Menin jukuliuta luottaan Thaimaa treffiin. Lähetin 2000 että tulis vaimo. No arvaa tuliko? Yli puolivuotta esitti rakastunutta etänä. Kun sai rahat ei saa enää yhteyttä. No opinpahan että naisiin ei voi luottaa. Suominaista en enää ota. Ne on liian jääräpäisiä kanoja. Mutta en näköjään saa ketään.
Nyt lähti rahat
14
85
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset ei näemmä opi mistään...... tai koskaan.
- Anonyymi
mä hakkaan hanskaan täällä isäpuoleni paskahuussissa joka ilta eli saanti on minulla aina varmaa
- Anonyymi
Onhan niitä pumpattavia barbaroita. Noi höynäytettävä wi muuta tarvitse.
- Anonyymi
No hehheh 2000 kuitenkin. Sossun rahoista säästetty.
- Anonyymi
Barbarassa Unipertytin näköä.
- Anonyymi
Et vain ole löytänyt sitä OIKEAA AITOA SUOMINEITOA älä hyvä ihminen sekaannu ulkomaalaisiin
- Anonyymi
Ihan hyvä yritys. Hintakin varmaan kohdillaan. Kiinnitä seuraavalla kerralla huomiota sopimusteknisiin seikkoihin. Laskut kannattaa maksaa vasta hyväksyttyä suoritetta vastaan 2kk maksuajalla. Ja kuluttajana sinulla on aina Suomen lakien mukaan palautusoikeus. Epäkurantista tuotteesta kannattaa aina reklamoida niin saat kunnolla uudestaan tai sitten lasku mitätöidään.
- Anonyymi
En ymmärrä kuka näitä simpanssin näköisiä haluaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1046900Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4795006Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1302929Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1442457Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t152213Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m351202En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721133Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1041026
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59964