Oletko mustasukkainen

Anonyymi

jos kaivatullasi on säätöä muiden kanssa?

59

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin aiemmin kunnes tajusin et hän pyörittää koko ajan montaa muijaa samaan aikaan. Aivan sama mulle mitä säätää ja kuinka monen kanssa vehtaa. Tunnen lähinnä surua niiden naisten puolesta 😔

    • Anonyymi

      En

    • Anonyymi

      Jos ei ole suhdetta, niin en. Jos on suhde, niin olisin hämmentynyt.

    • Anonyymi

      Olen se on loppu kerrasta jos oletetaan et nainen jonka tunnen olisi kyseessä.

      • Anonyymi

        Aivan, sinulla on tuollainen tuntemisen kokemus. Toivottavasti et tunne ketään,vaikutat aika epätasapainoiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sinulla on tuollainen tuntemisen kokemus. Toivottavasti et tunne ketään,vaikutat aika epätasapainoiselta.

        Mikä palstapsykologi sinä olet. Minun periaate on se jos on suhteessa niin sitä sit on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä palstapsykologi sinä olet. Minun periaate on se jos on suhteessa niin sitä sit on.

        Ai onko täälä joku ihan oikeessa suhteessa? Vaikee uskoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä palstapsykologi sinä olet. Minun periaate on se jos on suhteessa niin sitä sit on.

        Ja puhut suhteesta naiseen, jonka vakuutat täällä tuntevasi? Eli oikeasti et tunne millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sinulla on tuollainen tuntemisen kokemus. Toivottavasti et tunne ketään,vaikutat aika epätasapainoiselta.

        "Toivottavasti et tunne ketään, vaikutat aika epätasapainoiselta." LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sinulla on tuollainen tuntemisen kokemus. Toivottavasti et tunne ketään,vaikutat aika epätasapainoiselta.

        Juu.. no entä kun nainen tapailee muita miehiä ympäri lääniä, viestittelee enemmän muidenkanssa.? Ja tätäkö pitäisi katsoa saati sitää? Voin väittää et joku muu on aika epätasapainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu.. no entä kun nainen tapailee muita miehiä ympäri lääniä, viestittelee enemmän muidenkanssa.? Ja tätäkö pitäisi katsoa saati sitää? Voin väittää et joku muu on aika epätasapainoinen.

        Älä välitä tuosta. Sinulla on täysi oikeus vaatia juuri sen verran kuin itse haluat. Kannattaa tietenkin vain etsiä sellainen kumppani, joka haluaa samoja asioita. Ja kas näin, ei ongelmaa. Ongelma syntyy vain siitä, jos vapaamielinen ja tiukempi päätyy yhteen.

        Siis kutsutko tuota suhteeksi vai? : D Eiköhän kannata vain unohtaa koko nainen. Olet nyt ihan yksin tuossa "parisuhteessasi". Naista ei selvästikään moinen kiinnosta ainakaan sinun kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko täälä joku ihan oikeessa suhteessa? Vaikee uskoo.

        On omien vehkeiden kanssa, kaikki muu on mielikuvituksdn tuotetta


    • Anonyymi

      Olen mustasukkainen henkeen ja vereen, oli säätöö tai ei

    • Anonyymi

      Valitettavasti olen, en kyllä haluaisi olla😔

      • Anonyymi

        Ihminen jolla on huono itseluottamus on mustasukkainen silloinkin kun ei mitään aihetta ole, monet naiset ylpeilee suhteen alussa että kun ” musta niin kovasti että on mustasukkainen”
        Eivätkä tajua että mustasukkaiuåsuus ei kuulu kahden toisensa luottavan suhteeseen,
        Niin että mies joka on mustasukkainen on ainoastaan hyvin epävarma luonne, ja sellaisen suhteeseen ei kukaan tervejärkinen ala .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen jolla on huono itseluottamus on mustasukkainen silloinkin kun ei mitään aihetta ole, monet naiset ylpeilee suhteen alussa että kun ” musta niin kovasti että on mustasukkainen”
        Eivätkä tajua että mustasukkaiuåsuus ei kuulu kahden toisensa luottavan suhteeseen,
        Niin että mies joka on mustasukkainen on ainoastaan hyvin epävarma luonne, ja sellaisen suhteeseen ei kukaan tervejärkinen ala .

        Kyllä mustasukkaisuuden tunnetta voi tuntea, vaikka luottaakin toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mustasukkaisuuden tunnetta voi tuntea, vaikka luottaakin toiseen

        Olen samaa mieltä sun kanssa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti sinulla sitten on tai löydät sellaisen kumppanin, joka olisi ehkä myös mustasukkainen, niin ymmärtäisitte toisianne ja voisitte kaikin tavoin vältellä sellaisen tunteen aiheuttamista toisillenne :) Mustasukkaisuudesta kärsivä tarvitsee vain paljon ymmärrystä, jotta tunne voisi lieventyä


    • Anonyymi

      Kuka ei tunnista omaansa? Varas.

    • Anonyymi

      Totta mooses oon

    • Anonyymi

      Joo, eikai se muuten tiedä että välitän.
      Tosin ei se kauheesti säätele muiden kanssa, työntää lähinnä vaan kauemmas ne jotka liian lähelle yrittää.

    • Tottahan sellainen tieto satuttaa.

    • Anonyymi

      Ei se ole ylitsepääsemätön asia, toivon kaikkea hyvää hänelle ja toivon että hän löytää hyvän ja huolehtivaisen ystävän itselleen. Hän ansaitsee hyvää ja huolenpitoa itselleen, onhan hän jakanut sitä muille.

      • Anonyymi

        Tosirakkautta tällainen 😍


    • Anonyymi

      Tekke mitä tekke, immeinen o vappaa tekemä mitä tahto.

    • Anonyymi

      Olen ja en. Aiemmin jonkin aikaa suorastaan kärsin, riuduin ja tuskailin. Tällä hetkellä en enää niinkään, koska arvioisin, ettei hänellä voi olla kovin aktiivisia juttuja, mitä ilmeisimmin ovat jo pitkältikkin haljakoituneet ja mahdolliset uudetkin vaatisivat syntyäkseen mieluiten jonkinasteisen ihastumisprosessin.

    • Anonyymi

      Olen kyllä.

    • Anonyymi

      En ole miksi olisin kun on muitakin jos pettää?

    • Anonyymi

      En ole. Siinä vaiheessa, jos toinen on säätäjä ja härvääjä, katson uuden. Sellaisen, joka ei säädä. Niitä sellaisia myös on. Säätäjän tappio viimekädessä. Samoin jää myös kaikki sellaiset, jotka etsivät aina jotain "parempaa". Ihmisestä aistii nopeasti, mitkä ovat yhdessäolon motiivit ja sen taso.

    • Anonyymi

      Jos ei olla suhteessa, ei kummallakaan ole velvoitteita toista kohtaan. Mustasukkaisuutta voi silti kokea (vaikkei se edes perustu mihinkään oikeaan) ja vaikka ymmärtää täysin ettei velvoitteita ole. Alussa ja ennen alkua, epävarmuus helpommin saa ajattelemaan, että nyt se flirttaa tai nyt se on kahvi- tai lounastreffeillä, vaikka kyse olisi ihan normaalista vuorovaikutuksesta. Toiset kuvittelee jo ihan olemattomasta ja toiset ei ollenkaan. Suhteen alkaessa, yleensä kasvaa luottamus, eikä turhat asiat jää mietityttämään.

      Usein kun ihastuu syvemmin tai rakastuu, ei muita kuin hänet enää halua. Ei silloin käy romanttisilla treffeillä tai pidä haaremia takataskussa. Jos mies iskee edelleen naisia vimmatusti, ei hän ole luultavasti riittävän kiinnostunut tai tunteet ei ole ainakaan vielä syttyneet. Sama koskee naista. Sitten kun saa pakit, tilanne muuttuu tietysti, koska ei ole toivoa enää. S

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus kolahti koska kaivattuni on rakkaani ja kyllä olen kärsinyt mustasukkaisuudesta, mutta en usko hänellä olevan säätöjä, joista voisin olla mustasukkainen, koska hän on minun kanssani.
      Mustasukkaisuuteni naurattaa vieläkin, minua etenkin jälkikäteen ja rakkaani sivussa toppuutellut, että sellaista se on kun välittää

    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitään oikeutta olla mustasukkainen. Vaikka pahalta tuntuisi. En kiusaa itseäni niillä ajatuksilla. Tämä on jo muutenkin ollut tuskaa .

      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että oikeus on kaikkiin tunteisiin. Mutta se että lähtisi toimimaan sen johdosta on eri asia. Joskus menee tunteeseen, mutta ne tunteet on vaan kohdattava ja käsiteltävä. Ei kannata paeta itsessään olevaa
        Mustasukkaisuus on aivan yleisinhimillinen piirre. Useimmat tuntevat ihmiset ovat joskus mustasukkaisia. Niiden tunteiden kanssa on vaan elettävä, eikä niitä voi kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että oikeus on kaikkiin tunteisiin. Mutta se että lähtisi toimimaan sen johdosta on eri asia. Joskus menee tunteeseen, mutta ne tunteet on vaan kohdattava ja käsiteltävä. Ei kannata paeta itsessään olevaa
        Mustasukkaisuus on aivan yleisinhimillinen piirre. Useimmat tuntevat ihmiset ovat joskus mustasukkaisia. Niiden tunteiden kanssa on vaan elettävä, eikä niitä voi kieltää.

        Enemmän se loppupeleissä vahingoittasi minua itseäni. Olisi aika itsekästä olla mustasukkainen ihmisestä jonka kanssa ei itse voi olla. Kuka siitä hyötyisi? Toki hetkittäin tulee tunteita laidasta laitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän se loppupeleissä vahingoittasi minua itseäni. Olisi aika itsekästä olla mustasukkainen ihmisestä jonka kanssa ei itse voi olla. Kuka siitä hyötyisi? Toki hetkittäin tulee tunteita laidasta laitaan.

        Minkä sinä sille tunteelle mahdat? Ei siitä välttämättä kukaan hyödykään, mutta silti se tunne voi tulla.

        Mustasukkaisuuden tunteen pohjalta voi myös toimia. Voi pohtia kumppanin kanssa, voisiko vaikka tiukentaa parisuhteen sääntöjä, millä tavalla voi käyttäytyä muiden kanssa. Jos se ei sovi toiselle, niin sillon se on joko hyväksyttävä tai sitten on erottava, todettava, että tämä kumppani ei ole sopiva minulle.


    • Anonyymi

      Seksi vaan kiinnostaa!

    • Mää en käytä minkään värisii sukkii, ku niitei kyöpelit tarvii. 👻

    • Anonyymi

      Riippuu säädön laadusta, jos se on mieheltä kevyttä sanallista flirttiä vailla tarkoitusta niin en ole moksiskaan mutta sitten kähmimiseen tai hellään kosketteluun kun mennään niin se on itselleni liikaa. Eli toki olen, mutta jos emme ole suhteessa tai muuta niin ei ole asiani siihen "puuttua". Suhteessa ollessa tulisi käytyä tiukka mutta asiallinen keskustelu rajoista. Jos siinä vaiheessa intressit eivät tömää niin se on vain revittävä oma sydän rinnasta ja lähdettävä yksin toiseen suuntaan.

    • Anonyymi

      Olettaisi , jos mulla olisi ollut paljon säätöjä itselläkin niin en olisi yhtä ehdoton tämän asian kanssa. Silloin suhteille ei anna samalla tavalla arvoa, sitä ajattelisi enemmän vapaammin, että säätäkööt mitä säätää, koska toinen ei ole niin merkityksellinen silloin itselle. Silloin yleensä itselläkin on samoja vapauksia.

      On avoimia suhteita, jotka antavat toisille vapauksia, silloin ehkä tunnetaan toinen paremmin, eikä häntä haluta menettää ja siksi annetaan vapauksia toiselle, hyvänä esimerkkinä muuan painonnostaja Anni. Ymmärrän heitäkin. On sovittuja asioita, jolloin niistä pidetään kiinni.

      Mustasukkaisuus syntyy yleensä luottamuksen puutteesta toiseen. Toisten naisten olemus voi jo herättää luottamuksen puutteen. Toisen käyttäytymisellä on merkitystä. Silloin monilla miehillekin voi olla jo olettamus, että se suhde ei välttämättä kanna pitkälle.

      Toiset haluaa sitoutumista enemmän kuin toiset. Sen mukaan hyvä edetä. On ihmisiä, joiden kanssa ei voi sopia mitään, koska tottuneet aina pelaamaan omilla pelisäännöillä. Toiset ihmiset synnyttää enemmän mustasukkaisuutta, syyt ovat aina luottamuksen puutteesta johtuvia. Tämä vain sivusta.

      • Anonyymi

        Lopeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta

        Eikö palsta ole tarkoitettu erilaisille mielipiteille. Joita voi myös arvostella. Epävarmuus itseen ja toiseen voi kans synnyttää mustasukkaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö palsta ole tarkoitettu erilaisille mielipiteille. Joita voi myös arvostella. Epävarmuus itseen ja toiseen voi kans synnyttää mustasukkaisuutta.

        Tämä on tarkoitettu parin narsistin henkilökohtaisille kaipaus/vedätysviesteille. Täällä ei saa missään tapauksessa keskustella asioista.


      • Anonyymi

        Kyllä, meitä on erilaisia, eikä ole mitään yhtä ainoaa oikeaa tapaa olla yhdessä, vaan kaikki riippuu suhteeseen ryhtyvistä henkilöistä, millaisen suhteen he haluavat.

        Sanoit, että syntyy yleensä luottamuksen puutteesta, mutta että syyt ovat aina luottamuksen puutteesta johtuvia. Minä kommentoisin tähän, että ainakaan itselläni ei ole luottamuksen puutetta kumppaniini, mutta koen silti mustasukkaisuutta, jos joku toinen lähestyy kumppaniani. En siis usko, että kumppanini tekisi mitään, mikä menisi rajojeni yli, mutta minua inhottaa jo se, että joku osoittaa kiinnostusta häneen.


    • Anonyymi

      Sehän tietysti selittäis tämän asian, kun ei oo naisesta kuulunut enää mitään pitkään aikaan. Sai varmaan paremman miehen.

    • Anonyymi

      Kyllä se loukkaa ja siinä määrin, etten kestäisi sellaista yhtään.

    • Anonyymi

      Olen, vaikken haluaisi olla. En pysty katsomaan sivusta että on jonkun toisen kanssa niin siinä vaiheessa luovutan. Tuntuu liian pahalta.

      • Anonyymi

        Mitenkäs jos kaivattusi olis mustasukkanen susta ja kaivatullasi ei ole mitään säätöö? Haittaisko se? Siis mustasukkaisuus sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs jos kaivattusi olis mustasukkanen susta ja kaivatullasi ei ole mitään säätöö? Haittaisko se? Siis mustasukkaisuus sinusta?

        Ei haittaisi pelkkä mustasukkaisuus tunteen tasolla. Kunhan se pysyisi aisoissa. Väkivaltaa en hyväksy että jos mustasukkaisuus olisi sairaalloista ja agressiivista niin en tietenkään sellaista suvaitse. Ikinä keneltäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs jos kaivattusi olis mustasukkanen susta ja kaivatullasi ei ole mitään säätöö? Haittaisko se? Siis mustasukkaisuus sinusta?

        En anna aihetta mustasukkaisuudelle. En oikein tee mitään sellaista mistä toinen saisi aihetta olla mustasukkainen. En siis keksi yhtään syytä, miksi joku ois musta mustasukkainen. Jos joku nyt tästä huolimatta olisi, niin varmaan puhuttais asiasta ja hän tajuaisi ettei sille ole syytä.

        -Tuo 15:43 vastannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna aihetta mustasukkaisuudelle. En oikein tee mitään sellaista mistä toinen saisi aihetta olla mustasukkainen. En siis keksi yhtään syytä, miksi joku ois musta mustasukkainen. Jos joku nyt tästä huolimatta olisi, niin varmaan puhuttais asiasta ja hän tajuaisi ettei sille ole syytä.

        -Tuo 15:43 vastannut

        Se on hyvä ettei anna aihetta siihen. Olen kyllä tässä työstänyt omaa mustasukkaisuuttani mutta tänään kun kuulin hänestä ja ketä hänen lähellä on, se tuli. Ei mitään oikeaa syytä ollut. Mutta joo. Jatketaan työstämistä.


    • Anonyymi

      Kyllä olen, vaikka itse olekin varattu. Mutta se on vain minun päänsisäinen ongel.a - hän on kyllä vapaa tekemään mitä haluaa.

      • Anonyymi

        *ongelma


    • Anonyymi

      Tottakai. Eihän mikään syvä ja kestävä kasva sellaisessa leijailussa.

      Tai en minä mustasukkainen ole. Vaan jo muualla.

      Muuten en kai ole kovin mustasukkainen.

      Joku Raamattukin tietää jo nämä asiat. Ja muut ei sitten edistyneissä viisauksissaan enää tiedäkään. Jännä homma.

      • Anonyymi

        Ei pidä olla aihetta siihe


    • Anonyymi

      Kenenkään säädöt ei kuulu minulle millään lailla.

    • Anonyymi

      Saa pitää ne muut. Mun ja toisten kanssa ei vehtaa enää yhtä aikaa ikinä.

    • Anonyymi

      Siinäpä player säätää rauhassa jatkossakin mutta ilman että pa.nee enää mua. Onneksi tappaa tunteet tehokkaasti kun paljastuu että pitää varap.anona ja naurattaa naisia työkseen sekä pyörittää useaa yhtä aikaa 🤢🥴

    • Anonyymi

      Olen, mutta asiat täytyy vain hyväksyä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe