Senkin kateelliset

Anonyymi

Miks pitää olla niin tarkkana, että ei saa yhtään saada pimeitä tuloja, jos on toimeentulotuella?!? Monet, jotka tekee normitöitä, tekee huoletta pimeitä töitä viikonloppuisin eikä ketään tunnu kiinnostavan, mutta heti ollaan käräyttämässä, jos toimeentulotuella oleva vähän yrittää.

12

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sorit siitä. Kateus vie kalat naapurinkin katiskasta. Ihmiset on muuten verotettu joka asiassa; ruoka, bensa, lämpö aivan tappiinsa. Jos joku pystyy edes jossain nipistämään ilman veroja, kannatan. Ei ole minulta pois.

    • Anonyymi

      Syy on selvä. Töissä käyvä on jo veronsa maksanut. Sinä et ole.

      • Anonyymi

        Muistakin ilmoittaa pimeät tulosi ja maksaa kaikki verosi. Ei kun hommiin siitä. Sossut nimenomaan kun ei mitään muuta ymmärrä kuin keksiä lisää veroja tai ottaa lisää velkaa.


    • Anonyymi

      Sossun tulohan on merkkei, että ei kykene ansaitsemaan omia tuloja. Miten siis voisi pystyä pimeestikkää?

      • Anonyymi

        Maksamatta veroja tietenkin, pönttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksamatta veroja tietenkin, pönttö.

        joo mut jos ei kykene ansaitsemaan elantoansa?


    • Anonyymi

      Hakekaa meltexille töihin, kärsii lehtitietojen mukaan työvoima pulasta

    • Anonyymi

      Minkälaisia pimeitä hommia täällä on? Ei kukaan ota rakennustyömaalle enää pimeästi. Pizzeriaa ei oo. Marjoja saa kerätä. Ja myydä torissa silloin tällöin muutaman kympin tuotteen. Kirpputoripöytääkin saa pitää silloin tällöin.

      Ainoat mitkä keksin, niin tuttujen lapsia hoidetaan ja autoja korjataan eikä niistä kympeistä makseta veroja. Mutta ei noita hommia tee sossun asiakkaat.

    • Anonyymi

      Minä voin sanoa etten ole juoppo enkä sairas. Silti saan toimeentulotukea.

    • Anonyymi

      Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, mistä rahat toimeentulotukesi maksamiseen ovat kotoisin?

    • Anonyymi

      Kylämän kirppiksen verotuotoista?

    • Anonyymi

      Mites tämä entinen kouvolan koirien myyjä joka täällä nykyään koiriaan pennuttaa,maksaako ruplaakaan veroja tuloistaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe