Tetsua ei tiennyt kuka tahtoisi olla isona.
Perhe oli eroperhe.
Äiti kävi länsimielisessä kirkossa ja antoi varoja, mikä johti perheen köyhdyttämiseen ja josta Tetsu tulistui.
Tetsun tyttöystävistä ei kerrota tai sen puolen elämästä.
Tetsu kävi 3 vuotista armeijaa mutta ei tykännyt pestistä.
Ennen armeijaa koulun jälkeen oli työtön, eli kotona.
Armeijan jälkeen ennen Abea, Tetsu oli työtön, vaikka välillä teki hanttityötä jakelussa.
Kuka psykologi yhdistää kolmea asiaa:
- elää aikuisena äitinsä kanssa
- työtön ilman tuloja
- ei omaa perhettä, tyttöystävää tai seksiä kenties
eivätkös kyseiset kolme asiaa ruokkivat extremismiä?
Äidistä eroaminen ei ole todellakaan helppoa.
Ehkä Japanilainen kulttuuri ei erityisemmin tue itsenäisyyttä,
jos kyse on isosta kaupungista, kalliista elämämenosta, joka estää nuoren itsenäistymistä, näköalaton elämä nationalistisessa maassa...
Ja Suomeen verraten - Suomessa SOSSU ei anna.
Tetsua Yamagami Aben ampuja eli äidin kanssa työttömänä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882