Oivallista että Konneveden keskustan katuvalaistusta on alettu rukkaamaan paremmalle tolalle. Kunnallisille toimijoille ja suorittavalle joukolle Suuri Kiitos! <3
Valo yössä
9
1926
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustan valoja uusitaan tänä vuonna ja tulevina vuosina nykyaikaisiksi LED-valoiksi, jotka säästävät sähköä ja valaisevat aiempaa paremmin. Hienoa!
- Anonyymi
Ne onkin yöllä nykyään pimeänä, mikä ei minua haittaa. Yöllä kylän ohi ajaessani haittaa ympärivuorokautinen 40 km/h nopeusrajoitus... Eikö tuon uinuvan kylän läpi voisi ajaa kovempaakin?
- Anonyymi
Aina pitää puoluepolitiikka sotkea näihin! Keskustan valoja ne kyllä on mutta yhteisellä asialla pitäisi olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää puoluepolitiikka sotkea näihin! Keskustan valoja ne kyllä on mutta yhteisellä asialla pitäisi olla!
Saa katsoa sdp,ps ,skd ,ccr,pvv aivan vapaasti. Valot on yhteiset kaikille.
- Anonyymi
Hyvä ja ihan keskustassa missä on jo muutenkin paljon valoja voisi siirtää valoa vähän Syrjä kaduille ja kaupungin laidoille pelotteeksi.
- Anonyymi
Voi olla ettei ensi talven sähkö kriisissä paljon pala valot keskustassakaan?
- Anonyymi
Toivottavasti tämä vuonna laitettaisi oikein komeat jouluvalot pitkin pääkatua ja puistoa. Ne lämmittäisi niidenkin mieltä jotka korkeat sähkölaskun ajaa vararikkoon Hahhahhah
- Anonyymi
Kynttilätehtaan osakkeet nousussa, myös vpk:n.
- Anonyymi
Jos sähkölaskun vuoksi ajautuu vararikkoon on syytä tutkiskella omia valintojaan. Jouluvaloina ledit ovat edullisia koristevaloja joten valkeus tulkoon taas kylämme
synkkään joulukuuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662