niin hän taitaa toivoa
ehkä hän toivoo mun kuolevan
14
89
Vastaukset
- Anonyymi
haluisin itsekin kuolemaani mutten oo pystynyt siihen.
- Anonyymi
mun sydän itkee verta. mä en pystyis menee baareihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivon sydämestäni et hän löytää ansaitsemansa naisen vaikka sitten sieltä ❤🙏
- Anonyymi
No ootpa olematon ! Turha siitä on huutaa, jos et siihe pysty. Pelkkää itsesääliä !!!😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hui kauheeta, pysy sitte kotonas, ja poraa siellä !!!
- Anonyymi
jos kokeilis vetää autol kallioo päin
- Anonyymi
No teepä se ☺
- Anonyymi
Kylläpä on hilpeetä keskustelua. Sen oon tähän ikään oppinu jo, että kaikkee ei saa mitä toivoo. Alotuksen kannalta hyväkin. Jätä noi mietinnät pois ja nauti kesästä.
- Anonyymi
näinhän se on järjen tasolla.
yritin kovasti yksin, jokin aika sitten aloitin mielialalääkkeet ja psykoterapian. en vain enää jaksanut, se mun oli myönnettävä.
- Anonyymi
"Ihminen tarvitsee toista ihmistä
Aikamme kehottaa rakastamaan itseään. Jos ei ole kokemusta mitä on rakkaus, on todella vaikeaa liittää se todellisena tunteena itseen. Tommy Hellsten sanoo: ”Se mikä on vuorovaikutuksessa mennyt rikki, se pitää vuorovaikutuksessa korjata.”
Ihminen tarvitsee toista ihmistä, jotta voi tunnistaa tunteitaan tai vastaanottaa rakkautta sekä hoitaa häpeäänsä.
Joskus tarvitaan parisuhteessa syntynyt rakkaus, ennen kuin ihminen kykenee rakastamaan itse itseään. Jos ei ole kokemusta rakkaudesta, on saatava näyte siitä, mitä se edes on."
💝- Anonyymi
Juuri näin
Oot lukenu läksyjä
Kerrataan. . .
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen ajattele tuollaista. Minkä arvoinen hän olisi sinulle, jos toivoisi kuolemaasi. Ei minkään. Keskity muihin asioihin ja ystävien seuraan, kunnes ilmaantuu jotain parempaa.
- Anonyymi
No noi on porilaisii, et otan osaa 😂
- Anonyymi
Mulle on jopa muutaman kerran suositeltu, mut voih...ei oo mun ongelma jos jollai on huono olla ☺. Totuudessa eläminen helpottaa kummasti olotilaa !!!!! 😙
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6438683Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603346Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4612377- 1281383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151305Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941157
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66969