Moi
Minun kaverit ottivat minusta kuvan tai videon jossa minulla oli peitto vähän vinossa vahingossa. Se näytti erektiota vaikka se ei ollut. Tarkistin galleriat ja ei löytynyt. Onnistuivat piilottamaan sen. Sitten heillä oli se kuva tai video. Toinen näistä kavereista tekee minulle kokoajan pikkukiusaa. Kyseiset henkilöt täyttävät vasta loppuvuonna 15. Kysyn vain että mitä minun pitäisi tehdä, kun kyseessä on alle 15 vuotiaat. Olen heitä vanhempi. En voi kertoa koska sitten he jakavat sen kuvan tai videon. Jos en voi tehdä mitään, Tapan itseni.
Mitä pitää tehdä?
Anonyymi
4
181
Vastaukset
- Anonyymi
tee nyt jotain
- Anonyymi
Missä ongelma? Eikö se ole ihan mairittelevaa, että kalu näyttää toimivan vaikka kuvattu on oikeasti impotentti?
- Anonyymi
Mitäs sillä väliä onko erektio vai peitto vaan koholla kun ei näy mitään. Onhan niitä kuvia vaikka kuinka paljon mistä voi kuvitella mitä vaan ja housuissakin.
- Anonyymi
Etkä tapa itseäsi, mutta pistä välit poikki kiusaajakavereihin. Vetäydyt pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105196- 852845
- 462742
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132120- 252011
- 481919
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71853- 421835
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71771Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171761