Mitä teille kuuluu? 🤗
Mitä teille kuuluu ?
16
899
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää tänne kuuluu. Kesää vielä jäljellä, niin ei sovi valittaa mistään. Mitäpä sinne?
- Anonyymi
Jotenkin alakuloista kuuluu. Toivoisin löytäväni oman ihmisen, mutta toisaalta en jaksaisi enää aloittaa tähän mennessä turhiksi osoittautuneita keskusteluita uusien ihmisten kanssa.. Tunteet herää ja sitten kaikki onkin ohi. Pelottaa etten ole kenellekään tarpeeksi tai sitten olen liikaa. Tykkään olla yksin, mutta jotenkin haluaisin jakaa elämää jonkun tärkeän kanssa. Blaah.
Toivottavasti sulle kuuluu mukavampaa.- Anonyymi
Samansuuntaiset ajatukset täälläkin. Liian vähän vai liikaa, se sitten onkin yllättävää havaita lopputulos.
- Anonyymi
Samantapainen tilanne. Toivoisin rakkautta, mutta ei ole oikein voimavaroja lähteä etsimään mistään. Tuntemattomien treffailu on todella raskasta ja aikaa vievää, eikä tunnu johtavan mihinkään. Sama koskee tuntemattomien kanssa viestittelyä, ne kuivuu omaan
olemattomuutensa. Rakkauteen johtavat kohtaamiset syntyy yleensä muun elämän ohessa, eikä niihin voi oikein vaikuttaa muuten kuin liikkumalla kodin ulkopuolella. Sekin on kuitenkin rajallista väkisinkin, koska on pakollistakin ohjelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samantapainen tilanne. Toivoisin rakkautta, mutta ei ole oikein voimavaroja lähteä etsimään mistään. Tuntemattomien treffailu on todella raskasta ja aikaa vievää, eikä tunnu johtavan mihinkään. Sama koskee tuntemattomien kanssa viestittelyä, ne kuivuu omaan
olemattomuutensa. Rakkauteen johtavat kohtaamiset syntyy yleensä muun elämän ohessa, eikä niihin voi oikein vaikuttaa muuten kuin liikkumalla kodin ulkopuolella. Sekin on kuitenkin rajallista väkisinkin, koska on pakollistakin ohjelmaa.en oo minä ainakaan löytänyt 30 v ikään mennessä yhtään naista yhtään mistään jossa tunteet olis molemminpuolista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olemattomuutensa. Rakkauteen johtavat kohtaamiset syntyy yleensä muun elämän ohessa, eikä niihin voi oikein vaikuttaa muuten kuin liikkumalla kodin ulkopuolella. Sekin on kuitenkin rajallista väkisinkin, koska on pakollistakin ohjelmaa.Kyllä, rehellisesti, lesbodeittailu on rankkaa ja turhauttavaa. Olen ns lomalla deittailukuvioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, rehellisesti, lesbodeittailu on rankkaa ja turhauttavaa. Olen ns lomalla deittailukuvioista.
En minäkään deittaile tällä hetkellä, mutta koko ajan takoo ajatuksissa että pitäisi, ettei hukkaa aikaa.
Ihan jees.
- Anonyymi
Sitäpä vain, että kuinka monta rakkautta lesbonainen voi odottaa kohtaavansa, chäänsit vaikuttaa kehnoilta. Onkohan paljonkin jotka vain tyytyy johonkin viritelmään, jossa tarpeeksi samankaltaisia arvoja ja tulevaisuudensuunnitelmia ei juuri ole. Ehkä niistä ei uskalleta edes puhua. Hmh.
- Anonyymi
Hankalaa ylipäätään, ettei monen kanssa voi puhua juuri mistään. Ei edes perusasioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa ylipäätään, ettei monen kanssa voi puhua juuri mistään. Ei edes perusasioista.
Missähän ne timantit on jotka osaa ja jopa nauttii keskustelusta?:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän ne timantit on jotka osaa ja jopa nauttii keskustelusta?:D
Täällä olis yks💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kun sanoit tämänkin ääneen. Tai kirjoitit. Niin totta tuo. Ja niin surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kun sanoit tämänkin ääneen. Tai kirjoitit. Niin totta tuo. Ja niin surullista.
Totta. Lisään, että itse ottaisin satakertaa mieluummin terävän, hyvät keskustelutaidot omaavan naisen kuin vaikkapa jonkun lihaksikkaan salihirmun.
- Anonyymi
Väsyttää, kun tehnyt paljon ylitöitä. Olis kiva löytää, joku ihana ihminen, mutta haasteellista näyttää olevan tai jos vois löytyy niin on hiton kaukana😪
- Anonyymi
Kohta kivaa, kun pääsee lomalta taas töihin ihastumaan aivan liian heteroon työkaveriin. 😍😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508829Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603416Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311420
- 341405
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091261- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää72996