Moi
Minun kaverit ottivat minusta kuvan tai videon jossa minulla oli peitto vähän vinossa vahingossa. Se näytti erektiota vaikka se ei ollut. Tarkistin galleriat ja ei löytynyt. Onnistuivat piilottamaan sen. Sitten heillä oli se kuva tai video. Toinen näistä kavereista tekee minulle kokoajan pikkukiusaa. Kyseiset henkilöt täyttävät vasta loppuvuonna 15. Kysyn vain että mitä minun pitäisi tehdä, kun kyseessä on alle 15 vuotiaat. Olen heitä vanhempi. En voi kertoa koska sitten he jakavat sen kuvan tai videon. Jos en voi tehdä mitään, Tapan itseni.
Mitä pitää tehdä?
Anonyymi
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
tee nyt jotain
- Anonyymi
Missä ongelma? Eikö se ole ihan mairittelevaa, että kalu näyttää toimivan vaikka kuvattu on oikeasti impotentti?
- Anonyymi
Mitäs sillä väliä onko erektio vai peitto vaan koholla kun ei näy mitään. Onhan niitä kuvia vaikka kuinka paljon mistä voi kuvitella mitä vaan ja housuissakin.
- Anonyymi
Etkä tapa itseäsi, mutta pistä välit poikki kiusaajakavereihin. Vetäydyt pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6753552Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002748Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211741Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔521593- 801550
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3741529Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901273