Olen menossa tänä kesänä protuleirille ja sinne on tulossa muutama kuuma tyttö, joita en kunnolla tunne. Olen hieman ujo hyvässä kunnossa oleva urheilullinen poika ja näytän mielestäni ihan hyvältä. Pelaan jalkapalloa ja tiedän, että muutama tyttökin siellä pelaa. Olisi siis yksinkertainen kysymys, miten lähen iskemään tyttöä protuleirillä?
Tytön iskeminen protuleirillä
Anonyymi
5
215
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraa ensin miten alkaa juttu luistaan ja sit jos joku alkaa viettään sun kaa enemmän aikaa, nii annat sille vastareaktion
- Anonyymi
Meet nakusaunassa tytön viereen istumaan ja sit
hinkkaat kamelin varvasta. - Anonyymi
Nehän riisuu housut katseella. Ei,kun painamaan!
- Anonyymi
Isket vaa suoraan nyrkillä päin näköä ;) onnea
- Anonyymi
Kelpaisit mulle ainakin 😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070