Olen rakastunut liian nuoreen

Anonyymi

Olen ihastunut. Hän on 14v ja minä 21v. Olemme molemmat rakastuneita, välitämme toisistamme, ja välimme on aivan terve ja tasapainoinen poikien välinen suhde. Kesustelukultuurimme on hyvin avointa ja tietoista. Olemme punninneet ikäeroamme, muiden suhtautumista ja muita riskejä suhteeseemme liittyen. Olen kertonut perheelleni suhteestamme ja he ovat ottaneet asian hyvin, vaikka ymmärrettävästi heillekkään asia ei ole ollut itsestäänselvyys.
Ongelmana tuntuu olevan toisen osapuolen vanhemmat, jotka onvat hyvin varautuneita ja ennakkoluuloisia. Hän ei ole kertonut suhteesta sillä tiedossa olisi ikävät seuraukset. Itse olisin valmis näyttämään naamani ja istumaan heidän ruokapöytään, mutta emme voi kertoa asiasta.
Olemme etäsuhteessa. Olemme kerran tavanneet ja sen jälkeen todenneet että suhteemme on erittäin hyvä ja arvokas. Siitä olemme varmoja että suhteemme on turvallinen. Ainoa asia askarruttaa. Mikä suhteessa on vialla? Vastaukseksi ikä tuntuu naurettavalta. Eikö kahden ihmisen vilpitöntä hyvää onnea ja rakkautta voi hyväksyä?

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun mielestä tämä on oikein toimiva homma.. toisen osapuolen vanhemmat vaikuttavat ärsyttäviltä.

    • Anonyymi

      suomenlaki on sellainen että se katsoo, ettei tuollainen alaikäinen 14-vee ole vielä niin kehittynyt että tajuaa millai toimia aikuisen kanssa. On liian vietävissä ja oikean aikuisen pitäisi tuon tajuta. Tuollainen sinun mielestäsi "terve" suhde voi ollakkin sellainen että 14 vuotias kärsii siitä vielä kehittyessä ja ehkäpä loppu elämän. Ja sinut tuossa asiassa tuomitaan sano 14-vuotias mitä tahansa...

      Ehkäpä olet vielä itsekkin lapsen tasolla kun ett tuollaista älyä.

    • Anonyymi

      Säälittävää, raukkamaista ja tyhmää. Olet aikuinen, toinen teini. Sinut pitäisi laittaa vankilaan. Oksettavaa. Lopeta suhde.

    • Anonyymi

      Että on 14 vuotias niin ei ole vielä aikuinen , paljon muuttuu hänen kehityksessään kasvaessa. Alaikäisen kanssa ei oikein voi vielä päättää mitään, päätökset tekee hänen vanhempansa, ja mitä luulisit jyhteiskunnan sanovan sekaantumisesta alaikäiseen , jotta 14 vuotiaa. Vanhemmat toimivat ihan kuten vanhusten pitääkin toimia , suojelevat lastaan .
      Mutta jos rakkaus on pysyvää niin se kestää odotuksen siitä ajasta kun toinen kasvaa aikuiseksi , ja silloin voi olla suhteessa kuten haluaa . Ja kun molemmat on aikuisia niin ei iälläkään ole merkitystä ainoastaan se että rakastaa toisiaan on pääasia.

    • Anonyymi

      Mene pedofiili hoitoon.

    • Anonyymi

      Ei tossa mitään outoa ole. Rakkaus kun ei katso ikää, ei aikaa, eikä paikkaakaan. Asia on iha ok jos tunne on molemminpuolinen ja kumpikin un suhteeseen tyytyväinen. Aika sen sitten näyttää miten kestävä suhde on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe