niin hän taitaa toivoa
ehkä hän toivoo mun kuolevan
14
100
Vastaukset
- Anonyymi
haluisin itsekin kuolemaani mutten oo pystynyt siihen.
- Anonyymi
mun sydän itkee verta. mä en pystyis menee baareihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivon sydämestäni et hän löytää ansaitsemansa naisen vaikka sitten sieltä ❤🙏
- Anonyymi
No ootpa olematon ! Turha siitä on huutaa, jos et siihe pysty. Pelkkää itsesääliä !!!😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hui kauheeta, pysy sitte kotonas, ja poraa siellä !!!
- Anonyymi
jos kokeilis vetää autol kallioo päin
- Anonyymi
No teepä se ☺
- Anonyymi
Kylläpä on hilpeetä keskustelua. Sen oon tähän ikään oppinu jo, että kaikkee ei saa mitä toivoo. Alotuksen kannalta hyväkin. Jätä noi mietinnät pois ja nauti kesästä.
- Anonyymi
näinhän se on järjen tasolla.
yritin kovasti yksin, jokin aika sitten aloitin mielialalääkkeet ja psykoterapian. en vain enää jaksanut, se mun oli myönnettävä.
- Anonyymi
"Ihminen tarvitsee toista ihmistä
Aikamme kehottaa rakastamaan itseään. Jos ei ole kokemusta mitä on rakkaus, on todella vaikeaa liittää se todellisena tunteena itseen. Tommy Hellsten sanoo: ”Se mikä on vuorovaikutuksessa mennyt rikki, se pitää vuorovaikutuksessa korjata.”
Ihminen tarvitsee toista ihmistä, jotta voi tunnistaa tunteitaan tai vastaanottaa rakkautta sekä hoitaa häpeäänsä.
Joskus tarvitaan parisuhteessa syntynyt rakkaus, ennen kuin ihminen kykenee rakastamaan itse itseään. Jos ei ole kokemusta rakkaudesta, on saatava näyte siitä, mitä se edes on."
💝- Anonyymi
Juuri näin
Oot lukenu läksyjä
Kerrataan. . .
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen ajattele tuollaista. Minkä arvoinen hän olisi sinulle, jos toivoisi kuolemaasi. Ei minkään. Keskity muihin asioihin ja ystävien seuraan, kunnes ilmaantuu jotain parempaa.
- Anonyymi
No noi on porilaisii, et otan osaa 😂
- Anonyymi
Mulle on jopa muutaman kerran suositeltu, mut voih...ei oo mun ongelma jos jollai on huono olla ☺. Totuudessa eläminen helpottaa kummasti olotilaa !!!!! 😙
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613