Matin MusiikkiMakasiini - Järviradio

Anonyymi

Tuleeko tuo ohjelma ihan suorana kun kuulostaa siltä kuin puhe olisi nauhoutettu jossain omassa studiossa vuosia sitten.

18

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmana tule suorana.

• Anonyymi

Matin musiikkimakasiinia tuli kuultua Kouvolan ääni -paikallisradiosta joskus 80-luvulla. Se on kuin kuuntelisi Järviradiosta uusintaa niiltä ajoilta.

• Anonyymi

Sehän on tullut aika pitkään Järviradiosta. Matti Kustaalla on myös niitä Matin musiikkimakasiini extra jne. lähetyksiä. Sitä en tiennyt että, samalla nimellä on tullut Kouvolan Ääni - paikallisradiosta. Matti Kustaasta ei paljon tietoa löydy muuta kuin joitain mainintoja että, hänellä on laaja musiikki tietämys.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan siltä kuin ohjelma olisi nauhoitettu joskus 80-luvulla. Kaikki artistit ja laulut on 60-luvulta.

• Anonyymi

Siis onko tuo nauhoitettu 80-luvulla?

• Anonyymi

Erikoinen ohjelma ei kyllä ota selvää milloi on nauhoitettu.

• Anonyymi

1989-92 Kouvolassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1989-92 Kouvolassa

Hienoa, että Järviradio tuo näin esiin paikallisradiohistoriaa!

• Anonyymi

Hieno ohjelma.Harvinaista herkkua tänä aikana.olen kuunnellut kaikki ohjelmat jo ainakin 5 vuotta ,eli alusta asti.

• Anonyymi

Ohjelma loppui tämän vuoden alussa järviradiosta.Tuli sieltä noin 10 vuotta.Jäin kaipaamaan.Matilla hyvä radio ääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjelma loppui tämän vuoden alussa järviradiosta.Tuli sieltä noin 10 vuotta.Jäin kaipaamaan.Matilla hyvä radio ääni.

Ja todella semmoista musiikkia.että ei kuule mistään muualta ,kuin korkeintaan Muistojen Bulevardilta YLESTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivatko ne uusia Järviradiolta tulleet Matin musiikkimakasiinit uusia ohjelmia vai uusintoja 90-luvulta?

• Anonyymi

Muistan kuunnelleeni Matin musiikkimakasiinia paikallisradiosta jo 30 vuotta sitten. Ohjelmassa oli oma hieno tunnelmansa. Matti Kustaalla on hyvä radioääni.

• Anonyymi

Onko totta, että Järviradion paras ohjelma Matti Kustaan musiikkimakasiini on loppunut?Aivan älyttömän hyvä ohjelma jota odotin aina. Ei ole enää kuulunut.....

• Anonyymi

On loppu ja hyvä niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On loppu ja hyvä niin

Miksi se mielestäsi on hyvä asia että Matin musiikkimakasiini loppui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se mielestäsi on hyvä asia että Matin musiikkimakasiini loppui?

Niin onhan se, kun ei ole enää kuulunut.

• Anonyymi

Onhan se varmaan, kun ei ole enää kuulunut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe