Haluan ja tarvin rintsikat. Oon 14 ja meen syksyllä 8. Mun rinnat on jo kasvanu ja menkatkin alkanu vuos sitten. Kaikilla tutuilla ja luokkalaisillakin on ja syystä. Mistä hankkisin ne ja miten kerron äitille haluavani ne? Tänään kaupingilla sanoin äitille että tarvitsen alusvaatteita, mutta ei keretty käydä katsomassa😞 Ja mikä olisi kokoni?? Ympärys rinnan alta on 76cm ja rinnan päältä 87cm. Käytän siis urheiluliivejä joissa ei ole minkäänlaisia toppauksia yms. Kerran kaupassa äiti ehdotti niitä minulle (tapahtui noin vuosi sitten) mutta en halunnut ja nyt kaduttaa koska todellakin haluaisin ne😩😩 Mistä kaupasta olisi hyvä hankkia?? Onko lindex esim ihan hyvä?? Ja minkä malliset olisi hyvät? Joo kertokaa!👍👍
Mistä, milloin, miten rintsikat
Anonyymi
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Mun ekat liivit oli lindexin soft-rintsikat. Muutenkin lindexiltä löytyy hyviä :)
- Anonyymi
Kokosi on 75AA, pian 75A.
Lindex on ihan hyvä. Kokeilemalla se selviää mikä on sopiva, hyvä liivi sinulle ja mistä pidät. Pyydä äitiäsi uudestaan kanssasi ostoksilla. Jos hän ei ehdi, kysy rohkeasti myyjältä apua jos tarvitset että mieleiset liivit löytyvät. - Anonyymi
Kiitos avusta! En ole vielä hankkinut rintsikoita. Aijon kyllä seuraavalla kerralla sanoa äidilleni kun käydään shoppailemassa:) Sain hyvin rohkeutta kun vastasitte kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830