Miki Liukkonen

Anonyymi

Olen katsonut tähän asti kaikki hänen ohjelmasarjansa jaksot. Ensin ajattelin mikä hihhuli taas on pullahtanut julkisuuteen, mutta mitä useamman katson, sitä älykkäämmältä hän vaikuttaa, vanhakin yllättyy. Ehkä kirosanojen käyttöä voisi jättää, mutta ei aiheetkaan lapsille ole tarkoitettu.

57

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole seurannut ohjelmasarjaansa, yhden haastattelun katsoin. Ajatuksenjuoksunsa antoi vaikutelman vaikeaselkoisuudesta. Minulle kuten toimittajallekaan eli avautunut paksun kirjansa pääsanoma eikä hän itse mielestäni osannut avata sitä kuulijalle.

      Kovasti ongelmainen tuntuu olleen ja erikoista pakkokävelyt päivittäin.

      Älykkyyttä en osaa arvioida.....Tämä siis ensivaikutelma.
      Siili

    • Anonyymi

      En minäkään päässyt hänen ohjelmaansa sisään. Ehkä se älykkyys on niin korkealentoista, että jää meikäläisen ulottumattomiin.
      Kankeus on minulle näkijänä/kuulijana teennäistä. Nyt justiinsa kärventää sietokykyä ylen aamutv:n juontaja. Hän lukee kaikki "spiikkinsä" paperista. Ei ole keskustelijoiden kanssa 100 % läsnä. Kauniin jäykästi istuu mekossaan ja kaunis meikki, mutta tönkköä on.

      • Anonyymi

        "Kärventää"😁
        Itse en tuollaiseen kiinnitä huomiota ainakaan niin että se mitenkään kärventäisi tai muutoinkaan mitään voimakkaita tuntemuksia aiheuttaisi.

        Sanoma ja asia on tärkein.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kärventää"😁
        Itse en tuollaiseen kiinnitä huomiota ainakaan niin että se mitenkään kärventäisi tai muutoinkaan mitään voimakkaita tuntemuksia aiheuttaisi.

        Sanoma ja asia on tärkein.
        Siili

        Kärventää, kärventää 😊
        Kuuntelen tosi paljon äänirjoja ja sen myötä on aistit herkistyneet. Äänikirjojen lukijoilla on hirveen suuri vastuu kuuntelukokemuksesta. Joskus olen joutunut lopettamaan kirjan aika alussa, koska lukutyyli on vienyt liian suuren huomion.

        Niin, tuota Miki Liukkosen ohjelmaa en ole vielä nähnyt. Muutaman haastattelun. Finlandia-ehdokkuuden jälkeen sain kuvan, että hän omissa "fääreissään".
        Nyttemmin tuoreimmissa tullut mielikuva, että hän on hirveän ujo, pelokaskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärventää, kärventää 😊
        Kuuntelen tosi paljon äänirjoja ja sen myötä on aistit herkistyneet. Äänikirjojen lukijoilla on hirveen suuri vastuu kuuntelukokemuksesta. Joskus olen joutunut lopettamaan kirjan aika alussa, koska lukutyyli on vienyt liian suuren huomion.

        Niin, tuota Miki Liukkosen ohjelmaa en ole vielä nähnyt. Muutaman haastattelun. Finlandia-ehdokkuuden jälkeen sain kuvan, että hän omissa "fääreissään".
        Nyttemmin tuoreimmissa tullut mielikuva, että hän on hirveän ujo, pelokaskin.

        Ujo ja pelokas, jännitti ehkä esiintymistä tv:ssä. Sama tuli.mieleen, koitti jonkinlaisella uhmakkuudellakin peittää ehkä epävarmuuttaan. Tämä ehkä vaikutti siihen mitä sai vastattua kysymyksiin.
        Siili


      • Anonyymi

        Miki olikin Nero. Katsokaa sivullinen ja Mercedes Bentso, kun Miki vierailee hänen luonaan. Siinä Mercedes sanoi Mikille, että itsemurha on yks hyvä pakokeino jos elämä menee liian paskaks. Sit mä katoin kun tää samainen henkilö haastatteli Mikia Linda-Maria -nikemellä. Se oli sellainen prodkast youtubessa. Linda kysyi Mikiltä, joka seurusteli silloin Behmin kans, et hän haluais elää ja toivos että ei tulis niitä pirun ahdistuksia ja masennuksia, eikä elämä menis niin vittumaiseks, et tarvii tappaa itsensä. Linda-Maria tähän, et joo se on hyvä lähtökohta. Mä en tästä Linda-Mariasta oo koskaan kuullutkaan, mut huomasin, et miki oli onnellisempi kun oli elämänkumppani jota rakastaa ja sit siinä kävi niin kuin kävi. Tuntuu pahalta. Mä kaipaan Mikiä, mä tiedän mitä on yksinäisyys, ahdistus ja masennus. Se on helvetinmoinen tunne. Lääkitys on molempiin. En viitsi tätä loppuelämää enää kärsiä. Alkoholiin en koske. Tottakai lääkkeitä ohjeen mukaan. Tällä palstalla tuntuu nuo yliannostukset olevan in. Ymmärrän kyllä senkin


    • Anonyymi

      14.07.2022 07:55, katsoin varmaan juuri sen kirjaesittelyn aikanaan ja koin ihan samoin. Outoa harhailua puheessa, enkä päässyt kärryille. Kun olen useamman ohjelman katsonut, olen jo ainakin perälaidassa kiinni. En vielä ole katsonut viimeistä erakoista kertovaa.

    • Anonyymi

      Oon nähnyt olikohan puol seiskassa haastattelun.
      Sitte jokin 'sivullinen' jossa itsellään on pari haastateltavaa, sen pari jaksoa katsonut, muut menneet ohi, oisin ehkä katsonu jos olisin huomannut, kesti vaan puolisen tuntia,
      Jotain itseiroaniatyyppistä huumoria, jonka vuoksi ei ole alkanu ärsyttää.
      Ei myöskään harmita, että jäänyt näkemättä.
      Laulaja Rita Behmin kans kihloissa, ainakin silloin puol seiskan aikaan selvisi.

      • Anonyymi

        Juuri se sivullinen jatkuu monella jaksoilla, edelleenkin, menossa ehkä 7. tai 8.


    • Anonyymi

      14.07.2022 08:26. Nyt avasin television, varmaan sama vaalea toimittaja sinisessä mekossa. Jännittää ja yrittää kovasti, onkohan aika uusi. Vaikea on tämänhetkinen aihe, Protuleirit.

      • Anonyymi

        Oli juuri hän. Myöhemmin ohjelmassa mieskollegan kanssa keskustelussa kävi ilmi, että pitkältä tauolta naistoimittaja palannut. Kyllä se esiintyminen siitä notkistuu ja luontevoituu, kun tulee rutiinia.


    • Anonyymi

      Yhtään kirjaa en ole lukenut.

      Kun kirjailijaa pitäis arvioida kirjojensa perusteella. Kundi kuitenkin ollut paljon esillä mediassa ja tosiaan oma telkkariohjelmakin, jotain havaintoja tokikin.

      Kundin julkisuus siis pitäis perustua teoksiinsa, mutta vähän sama tilanne, kuin vaikkapa Mellerin kans, ulkokirjalliset jutu vie päähuomion. En muuten ole lukenut ensimmäsitäkään melleriä. Meller oli aika samantyyppinen taiteilijapersoona, perinteinenkin dokaamisensa takia. Sellaista rappioromantiikkaa.

      Miki on mun mielestä enenpi punk. Värjää fledaa, mustat kledjut, jotenkin anarkistisempaa lausuntoa. Mutta esim ohjelmansa saatananpalvojista oli paitsi punk, myös mielenkiinoinen enenpikin. Ei suomessa siihen asiaan ole kummemmin kiinnitetty huomiota, siis ihmisiähän net saatananpalvojatkin on.

      Tähän mikin imagoon kuuluu toi punkhenkisyys ja taiteiljana pitää tietenkin myydä kirjoja. Mutta ei tukan värjääminen tai pukeutuminen tee kenestäkään taiteilijaa, kyllä kaverilla on ajatuksia ja tuo niitä esiin myös kirjojensa ohella myös esiintymisillään.

      Kirjoittaminen on enenpi ajattelemista, kuin koneella kirjoittamista. Noin julkisuudessa hokaa mikin tosiaan myös ajattelevan asioita. Ehkä tyyppi ei ole saanut esiintymiskoulutusta, ei käynyt mannekiinikursseja, mutta ihan ok saa sanottavansa sanotuksi. Tässä just tämä, ulkoasua voi olla mitä tahansa, sisältöhän se ratkaisee. Ihan sama kuin kirjan kannet, harvempi arvostelee kirjaa kansipaperien perusteella, mutta kannet voi saada lukijan kiinnostumaan sisällöstä.

      Tuli aika pitkästi, mutta kun perusjuttu on kirjoittaa ja myydä kirjoja, sen eteen pitää markkinontiakin tehdä. Ja tietenkin samalla voi tuoda mieltään kiinnostavia asioita esiin. Monesti ihmetellään, kun muusikotkin, kirjailijat jne on päntiönään jakelemassa lausuntoja aiheesta, kuin aiheesta. Se johtuu just siitä, net on miettineet asioita ja niillä on tietoa.

      Joopajoo, miki pokannut behmin, kiintoisa pariskunta. Kumpikin aika nuoria, uransa alussa, kummallakin massiivinen menestys. Ja kumpikin laisensa oloisia, kuitenkin samanlaisensa. Toi liitto ei voi päättyä, kuin eroon....ja behm voi olla vielä vapaana D

      Eli, ainakin mua kiinnostaa kyllä lukea jäbän tuotantoa, ilman julkisuutta en ehkä tietäis miehestä mitään.

      =DW=

      • Anonyymi

        Minä en kyllä saanut yhden ohjelman perusteella vaikutelmaa että saa sanottua asiansa. Päinvastoin tuli tunne et ei vastannut siihen mitä toimittajat kysyivät.

        Voihan olla et ajatuksia päässään liikkuu paljonkin, kaikilla älykkäiksi itseään mainostavilla ei välttämättä sosiaalinen ulosanti ole se kaikkein paras mahdollinen.

        Joka tapauksessa minulle jää toistaiseksi vieraaksi.

        Siili


    • Anonyymi

      Näinhän se menee meillä keski-ikäisillä - ennakkoluuloja piisaa ja nuorten toiminta tuomitaan usein tietämttä, mistä on kyse.

      Opimme nuorilta valtavasti, jos haluamme ja uskallamme kyseenalaistaa omia ajatuksiamme ja asenteitamme.

      • Anonyymi

        Liukkosesta ei ainakaan opi mitään uutta. Teko-älykkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liukkosesta ei ainakaan opi mitään uutta. Teko-älykkö.

        Hyvä esimerkki aiempaan kirjoitukseen!


    • Anonyymi

      Kirjasta Elämä: Esipuhe
      ”Mitä järkeä lähteä jonnekin avaruuteen jos siitä tulee vain paska olo?” (s. 543)

      Tosi syvällistä ?

    • Anonyymi

      Mikillä taitaa olla hoitamattomat hampaat.
      Se vahingossa hymyili vähän.
      Minkä näköinen hyypiö se olisi
      huonoine hampaineen
      jos sillä ei olisi musta tukkaväri
      ja mustatut silmät ?
      Kaikki siinä ihmisessä tuntuu
      keinotekoiselta ja se puhuu aika tönkösti.

      • Anonyymi

        Hoiti hampaitaan ja oli puhtaan valkoiset kun seurusteli Behmin kans, tukkakin ok. Kyllä mun mielestä Mikille sopi musta tukka, kuten myös hänen oma vaaleampi väri. Tosi söpö kundi. Hän osasi olla hauska. Ujouden ja arkuuden ymmärrän. Se on lahjakkaiden ihmisten inhottava puoli. Ymmärrän Mikiä täysin, siinä oli niin paljon tuttua kuin mun omassa elämässäkin, kun hän kertoi aamupanikistaan ja pahoista illoistaan, aattelin kukas tuo on kun tuntee samoin kuin mä. Aion lukea kaikki hänen kirjansa. R.I.P Miki. Nyt olet vapaa tämän maailman mätänemisestä, kuten asian ilmaisit.


    • Anonyymi

      Katsoin Areenasta pari jaksoa. Noissa hän kysyi haastattelemiltaan kysymyksiä verraten vastauksia omaan ajatusmaailmaansa. Mielestäni kysymykset ja vastaukset jäivät jotenkin irrallisiksi ja rönsyilivät asiasta ja aiheesta toiseen.

      Varmaan hän on lukenut paljon mutta puheidensa perusteella mielestäni keräämänsä tieto ei ole oikein jäsentynyt. Siis hän ei ole muodostanut ja muokannut asioista omaa käsitystään.

      Hellyttävää kun esittelyjaksot alkoivat sillä kun hän peilasi itseään ja totesi että hiukset eivät ole hyvin mut olkoon.

      Siili

      • Anonyymi

        Hänen ohjelmissaan ei ole analyyseja, ei johtopäätöksiä tehdä,
        ne on puuta heinää. Yrittävätkö ne kertoa jotain, jää arvailuksi.
        Ei niistä kostu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen ohjelmissaan ei ole analyyseja, ei johtopäätöksiä tehdä,
        ne on puuta heinää. Yrittävätkö ne kertoa jotain, jää arvailuksi.
        Ei niistä kostu mitään.

        Ehkä hän hakee itseään, koostaa itseään kiinnostavia ns haastatteluja ja yrittää muokata niiden pohjalta omia käsityksiään. Kovin syvällisiin noissa ei päästä....

        Mut nuori ihminen, kehittynee vielä

        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän hakee itseään, koostaa itseään kiinnostavia ns haastatteluja ja yrittää muokata niiden pohjalta omia käsityksiään. Kovin syvällisiin noissa ei päästä....

        Mut nuori ihminen, kehittynee vielä

        Siili

        Miki 33 v.
        Oliko Sanna Marin aloittaessaan pääministerinä 33 v ?
        Vertaa ajattelua ja ulosantia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miki 33 v.
        Oliko Sanna Marin aloittaessaan pääministerinä 33 v ?
        Vertaa ajattelua ja ulosantia !

        Mistä pääset toisen pään sisään ajattelua vertaamaan?

        Sosiaalinen kanssakäyminen sen sijaan näkyy uloskin päin ja siitähän Mikikin on itse sanonut että se ei ole hänen vahvimpia puoliaan.

        Ja ehkä kirjailijoita ja poliitikkoja en muutoinkaan lähtisi vertailemaan. Oliko vertailusi muuttujissa vain ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen ohjelmissaan ei ole analyyseja, ei johtopäätöksiä tehdä,
        ne on puuta heinää. Yrittävätkö ne kertoa jotain, jää arvailuksi.
        Ei niistä kostu mitään.

        Minä kostuin sen verran et ohjelmien kautta opin tuntemaan pintarääpäisyn Miki Liukkonen -nimisestä henkilöstä. Ja jos haastateltavansa kiinnostaa voin jatkaa heihin ja edustamiinsa asioihin tutustumista ainakin netin kautta.

        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pääset toisen pään sisään ajattelua vertaamaan?

        Sosiaalinen kanssakäyminen sen sijaan näkyy uloskin päin ja siitähän Mikikin on itse sanonut että se ei ole hänen vahvimpia puoliaan.

        Ja ehkä kirjailijoita ja poliitikkoja en muutoinkaan lähtisi vertailemaan. Oliko vertailusi muuttujissa vain ikä?

        Jos järki kulkee puhekin kulkee.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos järki kulkee puhekin kulkee.,

        Eipä ole noin yksioikoista.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole noin yksioikoista.
        Siili

        Jos ajatus ei kulje ei suustakaan mitään tule.
        Puhe on ajattelun tuotosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatus ei kulje ei suustakaan mitään tule.
        Puhe on ajattelun tuotosta.

        No tässä tapauksessahan ajatuksia on mutta ulosanti muille ehkä kaipaa harjoitusta.
        Siili


    • Anonyymi

      Tuntuu kehittymättömältä, lapselliseltakin toisaalta. Onnettomia ohjelman
      raakileita, joissa ei ole kiinnostavia haastateltaviakaan aiheista puhumattakaan.
      Jotain omituista (höhlää) pappia haastatteli kun viimeksi katsoin vilauksen.

      • Anonyymi

        Minusta haastateltavat ihan mielenkiintoisia, kukahan valinnut?
        Haastattelut sen sijaan jäivät pinnallisiksi. Kysymykset oli mietitty valmiiksi ja ehkä haastateltavien taustoihin hieman perehdytty mutta kysymykseen vastaamisen jälkeen keskustelu siitävaiheesta tyrehtyi, jatkokommentteja tai -kysymyksiä ei tullut ja pompattiin toiseen aiheeseen.

        Miki haastattelijana vaivautuneennoloinen# useikaan einkatsonut haastateltavaansa kohti.

        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta haastateltavat ihan mielenkiintoisia, kukahan valinnut?
        Haastattelut sen sijaan jäivät pinnallisiksi. Kysymykset oli mietitty valmiiksi ja ehkä haastateltavien taustoihin hieman perehdytty mutta kysymykseen vastaamisen jälkeen keskustelu siitävaiheesta tyrehtyi, jatkokommentteja tai -kysymyksiä ei tullut ja pompattiin toiseen aiheeseen.

        Miki haastattelijana vaivautuneennoloinen# useikaan einkatsonut haastateltavaansa kohti.

        Siili

        Kokemattomuutta, eikä ole tottunut olemaan seurassa. Huomaan saman, aika usein hämillään niin kuin ei tietäsi miten jatkaa. Kirjailijat kun työskentelevät paljon yksin. Jari Tervo sanoi aikoinaan että hän on alkanut olla Uutisvuodossa sen vuoksi että oppii vähän sosiaalisuutta. Seurasin sitä ohjelmaa aina, ja Jarissa kehitys näkyi. Ensin katsoi kattoon ja oli tönkkö, sitten vapautui ja osoittautui melkoiseksi huumorimieheksi. Nyt seuraan Janin ja Jarin Tosisuomalaisuus -ohjelmaa ja tykkään.
        Nyt meni taas uusiin svääreihin tämä juttu.


    • Anonyymi

      Erilaisia elämänkatsomuksia ja valintoja hän esittelee. Aivan uuteen asiaan tutustuin yhdessä jaksossa. Kaksi nuorta naista elävät sillä, että saavat enemmän palkkiota mitä vähemmin puettuna lähettävät kännykkäkuviaan. Siinä äimisteli Miki ja yhtä hämmästynyt olin minä. Olen aina ollut sitä mieltä että parempi ansaita julkkislööpeilläkin, jos ei muuta työtä osaa, kuin olla sossun luukulla. Tämä meni yli, toivottavasti nuoret naiset katsoivat ja valitsevat mieluummin vähemmän oudon, tubetuksen jos haluavat näytillä olla.

    • Anonyymi

      Enpä ole mitään menettänyt, kun en ole juurikaan katsonut - huomaan.
      Ei kiinnosta kummalliset poikkeavat ihmiset. Pappi oli ihan pölhö.
      Miksi siitä pitäisi tietää ?

      • Anonyymi

        Ei pidä. Asia kunkin oman kiinnostuksen vallassa.
        Siili


      • Anonyymi

        Se oli jotenkin sairas tyyppi. Ei sovi papiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli jotenkin sairas tyyppi. Ei sovi papiksi.

        Tuon lyhyen "haastattelun" perusteellako tuohon johtopäätökseen tulit?
        Siiöi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon lyhyen "haastattelun" perusteellako tuohon johtopäätökseen tulit?
        Siiöi

        Siis edellisen kirjoittaja Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon lyhyen "haastattelun" perusteellako tuohon johtopäätökseen tulit?
        Siiöi

        Kyllä se ihan hyvin riitti. Kuka hullu esim. nukkuu piikkirauta reidessään
        "kurittaakseen" itseään ja laittaa lautaselleen "pahanmakuista" ruokaakin
        "koetellaakseen" itseään.
        Ei kuulosta ollenkaan oikealta "kilvoittelulta". Jonkunsortin pervo se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ihan hyvin riitti. Kuka hullu esim. nukkuu piikkirauta reidessään
        "kurittaakseen" itseään ja laittaa lautaselleen "pahanmakuista" ruokaakin
        "koetellaakseen" itseään.
        Ei kuulosta ollenkaan oikealta "kilvoittelulta". Jonkunsortin pervo se oli.

        Eikö olisi kuitenkin mielenkiintoista perehtyä enemmän hänen perusteluihinsa ja muiden saman suunnan edustajiin. Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä tai alkaa itse toteuttaa hänen tapojaan vaikka haluamme tietää siitä enemmän.

        Ja en tiedä onko minun asiani alkaa hyittelemään, kukin eläköön tavallaan varsinkin jos ei tavoillaan muille aiheuta vahinkoa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli jotenkin sairas tyyppi. Ei sovi papiksi.

        Mielenkiintoista. Mitkä ovat mielestäsi pappiuden sopivaisuussäännöt?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Mitkä ovat mielestäsi pappiuden sopivaisuussäännöt?
        Siili

        Olisi mukava voida ajatella, että seurakuntani pappi on henkisesti
        tasapainossa voidakseen olla joskus mahdollisesti tarvittaessa
        seurakuntalaisen tukena.

        Liukkosen ohjelman pappi ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava voida ajatella, että seurakuntani pappi on henkisesti
        tasapainossa voidakseen olla joskus mahdollisesti tarvittaessa
        seurakuntalaisen tukena.

        Liukkosen ohjelman pappi ei ollut.

        Ai mitkä seikat saivat sinut päättelemään et ei ole henkisesti tasapainossa. Ja mistä päättelet oman seurakuntasi papin henkisen tasapainon.
        Pappikin on ihminen.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitkä seikat saivat sinut päättelemään et ei ole henkisesti tasapainossa. Ja mistä päättelet oman seurakuntasi papin henkisen tasapainon.
        Pappikin on ihminen.
        Siili

        Justhan sulle on vastattu. Miksi jankkaat ? Eikö mene perille ?


    • Anonyymi

      Saa kuvan, että hemmoteltu penska ja syntynyt hopealusikka (jossakin). Lääkäriperheestä.

    • Anonyymi

      Erakko-ohjelman lopussa sanoi jotain, että hän itse enemmän erakko kuin haastateltavat.
      Vilkaisin intagramin avoimia sivujaan, vajaa 14000 seuraajaa siellä.
      Aika aktiivisesti siellä näkyy olleen.
      Viimeisimmässä jotain masennukseen liittyen kirjoitti vetäytyvänsä kunnes olo jälleen kohenee.
      Saattanut jossain uutinenkin siitä olla, IL ainakin näyttää joskus upotuksia ig:stä.
      Toivottavasti vastakohdat täydentää toisiaan, jos Behmin kans yhdessä jatkaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikäli olisin kotilieden tilaaja niin tämänsonnanjälkeen irtisanoisin itseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli olisin kotilieden tilaaja niin tämänsonnanjälkeen irtisanoisin itseni

        Älä ny. Moni pitää Liukkosta nerona.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En ole ollut he sarintilaaja 8 vuoteen enkä lue yleensä edes Prisman hyllystä en myöskään
        talisanomia lue yleensä otsikkoja katson kassalla jos jono on pitkä. en jos on lyhyt


    • Anonyymi

      Persut inhoaa Hesaria, koska Hesari kirjoittaa heistä totuuksia,
      joita he eivät halua lukea :DDD

      • Anonyymi

        mitä noi d-merkit on onko sun nimi dee dee dee


    • Anonyymi

      Onko tämä se närästyksen asian tuntia ja suonen vedon jolla on palsta

      • Täällähän on kirjoitettu edesmenneestä Miki Liukkosesta.


    • Anonyymi

      Jäbä ja tunteet youtubessa Miki kertoilee asioistaan. Oli silloin rakastunut ,mut ei avannut sitä enempää. Silti toiveena oli erakoituminen jossakin elämän vaiheessa tai Valamon luostariin asettuminen,huone 312 taisi vielä (leikillään)mainita.
      Kannattaa katsoa kakso ,kestää vähän yli tunnin. Siinä ilmenee sekin,miten vaikeaa oli vastata kysymykseen 10vuoden päähän. Lepää rauhassa Miki ,jäit elämään sydämiin kirjojesi ja esiintymisiesi kautta. Ennenkaikkea kohtaamiset ❤️

    • Anonyymi

      MIKI LIUKKONEN OLI UHRI

      pahan maailman uhri,

      ristiriitojen ja pahuuden uhri,

      syynä ensimmäin erä huumeita,

      syyllinen on se joka huumeita Mikille tarjosi

      se syyllisyys ei katoa kuolemassakaan,
      Jumala tuomitsee aikanaan,

      on hirvittävä vääryys nuoria lahjakaita ihmisiä houkutella huumeitten orjaksi,

      ilmeisesti Mikikin jo koulumaailmassa kiusattuna onnettomana oli helppo uhri humeitten välittäjälle,

      joka tuhosi lopulta harvinaisen lahjakaan kirjailijan jo nuorena hautaan,

      suru on suuri koko yhteikunnassamme,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe