Tuo käytäntö muuallekin ja DNA-testimaksu päälle ellei myönnä syyllisyyttään. Pitäisikin kaikilta rakeilta ottaa DNA-testi jo kun rekeisteröi ja kulut jos siloin omistajan maksettava, sitten enää maksu sonnan testistä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f822cd35-60de-4133-81f5-639e3352f761
100 euron sakko sontimisesta Tampereella
Anonyymi
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Joissakin maissa DNA-testit ovatkin pakolliset ja sakot sen perusteella, vähentää sontimista kummasti, köyhimmät ei edes ota rakkia. Pitäisi olla haittamaksutkin isot koska rakit saastuttaa aina, aiheuttavat valtavasti luontotuhoja ja ilmastohaittaa.
- Anonyymi
Kaikkialle sama käytäntö, ehdottomasti!
- Anonyymi
Osa koiran omistajista melko kovapäisiä yksilöitä. Ulkoilutetaan koiraa pari/kolme kilsaa, että päästään hoidetulle nurmikolle paskattamaan rakasta.
Siihen on niin mukava pökätä läjä, kun ei heinät pistele puohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257