Miks pitää olla niin tarkkana, että ei saa yhtään saada pimeitä tuloja, jos on toimeentulotuella?!? Monet, jotka tekee normitöitä, tekee huoletta pimeitä töitä viikonloppuisin eikä ketään tunnu kiinnostavan, mutta heti ollaan käräyttämässä, jos toimeentulotuella oleva vähän yrittää.
Senkin kateelliset
12
222
Vastaukset
- Anonyymi
Sorit siitä. Kateus vie kalat naapurinkin katiskasta. Ihmiset on muuten verotettu joka asiassa; ruoka, bensa, lämpö aivan tappiinsa. Jos joku pystyy edes jossain nipistämään ilman veroja, kannatan. Ei ole minulta pois.
- Anonyymi
Syy on selvä. Töissä käyvä on jo veronsa maksanut. Sinä et ole.
- Anonyymi
Muistakin ilmoittaa pimeät tulosi ja maksaa kaikki verosi. Ei kun hommiin siitä. Sossut nimenomaan kun ei mitään muuta ymmärrä kuin keksiä lisää veroja tai ottaa lisää velkaa.
- Anonyymi
Sossun tulohan on merkkei, että ei kykene ansaitsemaan omia tuloja. Miten siis voisi pystyä pimeestikkää?
- Anonyymi
Maksamatta veroja tietenkin, pönttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksamatta veroja tietenkin, pönttö.
joo mut jos ei kykene ansaitsemaan elantoansa?
- Anonyymi
Hakekaa meltexille töihin, kärsii lehtitietojen mukaan työvoima pulasta
- Anonyymi
Minkälaisia pimeitä hommia täällä on? Ei kukaan ota rakennustyömaalle enää pimeästi. Pizzeriaa ei oo. Marjoja saa kerätä. Ja myydä torissa silloin tällöin muutaman kympin tuotteen. Kirpputoripöytääkin saa pitää silloin tällöin.
Ainoat mitkä keksin, niin tuttujen lapsia hoidetaan ja autoja korjataan eikä niistä kympeistä makseta veroja. Mutta ei noita hommia tee sossun asiakkaat. - Anonyymi
Minä voin sanoa etten ole juoppo enkä sairas. Silti saan toimeentulotukea.
- Anonyymi
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, mistä rahat toimeentulotukesi maksamiseen ovat kotoisin?
- Anonyymi
Kylämän kirppiksen verotuotoista?
- Anonyymi
Mites tämä entinen kouvolan koirien myyjä joka täällä nykyään koiriaan pennuttaa,maksaako ruplaakaan veroja tuloistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252694Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402332Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41986
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100934- 77894
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803