Ensimmäinen tiedossa oleva havainto Haminassa olevasta mursusta tehtiin torstai-iltana.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008947110.html
Aika kaukana kotoa on tuo kaveri.
Haminassa mursu
14
90
Vastaukset
- Anonyymi
Mursu on vanha everesti, saanut uuden elämän meressä?😲😲
- Anonyymi
Jaa, minä katsoin uutisen kuvasta että Annika Saarikko lähtenyt uimaan....
- Anonyymi
Palasi takaisin, välillä kävi uimassa avomerellä.
Komiat on sillä hampaat. - Anonyymi
Mikähän juttu tämäkin on, nyt kyllä on keinot monet kun yritetään saada huomio pois Fortumin surkeista Uniper- kaupoista ja veronmaksajille tulossa olevista superjättikorvauksista.
Vai vielä mursuja Suomessa, en usko alkuunkaan tätä satua. - Anonyymi
4 metriä 1000 kiloa.
- Anonyymi
Siellä veneitten välissä rannalla kuorsaa.
- Anonyymi
Voi apuva, mä katsoin ensin, että onks toi mun mies! Mitä se Haminassa tekee, kun sanoi lähtevänsä Päijänteelle meidän mökille seiniä maalaamaan. Soitin heti, ja väitti olevansa mökillä.
Mitä pitäisi nyt uskoa?!- Anonyymi
Usko silmiäsi, hyvä vaimo, älä miehesi puheita. Kuva kertoo enemmän, kuin kaiken maailman "olen mökillä"-selittelyt.
- Anonyymi
Ei ole, on yhtä kuin se Ruokolahden leijona, oli vain pullo tai alku toisestakin leijonasta imetty vatsaan ja alettiin nähdä jo leijonia pohjolan metsässä.
- Anonyymi
Hoh hoijaa sitäkin juttua.
Saa nähdä tuleeko siitä enää eläjää.
Korkeasaaren eläinsairaalaan näkyvät raahanneen sen, jos saisivat lihotetua kuntoon.
Lähemmin tarkasteltuna huomasivat sen olevan pahasti nälkiintynyt ja rasvakerroksen menneen niin ohueksi, että lapaluut pönköttivät näkyvillä.- Anonyymi
Kenen taskuun nuokin rahat menevät? Mursu kun kuoli jo ja kuoli ilmeisesti aliravitsemuksesta johtuen.
- Anonyymi
oli jo iäkäs, joku laski et ihmisen ikään verraten n.90-100v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839