Martinlaakson koulusta pelkkää huonoa sanottavaa, en ihmettele että Vantaalle kasaantuu ongelma teinejä kun lähtökohdat opiskelun alku taipaleelta tommoset kuin kyseisessä koulussa. Kaikille tossa koulussa varmaan haetaan turha diagnoosi pikku jutuista, mutta rauhassa saa olla uimataidoton ja kirjoittaa väärin. Välitunneilla on pallopelit kielletty sit ihmetellään kun lapsilla ei ole enää mielikuvitusta kun mitään ei saa tehdä. Turhanpäiväisistä asioista annetaan jälki-istuntoa kuten lumipallon seinään heitosta. Oikein ongelma opettajia mielipiteineen kasaantunu opettaan tohon kouluun. Keskittyisivät oikeisiin ongelmiin lasten ja nuorten kohdalla, kuten oikein kirjoittamisen oppiminen tai uimataito ja jättäisivät tommosen turhan pilkun viilaamisen väliin.
Martinlaakson koulu
Anonyymi
0
371
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152