Olen 59 v ukkomies, minulla on ollut vain 3 pitkää suhdetta, nykyinen on siis kolmas. Olen aina haaveillut vaaleasta naisesta, mutta sellaista ihanuutta ei ole tielleni osunut. Nyt liki kuuskymppisenä toivoisin, että saisin kokea vaalean lämmön. Mistäpä löytyisi joka soisi sen nautinnon. Ukkomies Hyvinkää.
Vaalea nainen
Anonyymi
2
1312
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoisuus tuokin! Eikö vaimo pysty kykene tai halua vaihtaa väriään miellyttääkseen eräänlaista "pervouttasi" tai miten sanoisin
tähän vaaleaan!?
Vai oletteko tai vaimo mustia!?
Ymmärrän jos ukkomihenä ja noin hyvässä kypsässä iässä hakisit miessuhdetta vaihteluksi, joka taipumus tulee esiin myös usein myöhemmällä iällä sekin, tai jopa vakisuhteeseen! Olisin kiinnostunut jopa kokeilemaan!
Kerro lisää fyysisestä olemuksestasi ym.
😋😉🤗 - Anonyymi
Vaimoni vaalea blondi, voisimme täyttää haaveesi, olemme parin vaihtajia ja kokemusta vuosia. Pari 50
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623