Torstaina olisi edessä se, mitä kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan. Minulle suoritetaan nukutuksessa kaavinta. Paljonko siitä tulee sairaslomaa? (jo aivan henkiseltäkin kantilta)
Kaavinnasta
5
833
Vastaukset
- marleena
Itse olin kunnossa jo samana iltana. Niin henkisesti kuin fyysisestikin.
- läpikäynyt myös
Tuntuu aika ronsilta jos joku voi ihan pokerinaamalla väittää olleensa kaavinnan jälkeen heti henkisesti kunnossa..Siis oliko tosissaan kyse keskenmenosta?
- Tuoreessa muistissa
kävin vajaa kuukausi sitten läpi tuon kauhean kokemuksen.Fyysisesti homma on helppo.henkinen puoli oli musertaa minut.Olihan todella kaivattu menetetty pikku enkeli vaikea "antaa"pois.Oma lääkäri sano että yleinen käytäntö tämän toimenpiteen jälkeen on antaa sairaslomaa kaavintapäivän lisäksi yksi päivä!!!!! Onneksi oli tuttu lääkäri joka tiesi mitä kaikkea olen asian tiimoilta läpikäynyt,ja kirjoitti mulle 2 viikkoa henkistä lepolomaa,mikä kyllä tuli tarpeeseen.Tämähän on menetys joka on kunnolla käytävä läpi selviytyäkseen kuiville.Jos haluat vaihtaa ajatuksia lisää,autan mielelläni sinua.
Tuntuu, etten jaksa. Aihe on vielä niin kipeä, että en voi sanoa sitä edes ääneen. Pikkuista yritettiin puolisentoista vuotta ja nyt kävi näin... Mies on kyllä yrittänyt lohduttaa, mutta hän on samassa veneessä ja järkyttynyt itsekin. Saatan saada vielä ensi viikon saikkua töistä juuri leikatun ranteen takia. Tosin mitä yhdestä kädestä, henkinen tuska on paljon kovempi pala.
Olisin kiitollinen jos saisin jakaa kokemuksia jonkun vertaishenkilön kanssa... e-mailini on [email protected]- kokenut
tuninglaguna kirjoitti:
Tuntuu, etten jaksa. Aihe on vielä niin kipeä, että en voi sanoa sitä edes ääneen. Pikkuista yritettiin puolisentoista vuotta ja nyt kävi näin... Mies on kyllä yrittänyt lohduttaa, mutta hän on samassa veneessä ja järkyttynyt itsekin. Saatan saada vielä ensi viikon saikkua töistä juuri leikatun ranteen takia. Tosin mitä yhdestä kädestä, henkinen tuska on paljon kovempi pala.
Olisin kiitollinen jos saisin jakaa kokemuksia jonkun vertaishenkilön kanssa... e-mailini on [email protected]Toivon sinulle voimia huomiseen.On kokemuksia itsellä kun vuosia toivottu vauvahaave valuu kuin hiekkaan.Se on hirveää.Onko noi enkelisivut tutut? Jos ei,käy ihmeessä kattomassa.Minä löysin noi sivut sattumalta just ku oli kauhea epätietosuus vauvan kohtalosta.Juttuja lukiessa kyyneleitä valui litratolkulla,mutta tarinat oli niin oman kaltaisia,että tuntui kun ois saanu vertaistukee.Meidänkin tarina on nyt sivuilla.Sivu on osotteessa www.enkelisivut.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231