ehkä hän toivoo mun kuolevan

Anonyymi

niin hän taitaa toivoa

14

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

haluisin itsekin kuolemaani mutten oo pystynyt siihen.

• Anonyymi

mun sydän itkee verta. mä en pystyis menee baareihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivon sydämestäni et hän löytää ansaitsemansa naisen vaikka sitten sieltä ❤🙏

• Anonyymi

No ootpa olematon ! Turha siitä on huutaa, jos et siihe pysty. Pelkkää itsesääliä !!!😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hui kauheeta, pysy sitte kotonas, ja poraa siellä !!!

• Anonyymi

jos kokeilis vetää autol kallioo päin

• Anonyymi

No teepä se ☺

• Anonyymi

Kylläpä on hilpeetä keskustelua. Sen oon tähän ikään oppinu jo, että kaikkee ei saa mitä toivoo. Alotuksen kannalta hyväkin. Jätä noi mietinnät pois ja nauti kesästä.

• Anonyymi

näinhän se on järjen tasolla.
        yritin kovasti yksin, jokin aika sitten aloitin mielialalääkkeet ja psykoterapian. en vain enää jaksanut, se mun oli myönnettävä.

• Anonyymi

"Ihminen tarvitsee toista ihmistä
      Aikamme kehottaa rakastamaan itseään. Jos ei ole kokemusta mitä on rakkaus, on todella vaikeaa liittää se todellisena tunteena itseen. Tommy Hellsten sanoo: ”Se mikä on vuorovaikutuksessa mennyt rikki, se pitää vuorovaikutuksessa korjata.”

Ihminen tarvitsee toista ihmistä, jotta voi tunnistaa tunteitaan tai vastaanottaa rakkautta sekä hoitaa häpeäänsä.

Joskus tarvitaan parisuhteessa syntynyt rakkaus, ennen kuin ihminen kykenee rakastamaan itse itseään. Jos ei ole kokemusta rakkaudesta, on saatava näyte siitä, mitä se edes on."

💝

• Anonyymi

Juuri näin

Oot lukenu läksyjä

Kerrataan. . .

• Anonyymi

Älä hyvä ihminen ajattele tuollaista. Minkä arvoinen hän olisi sinulle, jos toivoisi kuolemaasi. Ei minkään. Keskity muihin asioihin ja ystävien seuraan, kunnes ilmaantuu jotain parempaa.

• Anonyymi

No noi on porilaisii, et otan osaa 😂

• Anonyymi

Mulle on jopa muutaman kerran suositeltu, mut voih...ei oo mun ongelma jos jollai on huono olla ☺. Totuudessa eläminen helpottaa kummasti olotilaa !!!!! 😙

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      643
      8683
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3346
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      461
      2377
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1383
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1375
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1305
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1241
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1157
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      969
    Aihe