainoastaan häiriköivistä, huomion kipeistä, kyykäärmeitten sikiöistä.
- Anonyymi
Poliisi on nykyään aivan yhtä hampaaton ja munaton kuin joku hyssyttelevä Nato joka pelkää sotaa, eikä tajua että se on jo käynnissä. Näistä ei ole meidän turvaksi tosi paikan tullen.
- Anonyymi
Suuri enemmistö tukee sinua ja on kanssasi samaa mieltä. Onneksi me tiedämme sen.
- Anonyymi
Muutama ajattelematon pilaa koko pienen fiksun nuosisojoukkomme mainetta. Voisikohan nuoret keskenään opastaa heitä helpomman elämän poluille?
- Anonyymi
Kylläpä teillä aikuisilla on hieno ja asiallinen kommunikointitaito. Ja huudetaanko me poliisia, kun te lyötte meitä lapsia tai vaimoanne? Ei, me purraan hammasta ja kärsitään kuin miehet.
- Anonyymi
Minulla on etälamautin, jota tarvittaessa käytän mopopoikiin.
- Anonyymi
Mene sinä himaas valittaan koti-olojas. Bensan ja renkaan hinnat ei ole vielä riittävän korkealla tasolla, vai mitä faija ja mutsi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on etälamautin, jota tarvittaessa käytän mopopoikiin.
Se samako, jolla uhkaat omaa jälkikasvuasi, jos on eri mieltä kuin sinä? Tai vaimoasi joka unohti ostaa kaupasta toisenkin sixpäkin sinulle illaksi, jotta voit aamulla selittää, ettet muista miten illalla vaimosi etälamautit ettei hän oksenna inhosta kun kiipeät päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se samako, jolla uhkaat omaa jälkikasvuasi, jos on eri mieltä kuin sinä? Tai vaimoasi joka unohti ostaa kaupasta toisenkin sixpäkin sinulle illaksi, jotta voit aamulla selittää, ettet muista miten illalla vaimosi etälamautit ettei hän oksenna inhosta kun kiipeät päälle?
Kyllä teillä kotona on sitten kaikkee.
- Anonyymi
Soita,niin jutellaan.olen himoksessa ja voin im.......ja annan takaa jos käytät kortsua.antas poikien ajella,sillä kesään kuuluu rakkaus.0409350913
- Anonyymi
Jatkakaa siellä vaan ihan keskenänne poika-porukassa.
- Anonyymi
Antaa kaikkien kukkien kukkia.olen ippo Jämsästä,melkein naapurista.alan miehet ,tulkaa himokseen.pidetään poikien kanssa oikein rakkauden kesäilta.tiedän että pienellä paikkakunnalla ei ole helppo tulla kaapista.tule himokseen,ollaan edes ystäviä ja ei eka kerralla tarvi antautua.
- Anonyymi
Sun anus on jo loppuun kaluttu ja älä pyöri siellä,pysyy perämoottorit
- Anonyymi
Sä lupaat vain.tule rantaan mulla on jo et eät farkut ja punainen paita.tule.
- Anonyymi
Tää on paras keskustelu täällä. JA tarpeellisin.
- Anonyymi
"Tää on paras keskustelu täällä. JA tarpeellisin." Mopo vai pervoilu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tää on paras keskustelu täällä. JA tarpeellisin." Mopo vai pervoilu?
Vanha kikka yrittää vaientaa keskustelu on viedä se aloituksesta aivan sivuraiteelle.
- Anonyymi
Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta...
- Anonyymi
Swn kyllä on huomannu. Koko ajan sama homma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389